+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Uregistrert
    Gjest

Er det noen som har trekt en visdomstann og fått betennelse etterpå?

Jeg trakk en visdomstann i forrige uke og blir søren ikke frisk! jeg gikk på penecilin i en uke før tannlegen trakk tannen ( for å få vekk betennelse) og gått videre på det etter jeg trakk -pluss smertestillende som virker betennelseforebyggende. Alikevell så er det en verkende klump i siden der jeg trakk tannen. Jeg har smerter, er litt slapp og det suser litt i hodet. Nå er det gått en uke og jeg er LEI. Skal bort til tannlegen senere i dag - bare lurer på om noen har opplevd det samme? ev hva tannlegen ev kan gjøre? jeg er så lei av smerter nå...

Uregistrert
    Gjest

Sv: Er det noen som har trekt en visdomstann og fått betennelse etterpå?

Ja, det har jeg opplevd. Var fryktelig vondt. Greide ikke å gape heller. Måtte tilbake til tannlegen og hun renset såret, og jeg fikk antibiotika. Ble bedre, men da jeg sluttet med antibiotikaen etter 10 dager blomstret det opp igjen. Ny rensing, ny antibiotikakur. Skikkelig plagsomt. Gikk sånn i nesten en måned. Kom deg til tannlegen jo før jo heller!

Tryll-Tryll
    Gjest

Jeg har trekt 3 visdomstenner og i 2 av de ble det betennelse.
    Måtte tilbake til tannlegen for å skrape ut litt "gørr" som samlet seg opp i hullene og de la inn gasbind med pencilin og sydde igjen hullene.
    Tok veldig lang tid før jeg ble bra.

Nå har jeg ei visdomstann igjen og tannlegen nekter å trekke den, tror det var mere vondt for tannlegen enn meg

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Ja, det har jeg opplevd. Var fryktelig vondt. Greide ikke å gape heller. Måtte tilbake til tannlegen og hun renset såret, og jeg fikk antibiotika. Ble bedre, men da jeg sluttet med antibiotikaen etter 10 dager blomstret det opp igjen. Ny rensing, ny antibiotikakur. Skikkelig plagsomt. Gikk sånn i nesten en måned. Kom deg til tannlegen jo før jo heller!
    Uff, det er så slitsomt å gå slik! lei seg

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine