+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Uregistrert
    Gjest

Slank ved hjelp av avføringstabletter??

Hei

Jeg er ca 15 kg for tung, og vil gjerne ha de vekk. Kan jeg bruke avføringstabletter for å gå ned i vekt?

JALS
    Gjest

Sv: Slank ved hjelp av avføringstabletter??

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Hei

Jeg er ca 15 kg for tung, og vil gjerne ha de vekk. Kan jeg bruke avføringstabletter for å gå ned i vekt?
    NEINEINEINEINEINEINEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Avføringstabletter hindrer ikke næringsopptaket, så kroppen tar opp akkurat like mange kalorier som ellers. Det som derimot kan skje er at du ødelegger fordøyelsen og tømmingsrefleksen din. Overdreven bruk kan også føre til akutt hjertestans og død.

Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ise sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    På bygde!
    Meldinger
    22,077

Signerer JALS!Dette er noe du ikke skal vurdere engang!!

Anbefaler deg å titte på http://www.lavkarbo.no Jeg har gått ned 8 kg på ketolyse, og det er med god mat.

Man skal spise ofte og lite for å få opp forbrenningen,samt bevege deg!!Masse vann er også viktig.
    Det er aldri en enkel løsning på å gå ned i vekt,her må du gjøre en innsats.

Lykke til
    Mamma til 3 gutter.

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bimbeline sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Den blaude kyststribe
    Meldinger
    3,740

Jals og Ise har helt rett.

Den eneste måten å varig gå ned i vekt på en trygg og sunn måte er å spise sunt og trene mer. Man MÅ spise mat med nok næringsinnhold og sørge for å spise små måltider mange ganger om dagen for å holde blodsukkeret stabilt. Sånne hurtigløsninger er oftest til mer skade enn gagn og det å ta avføringspiller for å gå ned i vekt er ren idioti (ikke for å fornærme deg).

Det finnes mange svært gode og virkningsfulle metoder for å gå ned i vekt, det er mange tråder om det her inne og jeg anbefaler å lytte til de rådene man kan få.
    Stolt ikkesånybaktmamma til frk. Fryd f. 04

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Karina sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Meldinger
    2,937

Jeg støtter Ise, se på lakarbo.no. Jeg har gått ned 12 kg siden januar på lavkarbo

Uregistrert
    Gjest

Blir litt overrasket over hvor lite enkelte vet om kroppen og hvordan den fungerer.
    Kroppen begynner å ta opp næring allerede når maten er i munnen, når den har kommet så langt at den er brutt ned til avføring, så har kroppen allerede hentet de største byggesteinene.. Så om man tar avføringsmidler, så får man fortgang på det om ligger i tarmene, slik at det kommer ut i en fart.. Kanskje man blir litt lettere når man er "tømt", men kroppen har allikevel hatt god tid til å ta til seg næringen i maten du har spist.

Kjære vene.. Finn en sunn måte å sanke deg på, det er mange gode kurer ute og går, så finn en som passer deg og som du kan leve med! Ikke leit etter snarveier

Lykke til!!

Tidl. bruker
    Gjest

Du ødelegger tarmene dine ved å bruke det!!! Ikke verdt å prøve engang!!!!

Uregistrert
    Gjest

Jeg har ikke prøvd avføringstabletter men avføringste.Tar det en gang i blandt om jeg føler meg oppblåst og skal inn i en kjole etc.Ser ikke noe negativt i det.Vil ikke anbefale å bruke slike metoder om du skal ned så mye som 15kilo.De få gangene jeg bruker slik te blir jeg veldig dehydrert og svimmel.Det beste er å spise sunt og bevege seg.Men som en kick-start på slankekuren syntes jeg avføringste er genialt.

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine