+ Svar på diskusjon
Side 15 av 15
FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15
Viser resultater 281 til 286 av 286

Diskusjon: 19 mnd, går ikke enda..

  1. #281
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    Hun var jo kjempeflink jo!
    Nydelig!

  2. #282
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    4,517
    Blogginnlegg
    42

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    takk takk

    ja det er fantastisk å se altså...får nesten ikke nok jeg..i dag drev hun også og danset...klarte nesten ikke legge henne jeg

    hun har hatt null overgansperiode...har gått og brukt gåingen minst 90% fra dag en..helt utrolig at det bare skal løsne sånn..rett over natta liksom...

    men akk så glad jeg er altså

  3. #283
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    4,517
    Blogginnlegg
    42

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    føler for å oppdatere jeg

    I dag har tøtta gått i 1 år... tenk det...året har bare flydd spør du meg..

    Og ting har skjedd fort... nå klatrer hun, går opp og ned i trapper, hopper, står på en fot, løper, kryper, ja...rett og slett som alle andre barn på sin alder.. bare med en lite skepsis og forsiktighet..

    Hun ligger ikke etter motorisk lenger i følge barnehagen..i fjor fikk hun en liten minus på det før jul (selvfølgelig) i år ligger hun akkurat på normalen

    Ville bare oppdatere... for meg selv..og for eventuelt andre som har barn som er trege i avtrekkeren

  4. #284
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lucifine sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    7,738

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    Tenker stadig på jenta din Upsi, ble så utrolig glade for dere da hun knekte koden.. Tenk det er et år siden, hvor ble tiden av?

    Ønsker dere en riktig god jul!
    Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
    Snuppa Mars 2008 Spirrevippen September 2012

  5. #285

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    Tenkte faktisk på lille tulla di selv, her om dagen. Og det er så flott at hun endelig skjønte hvordan det skulle gjøre

    Godt å se at hun er der hun skal være nå

    Stor juleklem til dere begge to
    silkepels



  6. #286
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: 19 mnd, går ikke enda..

    Hei, jeg vet at dette spørsmålet kommer vel sent, men jeg har likevel lyst til å forsøke. Vi har en datter som høres veldig ut som din lille jente. Hun er straks 19 mnd, har vært sent ute med grovmotoriske hele veien. Normal utvikling finmototiske og kognitivt i følge fysio. Vil kun gå når hun leier eller med vogn, ellers viser hun ikke antydning til å ville gå selv med det første. Mitt spørsmål er til deg som har erfaring med dette. Vil du anbefale stimulering og hyppig oppfølging av fysioterapeut? Vi har tidligere litt dårlig erfaring med dette og synes det bringer en del stress med seg. Er usikker på om vi egentlig "burde" gjøre det for å få til en raskere utvikling? Men jeg spør egentlig meg selv om vi egentlig har mulighet til å påvirke dette i det hele tatt? Dette er naturligvis en ting som medbringer en del bekymring og tankevirksomhet hos mamma.. Veldig takknemlig for dine erfaringer!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 15 av 15
    FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine