+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Diskusjon: Jeg skal ta vaginalplastikk...

Uregistrert
    Gjest

Sv: Jeg skal ta vaginalplastikk...

Sitat Opprinnelig postet av For slapp Vis post
    Er det noen her om har tatt vaginalplastikk? Jeg er nemlig etter tre barnefødsler blitt for slapp...(jada..jeg har knepet og knepet) har vært hos gynekolog og blir henvist til sykehus for utredning og oppstramming av bakre og evnt fremre skjedevegg. Kanskje også amputasjon av livmortappen da den er langt ned. Noen som kan fortelle litt om dette inngrepet og som kan komme med noen erfaringer, før og etter, smerter og hvordan sex fungerer etterpå? Hvordan det er blitt "der nede" etter oppstramming? Takk for svar!
    Jeg har tatt operasjon for to uker siden og trur det vil gå bra

Uregistrert
    Gjest

Hei! Hvordan har det gått med dere? Fornøyde med resultatet av operasjonen? Jeg er i Litauen nå, ble operert for tre dager siden! synes det har gått veldig bra etter operasjonen. Lite smerter, fått smertestillende som tar det lille jeg har. Fungerer som normalt allerede dagen etter operasjon. Så da er det bare å vente i 2 mnd på resultatet. Spent.

Uregistrert
    Gjest

Hei. Tok denne operasjon i Bergen for 5 dager siden, hos plastkirugisk institutt. Hvordan har det gått før dere andre? Fornøyd med resultatene?

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine