+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3,306

blæ Hater jobben min!!!!

Nå er jeg så drit lei så det går ann, ikkje av jobben generelt men av folka jeg jobber sammen med, vi har to vikarer som aldri kan jobbe når jeg spør, alt er så uff ork off huff hmmm, har egentlig planer så sorry...... og så har vi ei som er så pisse sure at der er folk som ikkje handler pga at det er hun som står der, hun er frekke mot alle, kunder og dei hun jobber sammen med. Og på toppen av det hele så klarte jeg å sjå feil på vaktlisten og trodde jeg hadde sein vakt på tirsdag som var og fikk telefon kl 0600 om jeg ikkje hadde tenkt å komme snart og da hadde jeg tidelig og skulle åpne kl 0600.
    Sambo jobber også slik at han begynner ofte kl 0600 og det gjorde han på tirsdag også, sjefen min presterte å si at jeg ikkje er til å stole på om slike ting skjer, jeg har jobbet på denne arbeidsplassen nå i to år og aldri før kommet for seint eller forsove meg til en 0600 vakt eller på jobb uanset.
    Jeg er den eneste med små barn og det er ingen som forstår hvor vanskelig det er å få ting til å gå opp når vi begge jobber skift og begynner kl 0600.
    I helga skal vi begge ha helgevakt og foreldra mine er borte å reiser, så ringer jeg og spør om eine vikaren kunne jobbe for meg og fikk til svar at hun hadde litt planer denne helgen så det var litt dumt, men sorry...
    Blir så lei at jeg har mest lyst å si opp hele jobben.

Hvor i alle dager skal vi skaffe oss barnevakt som passer unger frå kl 0530?? er så oppgidde nå at jeg har mest lyst å grine.

Noen her som har startet egen butikk og vil hjelpe meg litt? send PM
    &

Veteranmedlem

Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3,306

Sv: Hater jobben min!!!!

Ingen som har noen trøstende ord som kan hjelpe i en har kvardag??
    &

LilleMorell
    Gjest

og en til deg!

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Heidipus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    2,220

Du har min fulle sympati
    Heidipus og
    veslepus okt 04
    og minstepus jan 08

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tobbes mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Oppegård
    Meldinger
    2,930

Sitat Opprinnelig postet av Heidipus
    Du har min fulle sympati
    Min også!!!
    10.09.05 + 25.04.08 + 06.09.11
    På SM er jeg Tutta79

Villemo
    Gjest

Uff hørtes ikke noe kjekt ut, håper det er en periode så går det over? Hvis ikke hadde kanskje muligheten vært å søke en annen plass?

Stooooooor medlidenhetsklem til deg

Tidl. bruker
    Gjest

USJ dette hørtes ikke noe kjekt ut. Du får se deg om etter noe annet om du ikke trives.
    Det var en lite proff kommentar av sjefen din. Å ta feil en gang er vel menneskelig vet jeg, så han får ansette maskiner da, om han mener man ikke kan stole på folk om de er så uheldige å ta feil en gang.
    Å få ting til å gå i hop med barn er ikke like enkelt nei.
    Jeg begynte en time senere enn deg da jeg jobbet i butikk, men hadde allikevel trøbbel når jeg skulle begynne 07. Barnehage var jo utelukket før vi i det hele tatt fikk søkt, og det er ikke så mange dagmammaer som vil begynne så tidlig heller. Men det gikk da til slutt.
    Jeg har full sympati med deg *trøsteklem*

*Pia*
    Gjest

Huff..slik en arbeidsplass jobbet jeg også på en gang med sure kolegaer altso men jeg sluttet etter 3 år for jeg ble så deppa av å ha slike kolegaer at det gikk ut over psyken min
    Nei slikt er ikke noe kjekt, om jeg bodde litt nærmere deg skulle jeg jammen ha passet barna dine uten problem

Kjempefin hjemmeside du har foresten!
    Du selger også?
    Vi vil kjøpe når vi har flyttet inn i nye huset som forhåpentlig blir i løpet av året

Et lite tips er å prøve å finne noen andre vikarer. Vikarer skal være til å stole på, og stiller de ikke opp, så er de ikke særlig interessert i å jobbe.

Håper det går seg til
    Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror 08

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    mama sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2002
    Meldinger
    1,396

Det hørtes jo ikke koselig ut i det hele tatt. Tror jeg hadde sett meg rundt etter ny jobb. Selv om det kan ta litt tid å få ny jobb så kan det jo hjelpe litt på humøret. Plutselig finner du en jobb du kan trives med.

Lykke til

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    maya 80 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    sørlandet
    Meldinger
    2,241
    Blogginnlegg
    1

Sitat Opprinnelig postet av Heidipus
    Du har min fulle sympati
    min oxo.....

Veteranmedlem

Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3,306

Sitat Opprinnelig postet av LilleLeo
    Et lite tips er å prøve å finne noen andre vikarer. Vikarer skal være til å stole på, og stiller de ikke opp, så er de ikke særlig interessert i å jobbe.

Håper det går seg til
    Sjefen er kjempe fornøgde med vikarene for dei tør aldri si nei til henne......
    &

Veteranmedlem

Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3,306

Sitat Opprinnelig postet av *Pia*
    Huff..slik en arbeidsplass jobbet jeg også på en gang med sure kolegaer altso men jeg sluttet etter 3 år for jeg ble så deppa av å ha slike kolegaer at det gikk ut over psyken min
    Nei slikt er ikke noe kjekt, om jeg bodde litt nærmere deg skulle jeg jammen ha passet barna dine uten problem

Kjempefin hjemmeside du har foresten!
    Du selger også?
    Vi vil kjøpe når vi har flyttet inn i nye huset som forhåpentlig blir i løpet av året
    Hvordan går det med husbyggingen lenge siden jeg har sett bilder nå...

Er det fugler du ønsker å kjøpe??
    &

*Pia*
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Andrea Mora
    Hvordan går det med husbyggingen lenge siden jeg har sett bilder nå...

Er det fugler du ønsker å kjøpe??

Ja vi har snakket om det
    Det går fremover med huset men saaaakte, mannen gjør alt arbeidet selv så jeg må bare smøre meg med tålmodighet

Veteranmedlem

Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    3,306

Sitat Opprinnelig postet av *Pia*
    Ja vi har snakket om det
    Det går fremover med huset men saaaakte, mannen gjør alt arbeidet selv så jeg må bare smøre meg med tålmodighet
    Ja det er jo kjekt for dere og spesielt han at dere bygger selv.
    Har eit kull no som er levernigsklart om 4 uker men kommer til å få mange unger fremmover sommeren håper jeg har 4 hekke par som skal få 2 kull hver. og da blir det ca 64 unger i løpe av sommeren
    &

Klumpen
    Gjest

Huff, det hørtes ut som en kjip arbeidsplass. Tror ikke jeg hadde orket å være der lenge, hvis det bare er sure miner ute å går! Håper det ordner seg, eller at det dukker opp en annen fantastisk mulighet!!

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine