+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27

Diskusjon: Flere som har opplevd å bli låst ute av eget barn?

Maritmor
    Gjest

Flere som har opplevd å bli låst ute av eget barn?

Hjelpes for et kaos!

Kom hjem med med toåringen og lillefrøkna etter legebesøk i går. Tok med meg begge to og slapp toåringen inn. La nøklene på kommoden og gikk ut for å hente jentungen som satt i gracostolen sin rett på utsiden. I det jeg skal ta i dørhåndtaket så sier det klikk fra innsiden!

Helsesøster skulle komme en tur og midt i kaoset kom hun. Løp rundt huset for få guttungen til å låse opp verandadøra, siden han ikke klarer å låse ytterdøra opp, men der hadde jeg selvsagt satt på kroken(har krok øverst på døra så han ikke skal stikke av) Så det var dødfødt å komme inn den veien også.

Helsesøstra sto å så inn kjøkkenvinduet for å "passe" på guttungen og lillefrøkna. Så løp jeg til naboen for å få tak i noe jeg kunne dirke opp kroken med, men ingenting passet

Så tar den lille luringen min å klatrer opp på kjøkkenbordet og lokker opp vinduet, så da kunne jeg krabbe inn der syns jeg ser meg!

Hadde noe farlig skjedd der inne så hadde jeg knust vinduet i ytterdøra og kommet meg inn, men heldigvis slapp jeg det og alt endte godt

2.  
    Tidl. bruker
    Gjest

Sv: Flere som har opplevd å bli låst ute av eget barn?

Å ja da har blitt låst ute jeg også da jenta mi var liten og han mellomste min var baby. jeg hadde hatt besøk og skulle følge henne ut til døra gikk ut på trappa og hørte døra ble låst bak meg...Jeg lokket og lurte med sjoklade ol. men nei da hun ville ikke låse opp.Da lå babyen tverke i vippestolen og skrek.Jeg fikk da lurt henne til å låse opp døra tilslutt.
    så etter den dagen gikk med nøkkelen mine i lomma!

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    maya 80 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    sørlandet
    Meldinger
    2,240
    Blogginnlegg
    1

har blitt låst ute noen ganger jeg oxo.. men har heldigvis alltid gått godt.. morro for minstejenta og låse når jeg f.eks er ute med søpla

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lazy sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    877

Jada, har blitt låst ute på altanen (vi bor i øverste etg i høyblokk) av Thea, hun var vel 1 1/2 år den gangen. Heldigvis var storebror hjemme

Det var godt det endte bra og at du slapp å knuse døra! En blir litt svett av sånne episoder

Askild med storesøster -02 og storebror -94

Seniormedlem
    stratos73 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Ålesund
    Meldinger
    1,766

uff.....

Tidligere bruker
    Gjest

ÅÅ takk og pris for at det aldri har skjedd.. ENDA.. tror jeg hadde begynt å grine altså!!!

Maggie74
    Gjest

Har alltid nøkkelen i lomma, jeg. Selvom jeg bare går ut med søpla. Vi har felles inngang med 3 andre, så de kan brått låse meg ute, derfor tør jeg ikke hente posten rett utenfor døra engang uten å ha med nøkkelen.

Forøvrig godt at det endte bra, dah!

Sister IrieGal
    Gjest

Har ikke skjedd meg, men ei venninda av min mor. Dattera på 2 år låser mamman sin inne på do, ei dør som ikke bare er å dirke opp. Dette skjer i ti-tiden på formiddagen.Mammaen hadde i tillegg en baby på 6-7 mnd som satt fast i stolen sin på kjøkkenet. Hun prøvde å få dattera til å låse opp, men til ingen nytte, 2-åringen gikk i tilleggg ut i bare bleie og gummistøvler. Ikke en nabo reagerte, og undersøkte om noe galt var skjedd, og mammaen kommer seg ikke ut av do før far i huset kommer hjem fra jobb kl.15.00.. Passe hysterisk og fortvilet, et under at ikke noe galt skjedde med ungene. Hadde jeg sett en 2-åring i bleie og støvler hadde jeg jo for guds skyld skjønt at her må det være noe galt!

Tidl. bruker
    Gjest

Sønnen min på 20 mnd låste meg ute for en mnd siden. Bor i 2.etasje, uten vindu i døra. Ringte først politiet, men de kunne ikke hjelpe, og til slutt fant jeg og en nabo ut at det var Securitas som har oppsyn med studentboligene. Fikk fatt i et nummer til dem, og etter ca 45 min var døra oppe igjen. Etter det så har det ligget nøkkel i gangen hos oss

Det er forøvrig de lengste minuttene i mitt liv...Han skrek på innsiden, og jeg på utsiden..Og mellomstejenta forsøkte å trøste oss begge

Maritmor
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Sister IrieGal
    Har ikke skjedd meg, men ei venninda av min mor. Dattera på 2 år låser mamman sin inne på do, ei dør som ikke bare er å dirke opp. Dette skjer i ti-tiden på formiddagen.Mammaen hadde i tillegg en baby på 6-7 mnd som satt fast i stolen sin på kjøkkenet. Hun prøvde å få dattera til å låse opp, men til ingen nytte, 2-åringen gikk i tilleggg ut i bare bleie og gummistøvler. Ikke en nabo reagerte, og undersøkte om noe galt var skjedd, og mammaen kommer seg ikke ut av do før far i huset kommer hjem fra jobb kl.15.00.. Passe hysterisk og fortvilet, et under at ikke noe galt skjedde med ungene. Hadde jeg sett en 2-åring i bleie og støvler hadde jeg jo for guds skyld skjønt at her må det være noe galt!
    Å fytti H****. Tror jeg hadde daua!!

Tidl. bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Sister IrieGal
    Åherlighet !! Jeg hadde blitt helt hysterisk !!

Tarzan låste seg inne på toalettet hos min mormor da han var 2, sluttet med at jeg krøp inn det lille vinduet til badet for å åpne for låsen fikk vi ikke opp fra utsiden.

Maya
    Gjest

Min lille engel har ikke funnet på noe sånt enda, men min mor har fortalt at over en viss periode så gjorde jeg dette hver dag, til hennes store fortvilelse.

mayba
    Gjest

Eldste jenta låste pappaen sine ute fra laste bilen hun!!
    Da var hun sånn ca 2 tror jeg.....haun pleide å få være med han på jobb noen ganger for hun elsker å kjøre lastebil.....
    Han skulle ut å levere noe,tenkte ikke å lot nøkklene stå i....men jentungen tok beinet oppi vindusposten hun,og dermed sa det smekk...(sentral lås)..... prøvde å få henne til å låse opp.tok fingren langsvinduskanten hun tok fingeren og fulgte pappaes,helt til hun kom til knappen da lente hun seg bare tilbake og lo!!!!
    Det var nok litt av ett syn!!!

Godt det var i byen her så kunne ringe sjefen så han kom med ekstra nøkklen...

Trenger jeg å si at han alltid puttet nøkkelen i lomma siden???

Julie
    Gjest

Jeg har blitt låst ute av hunden min, tels det???

Lilli3
    Gjest

Heldigvis har det aldri skjedd, og håper det ikke skjer heller!
    Godt at det endte bra hos dere!

Supermedlem

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    601

Sitat Opprinnelig postet av M@rie
    ÅÅ takk og pris for at det aldri har skjedd.. ENDA.. tror jeg hadde begynt å grine altså!!!
    Signerer denne, jeg....er jo skummelt...og med små barn som selv blir livredde...

Hot-mum
    Gjest

Godt det gikk bra. Har aldri opplevd noe slikt, trur jeg hadde blitt litt hysterisk da ja. Kan heller aldri huske at jeg gjorde noe slikt

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snedig sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Meldinger
    7,435

Nei, passer alltid på å ha nøkkelen på meg før jeg lukker døra. Posten går vi til sammen. Tørr ikke å la henne være alene inne.
    ♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥

Uff ja, Marte låste meg ute en gang ifjor på denne tiden. Det var nesten 20 kuldegrader og jeg skulle fort ut i søpla da hun så på barne-tv. Lillebror som var bitteliten baby lå i lekegrinda, og frøkna var 1 1/2 år. Uff, jeg ble litt skjelven da ja....
    Vesla - 02
    Lillegutt - 04

Eria
    Gjest

Han låste seg inne på badet en gang, men det har nødlås utenfra, så det ble ikke noe krise av det. Låsing er spennende for to-åringer

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 2
    1 2 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine