+ Svar på diskusjon
Side 13 av 14
FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 270

Diskusjon: Venninne-annonse

  1. #241
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bea81 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Meldinger
    2,129

    Sv: Venninne-annonse

    Skader jo ikke å sjekke ut dette!
    Jeg er en jente på snart 29, gift og har to barn på 4,5 år og snart 2 år. Vi bor i Bergen, men siden ingen av oss er herfra har vi ingen nære venner her. Vi har en del bekjente, men da disse er vel etablerte i egne vennekretser, er det som regel vi som må ta initiativet til å treffes. Håper vi kan bli kjent med noen som har lyst å være med oss!

    Dagene flyr stort sett, men vi savner å ha noen som vi kan invitere og bli invitert til på f.eks. middag, playdate med barna, fest osv.
    Vi er begge sosiale av oss, og jeg tror vi er ganske normale. Håper noen andre bergensere som savner noen gode venner tar kontakt!


  2. #242
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    ~Tàri~ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Meldinger
    2,932

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Bea81 Vis post
    Skader jo ikke å sjekke ut dette!
    Jeg er en jente på snart 29, gift og har to barn på 4,5 år og snart 2 år. Vi bor i Bergen, men siden ingen av oss er herfra har vi ingen nære venner her. Vi har en del bekjente, men da disse er vel etablerte i egne vennekretser, er det som regel vi som må ta initiativet til å treffes. Håper vi kan bli kjent med noen som har lyst å være med oss!

    Dagene flyr stort sett, men vi savner å ha noen som vi kan invitere og bli invitert til på f.eks. middag, playdate med barna, fest osv.
    Vi er begge sosiale av oss, og jeg tror vi er ganske normale. Håper noen andre bergensere som savner noen gode venner tar kontakt!

    Vi bor på os da, men vi har bil så er "flyttbare".
    Jeg er 28 og han 27. Ser vi har unger født samme år.
    Storebror 16.08.05
    Lillebror 19.06.08
    Minstebror 18.02.10

  3. #243
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    TigerLilly sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    22

    Sv: Venninne-annonse

    Hei,

    Først må jeg si at dette var et genialt tiltak, den som startet denne tråden må ha et stort hjerte.

    Jeg er 34 år, har to jenter på 7 og 15 år og fikk nå for et par mnd siden tvillinger, en gutt og en jente.
    Jeg flyttet hit for et par år siden og bor her sammen med min kjære samboer som blir 30 år om noen uker. Jeg trives i grunn veldig godt her, men savner noen venninner. Vennene til min samboer er single menn med fotball og uteliv som det største på jord, så føler jeg faller litt igjennom der. Men sånn er det å komme til en ny plass og må begynne på nytt igjen.

    Det jeg ser etter er noen å skravle med i hverdagen, gå tur sammen med, ta en kaffe med etterfølgende shopping og alt det som hører et vennskap til. Jeg stiller ikke så store krav, bortsett fra ærlighet, så det skulle vel la seg gjøre å finne noen som "matcher" meg.

    Send meg en PM da, så tar vi det derfra.

  4. #244
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2004
    Meldinger
    1,449

    Sv: Venninne-annonse

    Det her må prøves. Jeg er en jente på 32 år som er alene mor til to barn på 3 og 9 år. Om 2 uker flytter vi til Drammen, og der har jeg nesten ingen venner. Så blir veldig glad for å få noen venner der eller i nærheten.
    Jeg er små student nå, blir fulltids student til neste år. Ellers er jeg veldig glad i å trene, trener mest styrke, sykling, spinning, svømming, yoga og pilates. Ellers glad i natur, shopping, cafe, ut å spise, koselige hjemmekvelder, kino, konserter, reise og scrapping.
    Jeg har også en kjæreste som bor i Drammen.

    Så veldig koselig hvis du sender pm til meg.

  5. #245
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Venninne-annonse

    noen fra Hamar distriktet??

    er anonym enda........
    logger meg på senere

  6. #246
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Venninne-annonse

    Jente i Follo ønsker flere venninner og lekekamerater for jente på 3.5 år. Håper noen tar kontakt.

  7. #247

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av sivd Vis post
    Kjenner svært få på min alder som har barn, og bor langt unna familien min, så blir litt ensomt her.. Kunne godt hatt en hverdagsvenninne ja!

    Er 24 år, bor for tiden i Oslo, men skal veldig snart flytte til Lillestrøm/Strømmen-området. Har en sønn på 10.5 måned. Samboeren er 30 år, og veldig ung til sinns

    Bare å sende meg en melding her om det er noen som er interessert!

    25 år, gravid med nr 3 som kommer i Mars.
    To gutter på 6 og snart 4.
    Lykkelig med mannen i mitt liv på 27 år og bosatt ved Strømmen
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  8. #248

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av TigerLilly Vis post
    Hei,

    Først må jeg si at dette var et genialt tiltak, den som startet denne tråden må ha et stort hjerte.
    Neida, men takk
    Savner bare noen gode og stabile venninner som kan fylle opp hjerte mitt

    Sitat Opprinnelig postet av TigerLilly Vis post

    Jeg er 34 år, har to jenter på 7 og 15 år og fikk nå for et par mnd siden tvillinger, en gutt og en jente.
    Jeg flyttet hit for et par år siden og bor her sammen med min kjære samboer som blir 30 år om noen uker. Jeg trives i grunn veldig godt her, men savner noen venninner. Vennene til min samboer er single menn med fotball og uteliv som det største på jord, så føler jeg faller litt igjennom der. Men sånn er det å komme til en ny plass og må begynne på nytt igjen.

    Det jeg ser etter er noen å skravle med i hverdagen, gå tur sammen med, ta en kaffe med etterfølgende shopping og alt det som hører et vennskap til. Jeg stiller ikke så store krav, bortsett fra ærlighet, så det skulle vel la seg gjøre å finne noen som "matcher" meg.

    Send meg en PM da, så tar vi det derfra.
    Hvor i Akershus?
    Jeg er en god lytter med omsorg for de rundt meg.
    Savner også noen jeg kan prate med, ta en kaffekopp, gå en tur... Rettogslett fylle venninnehjerte mitt.

    Samboer med mannen i mitt liv som er to år eldre enn meg, det vil da si 27 år.
    Venter nr 3 i Mars ( dette blir hans første)
    Bosatt i Skedsmo, men født og oppvokst i Oslo.
    Er vel mer å si, enn begynne så smått med det her først
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  9. #249
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bambi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Meldinger
    6,073

    Sv: Venninne-annonse

    Skulle ønske du bodde her jeg Kine, du har et stort hjerte altså. Ingen tvil om det.
    Sitat Opprinnelig postet av Kreps-77 Vis post
    Du er ei fantastisk mor, Bambi!

  10. #250
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Missy sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Harstad
    Meldinger
    1,655

    Sv: Venninne-annonse

    Flere fra Harstad el. omegn?
    Jeg er 32, har samboer og 3 barn.
    Missy
    Vesla -02

    Lillebror -08
    Lillemor juli- 10

  11. #251
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    cathrine21 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    karmøy
    Meldinger
    830

    Sv: Venninne-annonse

    jente 27, fra karmøy 2 gutter og samboer med verdens herligste søker venniner som er ærlige, har et stort hjerte og som er med på kafe, tur, fest, playdate osv...
    Er sykepleierstudent
    Robert 250904
    Laurentiu 020207

    stolt mamma
    ordner seg alltid!lev livet!

  12. #252
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    valkyrien sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Birkenes
    Meldinger
    320

    Sv: Venninne-annonse

    Kanskje jeg skal prøve meg her jeg også...

    Jente 29, gift med en herlig mann på samme alder, har en sønn på 3 mnd og en hund

    Vi bor en liten time fra Kristiansand og Arendal, litt inn i landet. Jeg er egentlig fra østlandet, og kjenner egentlig ingen her nede selv om jeg har bodd her i 4 år. Er vel en del reservert og sjenert av natur, vil liksom ikke bry folk. Og har litt sosialangst i tillegg...

    Driver med skyting på fritida, jeg holder meg til blink, mens mannen jakter litt i tillegg. Også er jeg glad i å lese, en god diskusjon og spill ala TP

    Blir glad hvis noen vil ta seg bryet med å prøve å bli kjent med meg, og hadde det vært mulig å finne et vennepar med barn p samme alder så hadde det vært genialt

  13. #253

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Bambi Vis post
    Skulle ønske du bodde her jeg Kine, du har et stort hjerte altså. Ingen tvil om det.
    Søte Bambi, i forhold til deg er hjerte mitt på str med en ert.
    Har fortsatt ikke ord over alt det gode du gjør og dine venner er virkelig heldig som har deg i livet sitt, måtte de bare ta godt vare på deg og dine
    Ja, du skulle bodd nærmere... Men jeg møter deg GJERNE på halvveien endag om du har tid, og denne gangen FÅR vi det til
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  14. #254
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Snuppa83 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    796

    Sv: Venninne-annonse

    Prøve meg her jeg også kanskje.. om det er noen som titter innom her fortsatt da.

    Jeg er ei jente på 27 år, har to gutter på 7 og 2 år, sammen med samboeren min gjennom de siste 8 årene. Bor i Fredrikstad, men jeg er opprinnelig fra Bergen. Når jeg først treffer nye mennesker, kan jeg nok oppfattes som stille og sjenert,men innerst inne er jeg en ordentlig skravlekopp og veldig blid og sprudlende. Må bare få tid på meg til å bli kjent med nye fjes
    Det er nok noe av grunnen til at jeg aldri har fått noen skikkelig gode venninner her, og det savner jeg veldig.. har også inntrykk av at østfoldinger er vanskelige å bli kjent med,de fleste har etablerte nettverk og har ikke behov for flere venner !?

    Til vanlig jobber jeg i en liten stilling på Shell,ekstra ved behov,mens jeg søker jobber innen juridisk kontorarbeide og ellers annet kontorarbeide etter å ha fullført studie som juridisk kontormedarbeider i juni i fjor. Neimen ikke enkelt å få seg noe jobb,gett
    Jeg driver litt med hest,men ellers blir hverdagen fylt med barn og deres aktiviteter og ellers huslige syssler.

    Ønsker venninner jeg kan være sosiale med, både med barn(a) og på såkalte "venninnekvelder" i blant. Er ikke kravstor altså, og lover jeg er ei knakende kjekk jente bare dere gir meg ei sjanse
    Verdens heldigste mamma
    StoreGull 2003
    LilleGull 2008

  15. #255
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    TigerLilly sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    22

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av _Kine Vis post
    Hvor i Akershus?
    Jeg er en god lytter med omsorg for de rundt meg.
    Savner også noen jeg kan prate med, ta en kaffekopp, gå en tur... Rettogslett fylle venninnehjerte mitt.

    Samboer med mannen i mitt liv som er to år eldre enn meg, det vil da si 27 år.
    Venter nr 3 i Mars ( dette blir hans første)
    Bosatt i Skedsmo, men født og oppvokst i Oslo.
    Er vel mer å si, enn begynne så smått med det her først
    Denne har gått meg helt hus forbi. Det har vært en del sykdom i hus, siden før jul, så jeg skylder på det jeg.

    Vi bor på Skedsmokorset og koser oss mest inne nå i kulden, minstejenta sliter med "astma" og falsk krupp og tåler derfor ikke mange minusgradene. Så det blir noen lange dager av og til. Men nå ser vi fram mot lysere og varmere tider og ønsker at våren skal skynde seg.

    Gratulerer som kommende 3 barns mor, det var jo det jeg skulle bli også da jeg ble gravid med tvillinger.

    Send meg gjerne en pm om du vil.

  16. #256
    Venn
    Gjest

    kidoki Sv: Venninne-annonse

    Jeg ønsker meg et større nettverk, noen å ha kontakt med i hverdagen. Ikke nødvendigvis i nærområde, for det finnes jo så mange medier idag og hverdagen er trang når det kommer til tid. Men bor noen mil nord for Oslo....
    I tredveårene med tre barn, gift og fast jobb. Allsidige interesser. Jordnær og rolig. Ønsker seriøse henvendelser fra de som ønsker en god venninne man kan stole på.

    mailadresse [email protected]

  17. #257

    Sv: Venninne-annonse

    Opp med deg, kjære tråd
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  18. #258
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    83

    Sv: Venninne-annonse

    Legger inn en liten annonse her jeg også

    Jeg er ei "jente" på 32 år som bor i Fredrikstad. Jeg har en liten gutt på snart 4 mnd, en stesønn på 11 og en gubbe på 37. Ønsker meg et større nettverk, da mine venner er litt på ulike stadier i livet og har mer enn nok med seg og sitt. Føler jeg sitter igjen litt alene og dingler med beina. Ønsker både nettvenner og venner man kan møte over en kopp te. Håper noen har lyst til å bli kjent!
    Lille persille f. november '10

  19. #259
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Fru Gnist sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    157

    Sv: Venninne-annonse

    Da tør jeg legge ut litt om meg selv også da, siden du er så tøff Powerpuff!

    Jeg er en jente på 28 år, som har en sønn på snart 5, ei lita snuppe på snart 4 mnd og en sambo på snart 26. Kommer opprinnelig fra sørlandet, men har bodd de siste 7 årene av mitt liv i Stavanger. Savner virkelig det å ha gode og nære venninner som jeg kan treffe og ha det kjekt sammen med. Noen å dele både livets oppturer og nedturer med. Er fryktelig ensomt til tider å ikke ha en venninne, og jeg syns det blir vanskeligere og vanskeligere det eldre jeg blir å finne nye venner. Savner også det å ha vennepar som jeg og sambo kan treffe og ha det kjekt med. Både med og uten unger. De fleste av våre venner er nemlig single og lever "utpåbyenlivet" fremdeles, og det interesser ikke meg lengre.

    Om noen har lysst å sende meg en PM, så er det bare å gjøre det! Hadde vært kos!
    Alt før du var unnfanget, var du ønsket-
    Alt før du var født, var du elsket-
    Fra den første gang jeg så deg, kunne jeg gitt mitt liv for deg


    Mamma til verdens beste Go'gutt- f.11.05.06 og verdens beste Prinsesse-f.18.11.10

  20. #260
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    83

    Sv: Venninne-annonse

    Sitat Opprinnelig postet av Fru Gnist Vis post
    Savner virkelig det å ha gode og nære venninner som jeg kan treffe og ha det kjekt sammen med. Noen å dele både livets oppturer og nedturer med. Er fryktelig ensomt til tider å ikke ha en venninne, og jeg syns det blir vanskeligere og vanskeligere det eldre jeg blir å finne nye venner. Savner også det å ha vennepar som jeg og sambo kan treffe og ha det kjekt med. Både med og uten unger.
    Signerer denne her, Fru Gnist!
    Lille persille f. november '10

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 13 av 14
    FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

    Lignende diskusjoner

    1. Spør for en venninne:
      Av Embriksmamma i forum Aleneforeldre
      Svar: 8
      Siste melding: 24-06-2006, 23:51
    2. Svik av min beste venninne?
      Av Tidl. bruker i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 18
      Siste melding: 29-04-2006, 19:41
    3. Min venninne bor hos foreldrene til min eks - håper dere gidder å lese
      Av sjokkert og skuffet i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 53
      Siste melding: 16-01-2006, 19:32
    4. Venninne som aldri har tid
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 4
      Siste melding: 13-05-2005, 15:42
    5. Min venninne mistet sin sønn...
      Av Villemo i forum Vi som har et barn for lite
      Svar: 8
      Siste melding: 23-03-2002, 10:07

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine