Vet ikke hvor jeg vil med dette, må liksom bare skrive det av meg. Mannen og jeg var på fest i går, privatfest med mange personer og derav en god porsjon venner. Vi hadde det skikkelig gøy og lå og pratet i formiddag (mens rusen fortsatt karret seg ut av kroppene våre..) om at vi hadde hatt en etterlengtet fest sammen, både sammen med hverandre og venner. Under samtalene kommer det frem at jeg husker hele festen, mens mannen tydeligvis var ett hakk verre og husker ikke alt fra de siste timene. Vi ler litt av hvor håpløs det går ann å bli.
Av en eller annen grunn hadde vi tatt med oss videokamera til denne festen, og det hadde vi glemt igjen. Da jeg omsider var kjørbar setter vi oss i bilen for å hente både kamera og så barna. Mens jeg kjører sitter mannen og ser på filmen og ler. Plutselig sier han, "Du kliner med han!" Jeg prøver å nekte, for jeg kan jo faktisk ikke huske at jeg har gjort det med noen (ikke er jeg typen til det heller) "Jo" sier han, "og det er med tunge også" Han spoler tilbake og vil vise meg, men jeg orker ikke se. Ingen av oss kan huske dette skje, men filmen viser jo det, jeg kliner med en av hans beste kamerater, han filmer det (vi hører til og med han si i forkant si "Ikke vær så blyg da..")
Huff, kjenner med så pill råtten. Det verker i hele meg, og mannen har det vondt. Og jeg orker ike tenke på hvordan kona til kameraten har det, om hun i det hele tatt vet det.
Ååå, jeg vil ta tilbake helgen!

Svar med sitat

. Eller ihvertfall slutte å drikke alkohol før det går så langt at man kliner med bestekameraten til kællen og mannen til ei veninne...
At det ikke er så moro i etterkant kan jeg jo skjønne, men syns heller ikke det er noe å lage en stor sak utav.
født 13.11.2007 i uke 42+3; 4090 gram & 54 cm.
ventes med termin 21.11.2010.
1989
1994
2008 og
2010

Mai 2010

Sosiale Bokmerker