da jeg fikk min første sønn, fikk jeg faktisk beskjed om å dra forhuden forsiktig bakover , ved understells vask, og fikk opplæring i det på føden.
og ja han hadde trang forhud, infeksjon på infeksjon etter at han sluttet med bleie , og han be behandlett med salve, men det hjalp ikke, forhuden satt fast i penishodet fant fast legen vår ut. og da han var 6 år, tok legen en skalpel, og løsnet forhuden, uten at jeg ville dette. han hadde infe.hele tiden , jeg gråt da legen gjorde dette. for legen var sint og brutal mot sønnen min,og "fikset" dette uten bedøvelse (har ikke denne legen i dag)men heldigvis har han ikke noe me`n med dette i dag.
min sønn nr to som kom etter 4 år, rørte jeg ikke forhuden på, men legen på helsestasjonen gkorde dette selv på 6 mnd kontrollen. og så at den var trang(legen fikk seg en dusj av urin men hihi)
dette ble rettet på v kirurgi, uten noen ubehagligheter for han da han var 1,5 år, og dette husker han ikke noen ting av. mindre traumatisk for han en for broren.
så kontakt lege du.

Svar med sitat

Men jeg VISTE IKKE at man ikke skal dra forhuden tilbake å vaske der
Det har jeg gjort noen par ganger..dratt forsiktig bak å vasket litt. Herlighet nå føler jeg meg som en dårlig mor
Jeg har ALDRI blitt innformert om dette noen plass! Burde ikke noen ha fortelt meg dette! Nei nå fikk jeg vondt inni meg
Hva har jeg gjort nå? Hva kan skje når jeg har gjort det da?

Sosiale Bokmerker