+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 15 av 15

Diskusjon: Synger dere

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    chris sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    864

kidoki Synger dere

Må innrømme at jeg har glemt ut mange barnesanger siden vi ikke har hatt baby på 13 år......Så vi har kjøpt 2 cder med "barnas viser" og vi synger med til God morgen, bæ bæ lille lam, Mikkel rev, Ned på stasjonen og alle de andre kjente kjære sangene.

Lillefrø er kjempe ivirg og "synger" og smiler masse.
    Storesøster april 94 og lillefrø mai 07

2.  
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,816

Sv: Synger dere

Synger svært lite. Jeg kan ikke synge, ikke i det hele tatt.

Begynte bra med storesøster og sang for henne ved leggetid. Men jeg synger så grusomt at til og med hun ikke gadd hørre. Å hun var ikke gammel når hun tydelig ga beskjed om at hun mislikte jeg sang.

Har sunget noen ganger for lillebror når jeg har lagt han og en så lenge ser det ut til å roe han

Skulle ønske jeg hadde hatt sangstemme.
    "Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07

Seniormedlem
    Thea_84 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Vigra
    Meldinger
    1,566

Vi synger veldig mye. Vi måtte gå til innkjøp av en sangbok, men ellers så går det i all musikk vi hører på. Hun elsker musikk.
    Mathilde 07

Supermedlem
    Sahina sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Meldinger
    1,156

Synge kan jeg ikke..... Men gjør det alikavel. Men det blir mest at jeg går og nynner når jeg bærer på henne, og skal ha henne til å sove.
    Storesnuppa 03.03 Lillesnuppa 05.07Snuppeguri 04.10

Lykkelig er den
    som kan glede seg over sine barn.

Veteranmedlem
    *Linda* sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Mørekysten
    Meldinger
    3,768

Ja vi synger masse sammen med barna våre...jeg eier ikke sangstemme, men er veldig flink til å synge. Men det er jo noe som heter at syng med den stemmen du har, og det gjør jeg så absolut.

Storesøster elsker sang og musikk, og kan alle barnesanger snart tror jeg. Og lillebror smiler og koser seg da vi synger og danser
    02.02.05 15.05.07 08.04.10

Supermedlem
    Heidy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    835

Vi synger veldig mye, men hvor pent det er en annen sak
    Etter noen år i barnehage har jeg lært maaaaange sanger, og storesøster lærer meg noen nye hun kan. Og lillebror liker å høre på oss
    Malin elsker samger som Giraffen laffen, Lille Hasse Hare, Napoleon med sin hær og ikke minst So ro lillemann
    Lukas 16.05.07
    Malin 30.10.02
    Fosterbarn R 06.06.01

beabolla
    Gjest

Vi synger masse! Og storesøster synger i vei hun også, nå smiler lillesøster når vi gauler i vei. Sang er morsomt, og jeg bryr meg ikke om sangstemmen min hjemme- men hadde nok blitt pepet av scenen om jeg skulle stilt opp der..

Tidl. bruker
    Gjest

synger her også, men husker ikke særlig godt sangene jeg kunne en gang...

Ragdoll
    Gjest

Å ja! Her synges det. Alt fra Inger Hagrup til Guns n`Roses. Mine rustne gitarfingre har også våknet til live. Nelly Furtado er Ingrids favoritt på cd for tiden.
    Sist endret av Ragdoll; 18-07-2007 kl 16:40

_InGrId_
    Gjest

Synger på sanger som vi, meg og hører på. Ikke noen barnesanger foreløpig. Men snuppa elsker å høre på musikk. Særlig når spiller gitarhero, for det gjorde vi så mye når hun lå i magen Kjenner tydelig sangene igjen

Tidl. bruker
    Gjest

Synger litt innimellom jeg også. Fikk "den store barnesangboken" i gave da jeg fikk storebror, og der finner jeg alle teksten til sangene jeg en gang kunne. Han liker det kjempegodt!

Supermedlem
    lisaa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Sted
    Brandbu
    Meldinger
    862

Synger en god del, men egentlig mest for mellomstemann hvis han våkner på natta. Han roer seg alltid ned når jeg stille synger "når trollemor har lagt sine 11 små troll"... på "mitt språk". Hehe, språk og språk fru blom! Det blir mer lyder. Synger jeg med ord, syns han ikke det er like behagelig virker det som. Går i "da dishla so mase tura ti-ni mei, so tuna to teila ti ane". Sangene er aldri like fra gang til gang Bare fyller ut med "lekeord", akkurat det som faller meg inn der og da. Da legger han hue på skuldra og er heeelt rolig og slapp

lisaa og gutta født juli -00, oktober -05 og sistemann 25 april -07

Supermedlem
    Narnia sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Ringerike
    Meldinger
    755

Synger noe for lillemann alene. Mest synger jeg sammen med 2-åringen, men da er som regel lillemann ved siden av oss og hører på.
    94 05 07

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Majsa sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    8,244

Jeg synger ikke så mye barnesanger for henne enda, men hører mye på musikk, og synger med for henne til all slags musikk. Av og til er jeg alene med begge to på kvelden, og må derfor ta med meg Hannah når jeg legger Aurora. Da synger jeg en del barnesanger, som Itsy Bitsy Spider, Lille Petter Edderkopp, Lille Kattepus, So Ro Lille Mann, Fola Fola Blakken, Aftensang om Våren og Twinkle Twinkle Little Star. Hannah ligger da i sjalet, og sovner som regel idet jeg begynner å synge.
    aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Supermedlem

Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    547

Synger av og til, men det er ikke ofte... Liker ikke å høre meg selv synge
    Nicolai 09.05.07 er storebror til Jonathan 23.03.10

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook