+ Svar på diskusjon
Side 11 av 14
FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 270

Diskusjon: Venninne-annonse

  1. #201
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bambi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Meldinger
    6,073

    Sv: Venninne-annonse

    * jente på 29 år som er gift
    * Har en gutt på litt over 3 år.
    * Bor i Hønefoss men tar i mot venner fra hele landet jeg.
    * Liker å spille spill, se film og være med venner på fritiden.

    Håper det bor noen i nærheten som trenger nye venner
    Sitat Opprinnelig postet av Kreps-77 Vis post
    Du er ei fantastisk mor, Bambi!

  2. #202

    Sv: Finnes du?

    Sitat Opprinnelig postet av _Kine Vis post
    • 23 år, ser dessverre veldig ung ut.
    • Samboer og mamma til 2 gutter som blir 4 i des08 og 2år april09
    • Kommer fra Oslo, bodd der over halve livet,bor nå i Skedsmo kommune
    • Blid,glad, livlig,pratesyk,ærlig og snill
    • Familien og venner setter jeg høyest. Liker å reise, være med venner, viktig å bruke tid på dem. Kino,filmkveld, skravlekveld, turgåing div.
    Du:
    • Du er så gammel som du er, alder betyr ingenting for meg
    • Du kan bo hvor som helst, men ønsker jo gjerne at du ikke bor så langt unna meg
    • Du kan være singel,samboer eller gift. DET betyr INGENTING.
    • Du må være trofast, som jeg er mot deg.
    • Sosiale ting? Det kan vi gjøre sammen
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ellers, slenger jeg inn samtidig annonse for meg og min samboer.
    Vi har FÅ (kan vel nesten si 0) vennepar med barn.
    Om noen skulle ha det på samme måte. Så kontakt meg gjerne
    ( samboer er 25 år
    Gjelder denne fortsatt?
    At folk har problemer med
    mine meninger,
    får være deres sak!!!

    "Skrållan" mars08

  3. #203

    Sv: Finnes du?

    Sitat Opprinnelig postet av englejenta81 Vis post
    Gjelder denne fortsatt?
    Klart den gjelder enda Englejenta81
    Bare at min samboer den gang, er bytta ut med en fantastisk kjæreste som ikke har barn, men som forguder mine sønner.
    Forøvrig like gammel som min x og samme navn
    Ja, også er jeg nå 1 år eldre
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  4. #204
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Sommerfugl25 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    skien
    Meldinger
    1,354

    Sv: Venninne-annonse

    Info om meg:
    28 år,gift og har en nydelig sønn på 3.
    Liker meget godt å se film,kino,kafeturer,shopping,reiser,lage god mat,trene liker jeg også,men kommer aldri igang..nettopp fordi jeg mangler noen å trene med. Liker å være sosial med andre ord.Jeg liker å skravle og vil beskrive meg selv som: snill,følsom,pålitelig,ærlig,holder avtaler og omgjengelig. En rar miks der kanskje,men ja..

    Savner å ha ei jeg kan finne på noe med nå og da...ei som er der for meg,og som ikke er opptatt av at jeg har barn og finner det negativt... som ikke er så langt unna kasnkje,siden jeg ikke kjører bil og er litt stuck her til tider...jeg er en racer på å gå og ta buss da hehe...

    Håper å høre fra deg,så ikke vær redd med å ta kontakt

  5. #205
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    nre sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2002
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    1,680

    Sv: Venninne-annonse

    Nå har jeg tenkt igjennom livet mitt for n'te gang... og bladd igjennom hele denne tråden for n'te gang også.. det som slår meg er at det tydeligvis er Skien man skulle ha bodd... Mange her inne fra det stedet.

    Men nå hopper jeg bare i det og innrømmer for meg selv og alle at jeg er ensom.... kjenner mange, men er ensom fordet. Har ingen person i livet mitt som jeg egentlig kan kalle bestevenninne. Kan i grunnen ikke komme på en person i livet mitt som jeg kan ha dype samtaler med eller bare stikke innom for en liten prat helt uten grunn. Ingen vennepar som vi kan gjøre ting sammen med, som å dra på ferie med eller noe.... Ingen som blir med meg ut på en fest og samtidig kan være et menneske som stiller opp når man er edru. Har bare mer perifere vener, bekjentskaper og ganle barndomsvenner som jeg mer eller mindre har mistet kontakten med, eller vokst i fra. De vennene jeg har, har ikke de samme synspunktene eller interessene som meg, så det blir liksom ikke til at vi omgås noe særlig utenom spesielle anledninger. Eller så bor de for langt unna, så vi sees veldig skjelden. JEG ØNSKER MEG EN HVERDAGSVENNINNE!!!!!

    Jeg har egentlig mer enn nok å bruke tiden min på, både jobber, studerer og har mann og barn. Men jeg savner det å kunne være venninne, og ha ei venninne, som stiller opp, har tid til deg, er glad for å se deg osv.....

    Søker ei jente/dame (gjerne med samboer) i alderen 25-40 år
    Helst ha barn (det er vel derfor du er her inne)
    Være positiv som person
    Helst bo i Elverum eller i umiddelbar nærhet


    Jeg blir øyeblikkelig 33 år
    Er gift og har to gutter på 4 og 6 år
    Student og jobber som lærer
    Nre og 1997-1999, 2003, 2005, 1. desember 2011

  6. #206
    Uregistrert
    Gjest

    lol Sv: Venninne-annonse

    Nytt år, nye muligheter!

    Jeg har et godt liv med tre nydelige barn i alderen 10, 6 og under ett år. En flott mann og en god jobb. Vi er godt etablerte og mangler lite, dog med tre livlige barn i hvert sitt livstadie har vi mer enn nok å fylle tiden med og bruke pengene på. Vi har mange bekjente, litt familie, men jeg savner noen å dele hverdagen med. Jeg savner den som sender meg sms kl06 for å gjespe over små barn som ikke kan klokka, eller den som ringer for å juble over det første ordet :0) Jeg er med andre ord ikke ute etter en haug med venninner, men den spesielle man kan ty til uansett og som vil ty til meg når livet butter imot. Du trenger ikke bo i nærheten, selv om det selvfølgelig hadde vært koselig. Jeg liker godt å skrive mail, brev og chatte også.
    Hvem er jeg? Et menneske med empati, ydmykhet, stolthet og egne meninger. Jeg er ikke redd for å vise hvem jeg er, men skulle selvfølgelig ønske jeg hadde disiplin til å endre aspekter ved livet mitt og meg selv ;0) Humor er viktig, det samme er tillit og forståelse.
    Vi er en rolig harmonisk familie, som tilbringer det meste av tiden sammen. Vi liker oss godt hjemme og ute i naturen. Kveldene er stort sett rolige og tilbringes litt på nettet og foran tv i vinterhalvåret. Sommeren er vi mye ute. Vi liker å reise, men økonomien setter en stopper for de store utenlandsreisene.
    Om du tror vi kan ha en kjemi så ta gjerne kontakt :-D Jeg velger å være så anonym som mulig frem til vi får kontakt, men har opprettet en mailadresse vi kan få kontakt på.
    Mailsadresse: [email protected]

  7. #207
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av gjest Vis post
    Finnes det noen rundt 40år i Akershus/ Follo området som vil bli kjent?
    Ja!

  8. #208

    Sv: Venninne-annonse

    Nå har jeg tenkt og tenkt og kommet fram til at kanskje jeg også skal prøve legge inn noen ord her!

    Jeg er 27 og bor i Bergen (sentrumsnært) og er godt etablert med en kjæreste gjennom 8 år og en liten gutt på 5 mnd. Min bestevenn er min mann, men føler av og til at jeg mangler en bestevenninne. Jeg har mange gode venninner og vi har mange gode vennepar, men jeg mangler den virkelig nære venninnen. Jeg har ikke følt dette som et savn før jeg nå har fått gutten min, fordi jeg mangler noen å snakke baby med rett og slett. Vi har venner med barn, men etter 8 år har man et veldig felles liv og jeg søker derfor en som kan være der for meg og ikke for oss viss dere skjønner hva jeg mener. Ønsker meg noen å gå lange kveldsturer med og snakke om dagen med, eller en å ta med barna på cafe sammen med, eller andre hyggelige ting.

    Ellers er det alltid kjekt med nye venner, så bare til å ta kontakt!

  9. #209
    Medlem
    Rykte
    ariana82 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Teisen, Oslo
    Meldinger
    68

    Sv: Venninne-annonse

    Hei!

    Jente på 27 år her, med en liten gutt på 3 måneder. Er samboer med verdens beste gutt på 30. Til vanlig studerer jeg, men er nå i permisjon til august 2010. Opprinnelig er jeg fra Østfold, men bor i Oslo fram til 2012
    Ingen av mine venner i Oslo har barn, så skulle gjerne blitt kjent med en eller flere jenter med barn som man kan trille turer med og finne på ting på dagtid nå som jeg er i permisjon. Hadde også vært koselig å bli kjent med andre par med barn i nærheten også, de fleste venneparene med barn bor nemlig i andre byer.

    Bor på Teisen i Bydel Alna, supert om du/dere bor i nærheten, men kollektivtilbudet er bra her, så kan gjerne flytte litt på meg
    I født 12.11.09

  10. #210
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Ja!
    hei du fra akershus/ follo området hadde vært hyggelig å bli kjent!

  11. #211

    Sv: Venninne-annonse

    22 år fra moss
    har en sønn på 10 mnd
    samboer
    liker å ta kafe turer,shoppe og kose meg hjemme med film og mat.

    bare å sende pm

  12. #212
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslotraktene
    Meldinger
    120

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    hei du fra akershus/ follo området hadde vært hyggelig å bli kjent!
    Send meg gjerne en pm
    Mamma til verdens kuuleste tvillinger

    09.09.09.

  13. #213
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Nicy sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Snart Vestfold
    Meldinger
    3,417

    Sv: Venninne-annonse

    Meg: 27 år, to barn på 6 og 4 år samt samboer. Sjenert og snill. Bor i Tönsberg.
    "Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet"

    "Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

    Turbo høst-03 , : Snuppa vår-06

  14. #214
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    roxette sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Jørpeland- Rogaland
    Meldinger
    3,005

    Sv: Venninne-annonse

    Meg: Fra Jørpeland i Ryfylke. Hjemmeværende trebarnsmamma på snart 31 år. Har ei ente på 4, gutt på snart 3, og jente på 13 mnd. Gift med en tømrer.

    Jeg er veldig glad i å synge, og å danse. Min favorittserie på tv tror jeg er, home and away Men følger med på andre ting også. Ellers har jeg begynt med kortlaging, og litt scrapping. Liker forskjellige lette sportslige aktiviteter ( bowling, bordtennis, biljard, badminton osv), selv om det er en evighet siden sist jeg gjorde sånt, da mannen ikke er så glad i sånne aktiviteter.

    Jeg er egentlig veldig sjenert, men det er det ikke mange som vet, da jeg snakker som bare det Har alltid noe å snakke om

    Du: Kan være deg selv, sammen med meg Må være ærlig. Ellers ingen kriterier.

    Jeg trenger venner Gjerne noen å gå trilleturer sammen med, eller som kan komme på besøk, ha med ungene, så mine barn får noen lekekamerater privat... Mannen er også veldig interessert i nye bekjentskaper, så veldig kjekt om at familiene kan besøke hverandre Jeg har ikke førerkort, men mannen har førerkort for det meste

    Er veldig glad i besøk, anmeldt og uanmeldt
    Jente,22.01.06, Gutt, 15.03.07, Jente 02.01.2009.

  15. #215
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Venninne-annonse

    Hei hei!

    Jeg ønsker meg venninner med barn i alderen 25-45 år, er selv i tredveårene. Bor i Hønefoss, men liker godt å skrive brev, så ønsker meg også en god brevenninne jeg kan holde kontakt med gjennom sms, brev, chat og mail! Ønsker seriøse henvendelser....
    Interessene er allsidige; foto, ut på tur, bøker, film, men mye av tiden går med til barna og hjemmet. Vi er ordentlige mennesker med gode jobber og et stabilt liv, men jeg ønsker noen å ta kontakt i løpet av dagen, noen som trenger meg...Rett og slett en hverdagsvenninne..
    Alltid godt humør, innimellom med en snert av frustrasjon ;0)
    Håper noen der ute leser dette og tenker at, hm, dette trenger jeg og!

  16. #216

    Sv: Venninne-annonse

    Hverdagsvenninne var bra sagt.
    Slenger meg på.
    Søker selv hverdagsvenninna "mi"
    Hvor er du?

    Forresten veldig koselig, har fått tilbakemeldinger om at noen har funnet hverandre
    Det gleder meg å høre
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  17. #217
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bambi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Meldinger
    6,073

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Hei hei!

    Jeg ønsker meg venninner med barn i alderen 25-45 år, er selv i tredveårene. Bor i Hønefoss, men liker godt å skrive brev, så ønsker meg også en god brevenninne jeg kan holde kontakt med gjennom sms, brev, chat og mail! Ønsker seriøse henvendelser....
    Interessene er allsidige; foto, ut på tur, bøker, film, men mye av tiden går med til barna og hjemmet. Vi er ordentlige mennesker med gode jobber og et stabilt liv, men jeg ønsker noen å ta kontakt i løpet av dagen, noen som trenger meg...Rett og slett en hverdagsvenninne..
    Alltid godt humør, innimellom med en snert av frustrasjon ;0)
    Håper noen der ute leser dette og tenker at, hm, dette trenger jeg og!
    Send en pm da
    Bor selv i Hole.
    Sitat Opprinnelig postet av Kreps-77 Vis post
    Du er ei fantastisk mor, Bambi!

  18. #218
    Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    4,517
    Blogginnlegg
    42

    Sv: Venninne-annonse

    Jeg skriver jammen her igjen jeg

    Jeg er ei jente på straks 25 år, er en forvirra trønder som nå bor på jevnaker
    Jeg bor sammen med min kjære samboer på strkas 29 og vår kjære lille prinssese vil-ikke på 3 år...

    I tillegg har jeg en liten hemmelighet i magen som er ventet i august

    Jeg håper å finne ei vennine som jeg kan stole på, tilbringe tid med.. gjerne med hele familien, koselige kvelder hvor barn og voksne har det hyggelig..turer i skog og mark, shopping for bare oss jentene eller ja.. bare rett og slett en telefon når man har lyst til det

    Vi leter etter noen vi kan tilbringe tid sammen med som en familie også... er ikke mange vi kjenner med barn...

    ja..vart litt kort og rotete dette.. men de som vil..er hjertelig velkommen til å sende meg en pm

  19. #219
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    olebrumm sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    sørlandet
    Meldinger
    1,327

    Sv: Venninne-annonse

    Er det ingen fra Sørlandet her??
    Jentene 07 og 09

  20. #220

    Sv: Venninne-annonse

    Fin tråd!
    Om det er noen fra Tr.heim som vil treffes så er vi en gjeng som treffes ca 1 .gang i uka. Bare si fra om du skulle ha lyst til å bli med.Møtes som regel i sentrum,men av og til hjemme hos hverandre også. Det er jenter fra både sm og nm

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 11 av 14
    FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

    Lignende diskusjoner

    1. Spør for en venninne:
      Av Embriksmamma i forum Aleneforeldre
      Svar: 8
      Siste melding: 24-06-2006, 23:51
    2. Svik av min beste venninne?
      Av Tidl. bruker i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 18
      Siste melding: 29-04-2006, 19:41
    3. Min venninne bor hos foreldrene til min eks - håper dere gidder å lese
      Av sjokkert og skuffet i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 53
      Siste melding: 16-01-2006, 19:32
    4. Venninne som aldri har tid
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 4
      Siste melding: 13-05-2005, 15:42
    5. Min venninne mistet sin sønn...
      Av Villemo i forum Vi som har et barn for lite
      Svar: 8
      Siste melding: 23-03-2002, 10:07

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine