+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: Har flere opplevd dette?

lei meg...
    Gjest

Har flere opplevd dette?

Jeg er i en fryktelig vanskelig situasjon, der mitt barn er syk. Det går på helsen og psyken løs for meg.

Har ett barn til som jeg omtrent ikke orker nå i den vanskelige tiden. Men jeg får det til å gå på ett vis, men barn nr 2 krever faktisk mer enn barn nr 1 som er syk.

Men dette har ingen ting med saken å gjøre. Men jeg tenker nå: hvis. Og håper at dere kan si: neida, slapp av.. opplevd det selv, og det er helt normalt :??:

Jeg hadde menstruasjon 29 mai. Da er dato for neste mens til lørdagen. Min syklus har tullet det siste halvåret, vært en uke forsinket osv. Men de siste gangene har den kommet på den dagen den skal, på timen, som den gjorde før...

Jeg hadde ubeskyttet sex på søndag. Han var ikke så mye inni meg heller, og hoppet av i svingen, lenge før også.

I dag fikk jeg en svak blødning, altså 3 dager etter ubeskyttet sex og 4 dager før forventet mens.. Dermed lurer jeg på om det kan være festeblødning, eller er det litt tidlig? eller sent? Kan jo være mensen som tuller litt og kommer litt før?

Hva TROR dere? jeg vet dere ikke er leger osv. men jeg husker ikke hvordan dette er, jeg mener at festeblødningen ville ha kommet en uke etter ubeskyttet sex eller mer (siden sæden kan være der i over 5 dager), og det nå er fortidlig å få, så tipper det er mensen som har kommet tidlig..

Blør nesten ikke da, bare spor blødning, og litt til kanskje.

Har akdri hatt festeblødning ved de to andre men.

2.  
    Maggie74
    Gjest

Sv: Har flere opplevd dette?

Synsing: Er vel lite sannsynlig at du blir gravid hvis det er rett før mens. Ville tatt en test når du forventer mens hvis du føler at du kan være gravid.

Seniormedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Marry sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    2,846

Tviler også på at du er gravid. Søndag, da var det jo bare 6 dager til mens og egget slippes som regel 14 dager før mens. Og egget går vel til grunne etter 24 timer, er det ikke Har du ikke hatt festeblødninger før tror jeg ikke det er sannsynlig at du får det ved en evt ny graviditet heller, men det er bare noe jeg tror og jeg har ikke noe grunnlag å bygge den teorien på altså.
    -04, -01, -97.

carolin
    Gjest

Tror ikke du er gravid når dere hadde sex rett før menstruasjon. Eggløsning er vel 12 eller 14 dag etter siste menstruasjonsdag, eller var det etter første menstruasjonsdag? Uansett så høres det ut som dere har hatt samleie på en sikker dag, men du kan jo ta en test for å være helt sikker.

Lykke til

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    _Ella sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,268

mest sansynlig at du ikkje er gravid
    Oksen-07 og Eddik-05

Cecilie85
    Gjest

tror ikke du er gravid. men ta en test om du føler deg usikker

Det varierer når eggløsningen er utifra hvilken syklus man har.
    Er ikke alle som har eggløsning 12-14 dager etter første blødningdag av forrige mens. Men er det som er det 'vanlige'.

Eg ville tatt en test om noen dager for å være sikker, med mindre mensen dukker opp.
    Storesøster 05 - Lillesøster 07 - Lillebror 25.03.11

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    9na sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    1,018

Jeg hadde ikke festeblødning med de to første bare den siste.
    9na

-99, -01,-05

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine