+ Svar på diskusjon
Side 1 av 3
1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 27
    Uregistrert
    Gjest

Den som kunne tatt tilbake helgen

Vet ikke hvor jeg vil med dette, må liksom bare skrive det av meg. Mannen og jeg var på fest i går, privatfest med mange personer og derav en god porsjon venner. Vi hadde det skikkelig gøy og lå og pratet i formiddag (mens rusen fortsatt karret seg ut av kroppene våre..) om at vi hadde hatt en etterlengtet fest sammen, både sammen med hverandre og venner. Under samtalene kommer det frem at jeg husker hele festen, mens mannen tydeligvis var ett hakk verre og husker ikke alt fra de siste timene. Vi ler litt av hvor håpløs det går ann å bli.
    Av en eller annen grunn hadde vi tatt med oss videokamera til denne festen, og det hadde vi glemt igjen. Da jeg omsider var kjørbar setter vi oss i bilen for å hente både kamera og så barna. Mens jeg kjører sitter mannen og ser på filmen og ler. Plutselig sier han, "Du kliner med han!" Jeg prøver å nekte, for jeg kan jo faktisk ikke huske at jeg har gjort det med noen (ikke er jeg typen til det heller) "Jo" sier han, "og det er med tunge også" Han spoler tilbake og vil vise meg, men jeg orker ikke se. Ingen av oss kan huske dette skje, men filmen viser jo det, jeg kliner med en av hans beste kamerater, han filmer det (vi hører til og med han si i forkant si "Ikke vær så blyg da..")

Huff, kjenner med så pill råtten. Det verker i hele meg, og mannen har det vondt. Og jeg orker ike tenke på hvordan kona til kameraten har det, om hun i det hele tatt vet det.
    Ååå, jeg vil ta tilbake helgen!

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    voss
    Meldinger
    1,186

Sv: Den som kunne tatt tilbake helgen

huff da. det er vel sånt som skjer når man blir for full. vond situasjon.
    innom av og til.

VIP-Medlem
    Rykte
    Snurreline sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    8,567

Sitat Opprinnelig postet av heny Vis post
    huff da. det er vel sånt som skjer når man blir for full. vond situasjon.
    Om sånt skjer når man blir full bør man slutte å drikke. Eller ihvertfall slutte å drikke alkohol før det går så langt at man kliner med bestekameraten til kællen og mannen til ei veninne...

Har ikke noe sympati her nei..Snakk med kameraten til mannen din og be han selv fortelle kona det...det er helt sikkert flere en dere som har sett på videon eller i det minste sett at du har klina med han så før eller senere vil hun nok få vite det! Og det kan jo hende at dere har "flaks" og at hun sier som heny...sånt kan skje når man er full...
    Livet må gå videre...

Men atte, er det egentlig å legge noe mer i dette?

Jaja, så gjorde du det da, men hva med å bare gå videre?
    Gjort er gjort.. ikke noen vits å henge seg mer opp i det, rippe opp i det og fjase noe mer om det.

Seniormedlem
    Rykte
    Kattrine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Jevnaker
    Meldinger
    2,455

Enig med hercules. Høres jo ut som uskyldig fyllemoro egentlig, og særlig hvis mannen til HI stod og filmet og faktisk oppmuntret til det. At det ikke er så moro i etterkant kan jeg jo skjønne, men syns heller ikke det er noe å lage en stor sak utav.
    født 13.11.2007 i uke 42+3; 4090 gram & 54 cm.
    ventes med termin 21.11.2010.

Supermedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Underlig sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    1,128

Jeg har aldri drukket så mye at jeg ikke husker noe i hele mitt liv og fest av den typen du beskriver har jeg i grunnen ikke vært på siden jeg var tenåring...

Tror våre drikkevaner, venner og fester er svært forskjellig fra deres... Må signere den over her om at hvis sånt "bare skjer" når man er full er det på tide å slutte å drikke.

Trist situasjon, håper dere får ryddet opp og tatt med dere lærdommen videre
    1989 1994 2008 og 2010

Jeg har heller aldri drukket så mye,fester relativt sjelden egentlig... Visse ting er det liksom ikke vits å lage noe mer ut av enn det er..

Har en virkelig et så kjedelig liv, at en må "lage" problemer?

eller er det kanskje jeg som tar litt lett på ting?

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Phoeebee sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2002
    Sted
    Hillbillyhelvete
    Meldinger
    3,719

Dette hadde ikke jeg brydd meg om, engang.

Seniormedlem
    Rykte Rykte
    gullli sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    1,805

Når det gjelder mannen din så var han jo tydeligvis med på det og oppmuntret det til og med... Hadde vært mer bekymret for konen til kompisen din. Når mannen din oppmuntret til det må det jo ha vært temmelig uskyldig, men det ser jo kanskje mye verre ut på film enn det var i virkeligheten. Du kan jo begynne med å prate med kompisen din og spørre om han husker noe og om konen hans er klar over at dere har klina.

Støttemedlem av AF's jaktlag

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Niobe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    23,299

Sitat Opprinnelig postet av Underlig Vis post
    Jeg har aldri drukket så mye at jeg ikke husker noe i hele mitt liv og fest av den typen du beskriver har jeg i grunnen ikke vært på siden jeg var tenåring...

Tror våre drikkevaner, venner og fester er svært forskjellig fra deres... Må signere den over her om at hvis sånt "bare skjer" når man er full er det på tide å slutte å drikke.

Trist situasjon, håper dere får ryddet opp og tatt med dere lærdommen videre
    Jeg signerer denne.
    “God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
    the courage to change the things I can,
    and the wisdom to know the difference.”
    Reinhold Niebuhr

September 2005 Mai 2010

+ Svar på diskusjon
Side 1 av 3
1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg