+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33

Diskusjon: Det nye forumet...

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Dec 2005
    Meldinger
    1,593

Det nye forumet...

Tenker dere å være på begge forum fram til april, eller skal vi prøve å holde oss til det nye når det gjelder barselklubben vår? Syns Fjolla har gjort en fin jobb altså, et koselig forum har det blitt.
    Bare lurer om vi skal prøve å henge på ett av dem eller svitsje mellom begge....
    Sist endret av Kine79; 08-01-2007 kl 15:54
    Mamma til to fantastiske jenter født april 2006 og juli 2010

2.  
    Medlem
    2små sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    285

Sv: Det nye forumet...

Kommer til å droppe nm nå ja.
    STOLT MOR TIL TO JENTER
    FØDT APRIL.06

Seniormedlem

Medlem siden
    Dec 2005
    Meldinger
    1,593

Nm er kjekt tilleggsforum til generelle spm som vi i aprilklubben ikke kan svare på, så jeg tenker i hovedsak på denne aprilbarselklubben her.

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    julibe sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,305

Jeg føler kanskje at det nye forumet er litt vel omfattende med så mange unferfora, hvis tanken er at det bare skal være oss fra aprilklubben der

Jeg hadde nok foretrukket å fortsette her på NM, og jeg fikk bestemme, men om alle andre flytter over, så henger jeg meg nok på
    Storebror f. 2004
    Lillesøster f. 2006

Lice
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av julibe
    Jeg hadde nok foretrukket å fortsette her på NM, og jeg fikk bestemme, men om alle andre flytter over, så henger jeg meg nok på
    Helt enig!!

Seniormedlem
    Sweety sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    2,376

Kommer til å være på begge
    Søtnos f.24.03.06 og Lilletrille f.03.08.08

Tidligere bruker
    Gjest

Jeg kommer nok til å i hovedsak være på det nye tror jeg..
    Men hvis jeg ikke får svar på det jeg lurer på, eller det er mer generelt kommer jeg nok til å bruke NM fordi det er flere her inne

Supermedlem
    Christine76 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    1,265

Vet ikke helt jeg. Trives veldig godt her på NM, men det er jo dere som gjør at jeg trives. Hvis det er sånn at vi skal over til det nye forumet, og det ser det jo ut til, så ser jeg ikke så veldig stor grunn til å vente stort lenger enn at aller rekker å få det med seg.
    Erlend 28.03.06
    Oda 18.01.08

lille ma
    Gjest

Kommer nok til å bruke begge...men holder meg sikkert mest her frem til April. Det var vel det du i hovedsak lurte på Kine? Eller?

Supermedlem
    Roskva sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Hjemme i Bodø.
    Meldinger
    1,171

Kommer nok til å være på begge stedene.
    Store A-04 og Lille A-06
    Hva er koseligere enn et barns hånd i din? Så liten, så myk, så varm...
    Marjorie Holmes

Supermedlem
    kakskiv sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    623

Jeg trodde det hovedsakelig skulle tas i bruk når vi blir kasta ut herifra? Jeg mener.. jeg.. trives jo.. heeer!

Kakskiv, dårlig på forandringer

Supermedlem
    kakskiv sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    623

Jeg føler kanskje at det nye forumet er litt vel omfattende med så mange unferfora, hvis tanken er at det bare skal være oss fra aprilklubben der
    Det er jeg forresten litt enig i... hvis det bare blir oss, så holder det jo nesten med ett (eller to-tre) forum hvor vi kan snakke om hvasomhelst.. eller?

©ecilie
    Gjest

Signerer

Seniormedlem

Medlem siden
    Dec 2005
    Meldinger
    1,593

Ok. Jeg syns det hadde vært greit å ha ett aprilforum å forholde meg til, ellers må jeg legge innlegg både i aprilklubben her og i det nye forumet. Ikke noe problem, det hadde bare vært greit å vært på samme sted. Om jeg trenger svar fra en større gruppe og kanskje de med eldre barn legger jeg selvsagt spørsmålet mitt her inne.

KOmmer til og være litt på begge tror jeg , er ikke gla i forandringer !! hehe.. Men det va et flott forum.. du er flink fjolla!
    Prinsen født 20 Mars -97
    Prinsessa født 20 April -06
    Lille prinsessa 14 Juli - 09
    3868 gr. 52 cm og helt nyyydelig

Celeena
    Gjest

Må si meg enig med dette. Men jeg er faktisk en liten smule usikker på om jeg henger med over..

Jeg er lite på NM allerede, og oppholder meg for det meste her i April06. Ellers er jeg å finne på BP - veldig mye! Føler ikke jeg har tid og energi til å sette meg inn i enda ett forum..

Jeg føler egentlig ikke jeg helt er med her i klubben, men det er selvfølgelig fordi jeg selv ikke klarer å engasjere meg nok. Jeg har jo Juni04-klubben som jeg oppholder meg mest i. Vi flyttet fra NM da juniungene var rundt 8 måneder gamle - og over på BP hvor vi trives veldig godt.

KMR
    Gjest

Nytt forum? Ja jeg vet jeg ikke har vært særlig aktiv her inne den siste tiden, men det har jeg da ikke fått med meg..

Ellers signerer jeg Ceelina, merker allerede nå hvor travel tilværelsen er i ferdi med å bli.. Tenk snart er alle de søste små ett år alt

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    julibe sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,305

Sitat Opprinnelig postet av Celeena
    Jeg har jo Juni04-klubben som jeg oppholder meg mest i. Vi flyttet fra NM da juniungene var rundt 8 måneder gamle - og over på BP hvor vi trives veldig godt.
    Jeg er også på BP, sammen med september04-gjengen.
    Knaskje BP hade vært løsningen for April06 også?

På BP har vi nå fått lukkede foraer for månedsklubbene, som kun månedsklubbmedlemmene har tilgang på. Det kan vi sikkert få for April06 også om vi greier å blåse liv i klubben der inne!
    Storebror f. 2004
    Lillesøster f. 2006

Probat
    Gjest

Jeg er også på BP, sammen med september04-gjengen.
    Knaskje BP hade vært løsningen for April06 også?

På BP har vi nå fått lukkede foraer for månedsklubbene, som kun månedsklubbmedlemmene har tilgang på. Det kan vi sikkert få for April06 også om vi greier å blåse liv i klubben der inne!
    Jammen da er vel det nye forumet like greit?

Det har kanskje litt mange underfora for min del, siden vi er såpass få, men det er litt kjekt å ha et lukket forum, og det har blitt fint!

Når det gjleder fyttetidspunkt/være her eller der, så følger jeg nok med begge steder til det er dødt her inne vil jeg tro.

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Fjolla sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    6,428

La meg bare få si at jeg ikke ville lage dette forumet alene - det var bare et initiativ. Hvor mange underfora mm. det skal være er opp til fellesskapet!!! Dette er ikke noe jeg vil styre på egenhånd og er bare et tilbud dersom det er interesse for det.

Jeg kommer til å bruke NM til mye annet, som ting det nok ikke er like stor ekspertise på bare her i aprilklubben. Men samtidig så kommer jeg nok til å være mye mindre her og mer der, om folk følger med over - jeg føler for å "trekke meg litt tilbake og bli litt mer anonym" i offentligheten, og kunne godt tenke meg et fristed der jeg slipper å være så upersonlig.

Men for all del, om folk synes det nye forumet er unødvendig, så skal det ikke presses på noen. Om flere derimot gjerne vil være med, og også lage dette sammen, så synes jeg bare det er koselig.

Ser på meg selv som initiativtaker, ikke sjef/leder eller noe sånt. Dette er vi sammen om hvis det skal bli noe!
    Fjonken & Filifjonka
    05.04.06 28.07.08

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 2
    1 2 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg