Kan dette være brennkopper, eller er det noe annet?
Noen som har sett sånn utslett før?
(Flere bilder i innlegg 6 lenger ned på siden)
Veldig takknemlig for svar.
Kan dette være brennkopper, eller er det noe annet?
Noen som har sett sånn utslett før?
(Flere bilder i innlegg 6 lenger ned på siden)
Veldig takknemlig for svar.
Sist endret av Hannesen06; 16-06-2008 kl 20:11
---------------
For meg ser det ut som betent (atopisk) eksem?
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Er det kommet plutselig, eller har hun vært rød der lenge?
Om det er kommet helt plutselig og blitt så ille, så tror jeg ikke det er atopisk eksem.
Storesøster 05 - Lillesøster 07 - Lillebror 25.03.11
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Det som er så rart er at det har kommet veldig brått og brutalt. Hun har atopisk eksem, men har ikke hatt noe den siste tiden før dette plutselig kom. Det begynte med en "prikk" i ansiktet rundt 15 mai. Den ble borte, og vi tenkte ikke noe mere på det før hun nå plutselig ser sånn ut. Hun har også utslett i ansiktet og på armer og ben der hun aldri har hatt eksem før, derfor tror jeg ikke at det er eksem.
Legger ved noen bilder til ... IKKE QUOTE BILDENE!
![]()
Sist endret av Hannesen06; 16-06-2008 kl 20:11
---------------
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005 Mikkel 04.08.2010
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
Ja, det ser ut til å ligne ankimor81. Håper på at det ikke blir så mye værre enn det er nå jeg da ... stygt nok nå.
---------------
Ser ut som begynnende brannkopper for meg, min nevø har nettopp hatt det, og de så slik ut til å begynne med. Moren var kjapt til legen og fikk salve mot det, så det ble ikke fult utbrudd på alle utslettene.
Storesøster 07Lillepuppeguri 09
Det ser prikk likt ut som ankis bilde syns jeg.
Jeg syns i alle fall ikke dette ser ut som eksem.
Ville tatt meg en tur til legen med henne.
Storesøster 05 - Lillesøster 07 - Lillebror 25.03.11
Da har jeg ringt til legen. Skulle få komme inn senere i dag. Søstra jeg snakket med mente det kunne være vannkopper (?) hmm... jaja, vi får vel høre hva legen sier.
---------------
Håper dere finner ut av og det og får behndling raskt..Vi var i syden og fikk for sen behandling , så frøkna her ble ganske ille til slutt.
Lykke til hos legen!!
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005 Mikkel 04.08.2010
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
Sosiale Bokmerker