+ Svar på diskusjon
Side 4 av 4
FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64

Diskusjon: Ung mor= Folk spør og graver mye mer?

  1. #61
    posky
    Gjest

    Sv: Ung mor= Folk spør og graver mye mer?

    Sitat Opprinnelig postet av Prøvende Vis post
    Må bare komme med en liten kommentar her; Jeg er ikke av dem som pleier å spørre om sånt som denne tråden omhandler, men jeg kan ofte sende svært unge mødre noen blikk-beundrende blikk, altså!

    Da tenker jeg ofte at enten: " se der er det en som gikk mot strømmen og ikke tok abort" (selv om jeg ikke vet noe om hennes situasjon) og "tenk så mye glede hun får av barnet sitt!"

    Så selv om folk enten stiller spørsmål eller titter på dere så kan det vel så ofte være med beundring

    Ps, her er forresten en som har tenkt å gå inn i "deres situasjon" med åpne øyne:
    Vi har bestemt oss for å prøve! - SnartGravid Møteplassen
    Vel, noen blikk og reaksjoner er ikke til å ta feil av.

  2. #62
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lijander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,316
    Blogginnlegg
    1

    Sv: Ung mor= Folk spør og graver mye mer?

    Sitat Opprinnelig postet av Isa Vis post

    Lurer på hva slags kommentarer jeg hadde fått, som senest i sommer ble tatt for å være 12 år..
    Haha, ringte på døren hjemme hos oss når jeg var 5 mnd på vei med aj. Der står det en å skal selge noe.
    Han: er mammaen eller pappaen din hjemme
    jeg (ser ut som jeg har ramlet ned fra himmelen) neeei
    han; neivel, hadet da
    jeg: hva ville du for noe egentlig
    han: nei, jeg skulle selge noen tøfler (tror jeg det var), men kommer igjen en annen gang

    Nei, jeg bodde ikke hjemme hos mamma og pappa, og jeg var ikke så ung heller.
    Av mirakler får man grå hår
    Turbotrollet (07)
    Duracel (08)
    Nå vet vi hva kjærlighet er

  3. #63
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lijander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,316
    Blogginnlegg
    1

    Sv: Ung mor= Folk spør og graver mye mer?

    Men jeg tror at man mange ganger er litt overfølsom når man er gravid. For jeg tror vi tolker ting i verste mening mange ganger. Og stort sett tror jeg folk spør bare av ren nysgjerrrighet og for å få igang en samtale
    Av mirakler får man grå hår
    Turbotrollet (07)
    Duracel (08)
    Nå vet vi hva kjærlighet er

  4. #64
    Isa
    Gjest

    Sv: Ung mor= Folk spør og graver mye mer?

    Sitat Opprinnelig postet av lijander Vis post
    Haha, ringte på døren hjemme hos oss når jeg var 5 mnd på vei med aj. Der står det en å skal selge noe.
    Han: er mammaen eller pappaen din hjemme
    jeg (ser ut som jeg har ramlet ned fra himmelen) neeei
    han; neivel, hadet da
    jeg: hva ville du for noe egentlig
    han: nei, jeg skulle selge noen tøfler (tror jeg det var), men kommer igjen en annen gang

    Nei, jeg bodde ikke hjemme hos mamma og pappa, og jeg var ikke så ung heller.


    Sitat Opprinnelig postet av lijander Vis post
    Men jeg tror at man mange ganger er litt overfølsom når man er gravid. For jeg tror vi tolker ting i verste mening mange ganger. Og stort sett tror jeg folk spør bare av ren nysgjerrrighet og for å få igang en samtale
    Ja, det kan godt hende.
    Eller, jeg tror kanskje man fort gjør det uansett jeg. I alle fall om det kommer fra folk man ikke kjenner så godt. Jeg er i alle fall sånn - men det kan jo ha noe med selvtillit å gjøre. Og det at å spørre om slike personlige ting ikke er helt normalt i samfunnet vårt. Vi skal liksom passet vårt eget og la andres være, men så er det vel kanskje litt sånn med graviditet og barn som med hund, at det er et tema folk fort prater med deg om, om de ser at du har en hun eller et barn.. Skjønner hva jeg mener?

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 4 av 4
    FørsteFørste 1 2 3 4

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine