Med forrige mann fikk jeg sopp pga antibiotika bruk, det ble ikke funnet ut før jeg hadde hatt et mareritt i 3måneder, siden dette ikke var synlig på brystet.
Da hadde jeg så vondt at jeg bare gråt døgnet rundt! Siden jeg hadde gått med det så lenge ville det heller ikke "slippe" ordentlig, så jeg fikk aldri ammet helt smertefritt... Men han fikk pupp til han ble 1 år, da ville han ikke ha mer selv...
Nå er det alså på'n igjen. Frøkna har tydeligvis fått trøske i munn, sjekket munnen hennes da jeg plutselig begynte å få sår og "flass" på puppene.
I hele dag har jeg vært på farten rundt til lege og vaktapotek for å få tak i ting for detta her... På det første apoteket fikk jeg mycostatin mixturen, men han var tom for kremen.
På det andre var det en utlending som nesten ikke kunne norsk, som først kom med den andre kremen på resepten (en kortisonkrem) som jeg sa jeg IKKE skulle ha, og så kom han med mixturen som ikke stod på resepten en gang! Før han sa at nei mycostatinkremen hadde han ikke inne for den var tatt av markedet 1. april eller noe!
Da var jeg på nippet til å begyne å stortute midt på apoteket, og fikk klemt ut spørsmål om hva jeg da skulle bruke! Så han ringte legen som hadde skrevet ut resepten... Aner ikke hva de snakket om, men han kom tilbake og hadde kludra noe uforståelig om pevaryl på arket som han stempla og signerte og sa at nei kremen var ikke tatt av likevel, men han hadde den ikke mens han pekte på pevaryl navnet. Jeg spurte om jeg skulle bruke den i steden og da sa han ja! Men han sa jo akkurat at den ikke var tatt av markedet! Men at jeg skulle bruke pevaryl!
Stod bare som et spørsmålstegn jeg og prøvde for harde livet og svelge gråten (har veldig traumer fra ammingen med førstemann) og måtte bare gå derfra. Har smurt meg nå med canesten, og håper det har noe effekt. Men er det noen som vet noe om Mycostatinkremen? Som har fått den i senere tid?

September 06
Juli 08
Svar med sitat
til deg, håper du får tak i den og at du blir bedre. (Selv måtte jeg til slutt på tablettkur for å bli kvitt elendigheten).

til å håper du blir fort frisk.

). Jeg holdt jo på å svime av da dama på apoteket fortalte meg prisen! Men var desperat, så måtte bare betale.
Sosiale Bokmerker