+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Edla sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    1,036

Sv: 8 timer i København

Jeg ser at det står klostergade på adressen ti Zara på nett, men etter litt reserch så ser det ut til at adressen "strøget" ikke finnes i køben og da drar jeg konklusjonen at strøget mest sannsylig ikke heter strøget men bare kallses for det. Jeg er nemelig veldig sikker på at Zara ligger lengst strøget...
    Mammaen til
    Niike Mars 2005 Elliot Juli 2007 & Millie November 2009

l_marihe
    Gjest

Jeg anbefaler Erotisk museum! Gubben og jeg var innom der da vi hadde åtte timer i København. Da får dere med dere både noe å le av, bli sjokkert av og noe til inspirasjon til hjemreisen...

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    mayapril sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    østenfor sol
    Meldinger
    653

GOD TUR!!!!
    maY med apriltrollene Thea & Kaja

Sitat Opprinnelig postet av DrBabe
    Feig er du i hvert fall ikke, mayapril.

Klumpen
    Gjest

Zara ligger i eller på eller hva det nå heter Strøget ja, Midt på ca. Tror de akkurat har fått inn masse fint. Var på salget for vel tre uker siden og da var det mye nytt på vei inn. Mye fint ja!!

Strøget heter ikke strøget nei Har også lett etter det på kartet, men det er nå ikke til å ta feil av når man går der. Hører nesten ingen som snakker dansk for det er så sinnsykt mange turister

God tur i morgen, kos dere!! Håper på bedre vær, i dag har vi hatt vinter, nydelig vår, og nå full julestemning med snø på trær og over alt. Det liker vi ikke, så håper det er vår igjen i morgen. Det er KALDT !

Tidligere bruker
    Gjest

Takker for tips og alt. Vi fant frem til det meste av hva vi ville se. Det var deilig å ha hele lørdagen i byen, for deretter å komme tilbake til lugaren før middag.

Zara lå midt i Strøget, så det var enkelt å finne. Jeg var noen dager i København sommeren 03, og det var utrolig lett å huske seg tilbake hit og dit. Det ble massiv shopping, blant annet kjøpte jeg en kjempestilig blazer og 3 topper på Zara til den nette sum av 1000,-. Det er helt greit. Stilig veske har det også blitt på meg.

Ellers ramlet vi innom La Glace, men oppdaget at vi var mer sultne enn søtsyke, så det ble en kro på oss istedenfor. For øvrig et utrolig sjarmerende konditori! På Krible Krable kjøpte vi gave til Fride.

Istedgade ble det ikke, for selv om det var strålende sol, så var det relativt kaldt. Så vi ramlet innom diverse pub'er og caféer, og brukte god tid.
    Sitat Opprinnelig postet av l_marihe
    Jeg anbefaler Erotisk museum! Gubben og jeg var innom der da vi hadde åtte timer i København. Da får dere med dere både noe å le av, bli sjokkert av og noe til inspirasjon til hjemreisen...
    Vi får ta det neste gang. Men, med bestilt romantisk weekend, på øverste dekk med lugar som hadde egen balkong, eget rom med dobbeltseng, salong, og hjerteballonger og hjertesjokolader + sjampis. Vel, det ble romantikk takk uansett. Egen lounge med forskjellige småretter til enhver tid av døgnet og fri flyt av vin & øl var også ganske luksus der i toppetasjen.

Nei, det har vært en fin tur, til tross for at jeg klarte å sende en innsauset maiskolbe rett i fanget på meg selv i går kveld, og grise til håret med bernaise. Sånn kan det gå, men jeg var overtrøtt og fnisete, så jeg ble ikke en gang flau.

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine