+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Diskusjon: Hvilket lammeskinn i vogna?

  1. #21

    Sv: Hvilket lammeskinn i vogna?

    Vi har et skinn som egentlig er laget til bilsete.
    Det kostet 399,-.
    ...

  2. #22
    Skrollan76
    Gjest

    Sv: Hvilket lammeskinn i vogna?

    Vi har det fra Barnas hage til å bruke i vuggen/sengen og så har jeg tatt av skinnet i Lammy XL'en til å bruke i Oth baggen, det passet veldig bra!

  3. #23
    Tidl. bruker
    Gjest

    Re: Sv: Hvilket lammeskinn i vogna?

    Jeg har det grå barnevogn/bilstol skinnet fra nøstebarn i min buggis.
    Synes det er mye penere enn de vanlig skinnene, fordi de er så "gule", og til mitt blå trekk, og grå base, er det grå skinnet vakkert!
    Det er ferdig hull til selene, og det er passe stort.
    Jeg har tom. brukt det nå når jeg bytta til det gule trekket, og det gikk, litt sånn tøfft-stygt

  4. #24
    Uregistrert
    Gjest

    kidoki Sv: Hvilket lammeskinn i vogna?

    Jeg skal kjøpe skinn fra Næstebarn, siden de sertifiserer at skinnene er fri for dyremishandling (muelesing). Godt dyrevelferd koster, og prisen vil da bli høyrere enn på enkelte andre skinn.

    Fra Nøstebarn sin hjemmeside: "Våre soveskinn er vaskbare og uten skadelige garvestoffer (Les mer om garving på våre informasjonssider), de er godkjent som liggeunderlag for spedbarn. Sauerasen som brukes til våre skinn er iblandet sauerasen English breed sheep. Denne blandingen har ikke de problemene som medfører det mye omtalte smertefulle inngrepet mulesing. Det er godt å vite at lammene også har hatt et godt liv. Les mer om mulesing på våre informasjonssider."

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine