+ Svar på diskusjon
Side 4 av 4
FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65

Diskusjon: Jeg er 3 mnd på vei...

  1. #61
    mizmina
    Gjest

    Sv: Jeg er 3 mnd på vei...

    Sitat Opprinnelig postet av tinwin
    Jeg blir bare skremt av deg jeg kaisa76... og fryktelig trist på dine..og dine barns vegne- både biologiske og stebarn!
    har lest alle innleggene her og blir virkelig skremt av holdningene dine. er selv stemor men det kunne aldri finne meg inn at vårt kjærlighetsbarn, som er planlagt neste sommer skal bli mer viktig og spesielt enn de andre barna.
    alle barn er unike og spesielle og skal elskes for den de er ikke for dem som har laget dem...

    signerer derfor alle tinwin sine innlegg

    og håper virkelig du søker profesjonell hjelp til å sortere alle tankene dine. det kommer hele familien din til gode.( med og uten stebarn)

    men ønsker deg også lykke til med graviditeten og at dere får mange herlige stunder sammen med den vesle jenta inne i magen din

  2. #62
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Føniks sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    2,115

    Sv: Jeg er 3 mnd på vei...

    Jeg blir så satt ut av tanker som Kaisa76 har. Tenk å starte en konkurranse mellom mannens første barn og hans ufødte datter. Dette kan ende stygt. Håper du finner en god psykolog.

    Det er barn vi snakker om her Kaisa ikke ditt ego. Jeg må si som så mange andre, jeg er så glad for at du ikke er stemoren til min sønn. Det finnes mange oppegående gode stemødre, blandt annet min sønns stemor. Hun har aldri konkurrert med sønnen min, men alltid involvert han.

    Det er vanskelig å være stebarn og da trenger man voksne med en trygg og god holdning til deg som barn. Ikke en voksen som har så lav selvtillit at man lar sin egen usikkerhet gå på bekostning av barnet.


    Håper som nevnt at du får hjelp, fort. Det bør du TA deg tid til.
    -02.12.07 -06 -97
    Hvil i fred lille R.

  3. #63
    Tidligere bruker
    Gjest

    Sv: Jeg er 3 mnd på vei...

    Hvor langt er du på vei nå?

    Har gutten fått vite at han blir storebror?

  4. #64
    Nicoline
    Gjest

    Sv: Jeg er 3 mnd på vei...

    Dette må være det mest skremmende jeg har lest

    Er det mulig?

  5. #65
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Jeg er 3 mnd på vei...

    Sitat Opprinnelig postet av Føniks
    Jeg blir så satt ut av tanker som Kaisa76 har. Tenk å starte en konkurranse mellom mannens første barn og hans ufødte datter. Dette kan ende stygt. Håper du finner en god psykolog.

    Det er barn vi snakker om her Kaisa ikke ditt ego. Jeg må si som så mange andre, jeg er så glad for at du ikke er stemoren til min sønn. Det finnes mange oppegående gode stemødre, blandt annet min sønns stemor. Hun har aldri konkurrert med sønnen min, men alltid involvert han.

    Det er vanskelig å være stebarn og da trenger man voksne med en trygg og god holdning til deg som barn. Ikke en voksen som har så lav selvtillit at man lar sin egen usikkerhet gå på bekostning av barnet.


    Håper som nevnt at du får hjelp, fort. Det bør du TA deg tid til.
    Må signere her jeg.
    Er stemor til 3 selv, og er utrolig bevisst på hvilken rolle jeg har. Barna til sambo kan ikke noe for at mamma og pappa ikke lenger er sammen, og skal ikke straffes for at far etablerer seg på nytt. De har overhodet ikke bedt om å komme inn i denne verden. Og for en verden.....Vi har nå 2 felles barn, og stebarna mine blir inkludert på samme måte som våre felles barn. Det skulle jaggu bare mangle.
    Hvis mannen din setter fødselsopplevelsene opp mot hverandre, høres han utolig lite voksen ut. Å bare si "jada, la oss få et barn, sånn at jeg får stoppet munnen på deg en stund", det virker ikke veldig modent på meg,og det var slik jeg tolket det du skrev om hvorfor han og hans X hadde fått barn. Enn å si at man angrer på at man har fått barn da?? Barn er ikke noe man får på skøy.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 4 av 4
    FørsteFørste 1 2 3 4

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine