+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23

Diskusjon: hva gir dere sambo til jul ?

Vimsa77
    Gjest

hva gir dere sambo til jul ?

det lurer jeg på ! skal skrive det inn senere for akkurat nå lusker han rundt her...

han skal få modellfly, sånt stort som man kan gjøre kunstner med visstnok, hat masa lenge på det, og en fres og den vet han at han får liksom
    Sist endret av Vimsa77; 24-12-2005 kl 01:25

2.  
    Penny77
    Gjest

Sv: hva gir dere sambo til jul ?

Skulle egentlig ikke kjøpe så mye,men klarte ikke stoppe..

To gensere,en hettegenser,en boxer,elektrisk tannbørste og en hælskei.Så har jeg fremkalt noen digitale bilder fra turer han har vært på,å hatt i et lite album.

Lurer på hva jeg får.. blir som en barnslig unge,jeg..

tussi1979
    Gjest

Vi har kjøpt oss speilrefleks kamera og noe annet får han ikke

Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    JamJam sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Meldinger
    2,793

Hadde planlagt å kjøpe ingenting,men endte med å kjøpe Jean Paul bukse til ham.. (Før min tid hadde mannen ett ganske stort klesbudsjett,man kan trygt si at han er litt mer "merkebevisst" enn meg. Jeg ser prislappen jeg,og er den over 399,- så vandrer jeg videre Nå har han i flere år hatt tilnærmet shoppe-stop fra meg,så jeg vet han kommer til å bli kjempeglad for den.)

Jentene har kjøpt termokrus med bilde av seg selv på,det tenker jeg pappa blir stolt av å ha med seg på jobb

Hva er en hælskei????????????

Penny77
    Gjest

Hehe Visste jeg kom til å få spm om hva det var. Ante ikke hvordan jeg skulle skrive det! Det er en slik dings du trenger om du har trange sko,glir rett ned i skoen.Uff,dumt forklart?Henger ofte i skohyllene på butikken.

Han nevnte en dag at vi burde hatt en slik,så da fikk jeg et tips

You see,JamJam?

rigets_smølf
    Gjest

Skohorn, eller?

rigets_smølf
    Gjest

Det var skohorn. Skulle ikke forklare, bare tippet.

Seniormedlem
    Rykte
    JamJam sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Meldinger
    2,793

Jepp,skohorn kjenner jeg til ja
    Også jeg som ventet meg forklaring på en helt genial duppeditt jeg ikke visst fantes og som jeg selvsagt måtte ha..

Penny77
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av rikssmurf
    Skohorn, eller?
    Hm,skohorn?? Aldri hørt at det heter det. SUNNMØRINGER: hjelp meg! Dere sier vel "helskei" ??

rigets_smølf
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av JamJam
    Jepp,skohorn kjenner jeg til ja
    Også jeg som ventet meg forklaring på en helt genial duppeditt jeg ikke visst fantes og som jeg selvsagt måtte ha..
    Skulle finne en annen duppeditt til deg, men fant forklaring på hva en duppeditt er

"Duppeditt" er et litt mer presist uttrykk enn "dings", og betyr noe som flyter, dupper opp og ned, duver eller vipper. "Duppe" er hovedleddet, "ditt" er satt til for bokstavrimets skyld.
    "Dippedutt" brukes også, men vi kan vel kalle den varianten for den "dyslektiske" utgaven av "duppeditt".

rigets_smølf
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Penny77
    Hm,skohorn?? Aldri hørt at det heter det. SUNNMØRINGER: hjelp meg! Dere sier vel "helskei" ??
    Skohorn sier jeg, skoskeji sier gemalen, og et annet ord er skojern.

Ble så fornøyd siden jeg fant ut hva det betydde. Tenkte litt, og der satt den de dr.... Nå er jeg litt sånn stolt her jeg sitter

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    kengumamma sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Setermoen
    Meldinger
    1,181

Vi skal gi hverandre mobiltelefon da sambo har rotet bort sin og min er fra forrige århundre...men vi har ikke hatt tid til å kjøpe det ennå
    Fra Julia skal vi få kosedresser ("pysj")..
    Emine født 18.06.08

VIP-Medlem
    Emma:) sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Horten
    Meldinger
    8,087

Jeg har kjøpt en canada goose jakke til han. Den har han ønsket seg i over et år! Så får han alle Narnia-bøkene fra meg og Linea. Tenkte han kunne lese de for henne når hun blir gammel nok.

Så skal vi få en sånn bordgrill fra Linea til jul da. Men den kjøper vi ikke før vi kommer hjem igjen.
    L - 2005
    E - 2007
    O - 2011

Tidl. bruker
    Gjest

Her ble det smykke fra ho mor og skjorte fra jentene.
    Vi skulle lissom ikke kjøpe noe til hverandre i år, ettersom vi skal pusse opp badet nå over nyttår, og akkuratt har bestilt oss en reise til Chaniakysten ( Hellas).
    Men litt måtte han jo få...Han overholdt hvertfall ikke avtalen i det hele tatt!

Miss Åland
    Gjest

Sambo fikk skjorta og bok av meg, badesåpe og parfyme av jenta vår og klokkeradio av Sander.

jomfru83
    Gjest

Sambo fikk skjorte og Timberland vintersko, også en slik IQ leke dings fra Leander.

Christinamor
    Gjest

Mannen fikk noe så enkelt som en schvær pepperkvern, det har han ønsket seg og snakket om lenge. Han fyller år i januar i gjen, så derfor klinka jeg ikke til med no' stort no' nå........

Lissi80
    Gjest

Sambo min fikk hodetelefoner (trådløse) slik at han kan se på film med "høy" lyd etter at jeg har lagt meg Det værste jeg vet er å ligge og høre på film når jeg prøver sove...Så nå kan han se film etter at jeg har køyet -om han vil!!! Men nå begynner jeg sitte oppe lengre om kveldene da,så det spørs vel hvor mye de blir brukt..

Supermedlem
    Becke sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Meldinger
    565

Jeg kjøpte en jeans, belte, genser, t-shirt, superundertøy og parfyme. Men noe av det var også fra Marius
    juni 2005 juli 2009 juli 2011

Supermedlem
    Tyren79 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Meldinger
    1,203

Sambo fikk barbermaskin,genser og sokker fra meg og Martin.

Har bursdag i januar så da blir det å finne på gave igjen..hmmm...
    Go`guten Martin født 28.Juni 2005,
    får en lillebror ca.16 Juni-08..

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 2
    1 2 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg