+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Little my sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Meldinger
    3,490

mumle Ødelagt Voksi Urban..

Kjøpte voksi urban 11 oktober og nå er glidelåse ødelagt på babyposen allerede. Jeg har kun brukt den en mnd (ikke daglig fordi jeg bærer mye) i sportsdelen på Buggisen, og snuppa på 9mnd. er ikke særlig urolig og posen er forsiktig brukt for å si det slik.

Tror dere dette er en garantisak som vil gi meg ny pose?
    håper inderlig at jeg får ny pose fordi den er da ment til å vare litt mer enn en mnd. eller to
    Sist endret av Little my; 30-12-2008 kl 11:28
    Snuppene Nov.04 & Mars 08

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Mar 2006
    Meldinger
    6,260

Sv: Ødelagt Voksi Urban..

Absolutt!
    "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring,
    og det er grusomt å se dette."

(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    @ngel80 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Meldinger
    1,762

Det burde ikke være noe problem å få det på garantien.
    @ngel & jentene

Veteranmedlem
    Little my sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Meldinger
    3,490

Sender de en mail å forklarer butikken, før jeg sender mannen avgårde med posen på fredag. Kjedelig altså!
    Andre som har opplevd dette?

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lykkelig77 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Harestua
    Meldinger
    2,497

Så kjipt Jeg har også Urban og jeg har ikke opplevd at den har revnet. enda..
    Stolt mamma til Alva, født 14. april 2008 og Vera, født 24. mars 2011

"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage
    of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively
    short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."

Æresmedlem
    Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,975

Bare å levere tilbake det

jeg har opplevd det samme!
    den første urban posen jeg hadde fikk jeg 1.september. etter en mnd røyk den ene hempen man fester det festet i da jeg skulle prøvde ut alle funksjonene på posen.
    fikk ny pose uten problemer. etter 14 dager røykt glidelåsen oppe på ene siden (delte seg bak glidelåsfestet), ordnet det, og tenkte ikke noe mer over det før jeg en dag på tur skulle åpne glidelåsen nede på posen for å fra lilledyret litt lengre ned i posen for jeg syns hun lå så langt opp. da så jeg at det samme hadde skjedd med den glidelåsen nede.....
    da fikk jeg ny pose av butikken, men på den var også den ene hempen oppe revnet. men det var det butikken som oppdaget da de sjekket posen før jeg fikk den (siden jeg hadde vært der så mange ganger)
    nå har jeg den 4. urban posen på 4 mnd.....da syns jeg er litt ille når man betaler 2000,- for en pose liksom....men denne posen er også saumfart for feil, og kan ikke se å ha funnet noen ennda.
    men blir jo litt skeptisk da når man opplever slikt.
    eneste grunnen til at jeg fremdeles bruker urban er fordi jeg syns den er så kjekk, varm og god. liker den så godt (om man ser bort fra alle feilene vi har hatt)

Jeg har hørt at de første Voksi Urbanposene som kom på markedet har en svakhet i gladelåsen, og at produsenten er klar over det. Klag til butikken eller produsenten, det er definitivt en garantisak!
    Lykkelig guttemamma

og da har vi altså reklamert på den 4.urban posen vår på 4mnd.....
    i går da jeg skulle glide igjen glidelåsen så sto jeg plutselig med pingvinen i hånden (den som er festet på glidelåslåsen) da fikk jeg bare nok altså. orker ikke ha en pose lengre som jeg ikke kan stole på.
    fikk meg en voksi classic i dag istede, nå har jeg fått nok av å være urban på en stund, hehe.
    det er mitt første barn, så jeg er ikke så inne på disse posene. men ser helt klart allerede at jeg liker classicen mye bedre på alle områder.

hvordan gikk det med din garanti-sak da lille my?

Supermedlem
    Edel sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    550

Min glidelås gikk i stykker første dag, før bruk. Sømmen raknet. Fikk ny, men står ofte med pinnvinen i hånda. Skal arkivere den kvitteringen.
    nov 06 mai 08

mmommy
    Gjest

Min ble også ødelagt samme sek jeg skulle prøve den for første gang .

Tok den tilbake i butikken og fikk ny uten problemer, fikk beskjed av butikken at de hadde fått tilbakemelding fra HTS at det var svakheter mht glidelåsene på et parti.

Dra tilbake og bytt

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ull-mor sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Saga-øya Giske
    Meldinger
    1,814

Huff, dette høres jo ikke bra ut. Er kanskje ikke så lurt å kjøpe brukt da kanskje?
    Stolt mamma til 5 go'jenter
    2000, 2002, 2003, 2009 og 2010

Huff, jeg har å denne posen... Håper den holder....

Phil&Teds sport
    TFK BuggsterS

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Minamor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Meldinger
    1,834

Jeg har hørt at de første hadde en feil på glidelåsene. Jeg kjøpte min på superkampanjen til Barnas Hus (husker ikke når), og har ingen problemer med glidelåsen. Men den ene hempen, derimot, har røket. Men jeg vet ikke om jeg gidder å reklamere på den...
    Bertemor (05) og Kometen (juli 08)

Veteranmedlem
    Little my sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Meldinger
    3,490

Glemte å oppdatere dere, men jeg fikk ny uten spørsmål i butikken.
    Krysser fingre for at denne holder.

Hvordan har dere lagd hull forresten?

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lykkelig77 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Harestua
    Meldinger
    2,497

Da var min gliselås også ødelagt Den har delt seg og begge hempene er røyket for lengst. Den ble tatt i bruk i slutten av november i fjor. Har sendt en mail til Barnas Hus. Dette må da være en garantisak?

"Babies will wean and someday they will sleep through the night. This high maintenance stage
    of nighttime parenting will pass. The time in your arms, at your breast, and in your bed is a relatively
    short while in the life of a baby, yet the memories of love and availability last forever."

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Minamor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Meldinger
    1,834

Sitat Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
    Da var min gliselås også ødelagt Den har delt seg og begge hempene er røyket for lengst. Den ble tatt i bruk i slutten av november i fjor. Har sendt en mail til Barnas Hus. Dette må da være en garantisak?
    Ene hempa på glidelåsen har detti av på min, samt den ene løkka på toppen, liksom. Jeg har planer om å reklamere når jeg bare finner kvittering og får ut fingeren.
    Bertemor (05) og Kometen (juli 08)

3barnsmammå
    Gjest

Har Urban nå til tredjemann og står ofte på farten og skal i barnehagen og levere/hente to eldre søsken og napper/river opp/ned glidelåsen. Den hart holdt bra sålangt, men tror jeg skal være litt mer forsiktig fremover etter det jeg leser her. Kjøpte min pose i november og har vært knallfornøyd med den!

Seniormedlem
    Lykkelig77 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Harestua
    Meldinger
    2,497

Har fått mail fra Barnas Hus og det er bare å komme å få en ny

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine