+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Diskusjon: Trang forhud.

Tidl. bruker
    Gjest

Sv: Trang forhud.

da jeg fikk min første sønn, fikk jeg faktisk beskjed om å dra forhuden forsiktig bakover , ved understells vask, og fikk opplæring i det på føden.
    og ja han hadde trang forhud, infeksjon på infeksjon etter at han sluttet med bleie , og han be behandlett med salve, men det hjalp ikke, forhuden satt fast i penishodet fant fast legen vår ut. og da han var 6 år, tok legen en skalpel, og løsnet forhuden, uten at jeg ville dette. han hadde infe.hele tiden , jeg gråt da legen gjorde dette. for legen var sint og brutal mot sønnen min,og "fikset" dette uten bedøvelse (har ikke denne legen i dag)men heldigvis har han ikke noe me`n med dette i dag.
    min sønn nr to som kom etter 4 år, rørte jeg ikke forhuden på, men legen på helsestasjonen gkorde dette selv på 6 mnd kontrollen. og så at den var trang(legen fikk seg en dusj av urin men hihi)
    dette ble rettet på v kirurgi, uten noen ubehagligheter for han da han var 1,5 år, og dette husker han ikke noen ting av. mindre traumatisk for han en for broren.
    så kontakt lege du.

Tidligere bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Hehe, dette gidder jeg ikke...

Takk til dere som svarte på spm mitt! Vi kommer nok til å spørre HS neste gang vi skal dit! Så slipper vi å lure.

Tidl. bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Forstår hun veldig godt jeg. Hadde heller ikke giddet sitte å forklare meg, opp og ned i mente, på HVORFOR jeg HVORDAN jeg fant ut dette. Som hun sier, er dette ikke noe hun gjør ofte. Hun lurte, og sjekket, ferdig!

Har selv funnet ut det samme, og rådført, og fått beskjed om å vente, og se det an til han er litt større.

Reagerer bare på at det blir lagt så mye i det fra HI sin side.
    Jeg oppfatter det over hodet ikke på den måten.

Uansett...

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    anitave sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Langs kysten
    Meldinger
    859

To av mine gutter har operert for Fimose.
    Det ble oppdaget på 6 mnd kontrollen, men beskjed om å holde et øye.
    De var nemlig alltid litt rosa/rød på tuppen av forhuden.

Begge ble operert ved 2.5 års alder.
    De husker ikke noe av det, og det er like greit å ta det da de er små og ikke husker noe.

Betennelser og rødheten forsvant da snittet hadde grodd, og det er ikke ubehagelig å tisse.

Jeg kunne se forskjellen på forhuden på disse to i forhold til storebroren.
    Det var endel ekstra hud på tuppen men det var veldig smalt, utrolig at urinen fant veien ut.
    Urinen samlet seg nesten som en liten ballong før det fant veien ut.

2 mann hadde ikke det, men var konstant rød og hadde betennelser og likte ikke å bli vasket.
    Nå er all ubehag borte.

De fikk likegyldighets medisin i rumpen via en anal sprøyte.
    Så ble de helt "borte" full liksom.
    Så fikk de narkose.
    Så la de snittet de og gjorde det kosmetisk fint og vips ferdig.
    De sov veldig mye etter narkosen, i mange timer.

Minsten våknet idet de var ferdige, før han egentlig skulle.
    Fikk beskjed om å prøve å få han til å sove igjen da han var helt svingstang.
    Så med litt nynning og kosing på fanget sovnet han igjen og sov i 4 timer.
    Mellomste sov i 6 timer.
    Da våknet de blide og sultne og klar til å dra hjem uten å huske hvorfor de var der. Den medisinen de fikk rektalt gjør at de ikke husker noenting av det som skjer etter de fikk denne.
    Denne signatur er slettet, da den er for stor i forhold til Signaturreglene.
    Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
    Linka-mor - Moderator

linea+1
    Gjest

[quote=Berta]Reagerer bare på at det blir lagt så mye i det fra HI sin side.
    Jeg oppfatter det over hodet ikke på den måten.quote]

Enig Men jeg VISTE IKKE at man ikke skal dra forhuden tilbake å vaske der Det har jeg gjort noen par ganger..dratt forsiktig bak å vasket litt. Herlighet nå føler jeg meg som en dårlig mor Jeg har ALDRI blitt innformert om dette noen plass! Burde ikke noen ha fortelt meg dette! Nei nå fikk jeg vondt inni meg Hva har jeg gjort nå? Hva kan skje når jeg har gjort det da?

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    anitave sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Langs kysten
    Meldinger
    859

[QUOTE=linea+1]
    Sitat Opprinnelig postet av Berta
    Reagerer bare på at det blir lagt så mye i det fra HI sin side.
    Jeg oppfatter det over hodet ikke på den måten.quote]

Enig Men jeg VISTE IKKE at man ikke skal dra forhuden tilbake å vaske der Det har jeg gjort noen par ganger..dratt forsiktig bak å vasket litt. Herlighet nå føler jeg meg som en dårlig mor Jeg har ALDRI blitt innformert om dette noen plass! Burde ikke noen ha fortelt meg dette! Nei nå fikk jeg vondt inni meg Hva har jeg gjort nå? Hva kan skje når jeg har gjort det da?

ta det med ro, ingen skade skjedd.
    Barna gjør jo dette selv også etterhvert.
    Hadde han tatt skade av det, så hadde du merket det med at det gjør vondt for han og at huden og penishode blir irritert.
    Denne signatur er slettet, da den er for stor i forhold til Signaturreglene.
    Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
    Linka-mor - Moderator

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine