Ja
Nei
Annet
Svarer det samme som i andre tråden, jeg...
Jeg velger å ikke uroe meg. Skal man uroe seg hver gang det er en epedemi/pandemi i verden, så blir man nok et meget bekymra menneske. Derfor tar jeg ikke sorgene på forskudd, men tar forhåndsregler dersom det er nødvendig - som f.eks å la være å dra til Mexico nå.![]()
Nei, jeg føler meg ikke redd for den. Hos oss har vi jo tross alt godt helsesystem om det skulle komme hit. Dessuten er jo de fleste av oss i stand til å takle det, jeg mener vi har god ernæring og hygiene og slikt.
...vi får se....
Er du redd?
Mor -igjen
med02 og
05
jeg er livredd!!!!
En stor og en liten.
Helt ærlig så skjønner jeg ikke helt dette? Jeg må innrømme at jeg ikke har lest mye, men hva er det vi er redde for? Er det det tilleggssykdommene vi er redde for? Slik som de med astma, kols, kreft etc kan bli skikkelig dårlig - og siden dette er en ny, hissig og "annerledes" versjon influensa - så har vi ikke vaksine til å være "føre var" - er det det vi er redde for?
Mennesker dør jo av vanlig influensa i Norge hvert år og, er det flere av disse som er utsatt som er risikoen, eller kan det bli dødeli for ellers friske også?
Nei, jeg orker ikke være redd. Ikke ennå. jeg mistenker at media er med på å sette dette i en langt verre kategori enn det egentlig er, som så mange ganger før.
Jeg tar ting som de kommer.
Jeg er ikke her lengre. Om noen tror de ser meg, så er jeg bare et gjenferd fra et gammelt dødsbo
Mannen min er på båt nå og de er i Mexico. Jeg er ikke nevneverdig redd,men synes ikke det er noe hyggelig.
anjusturbo 04
Nei, jeg er ikke redd. Men mannen min derimot er veldig opptatt av dette...
(juni 2003)
(august 2005)
(april 2009)
Nei, er ikke redd for det![]()
E2005 & K
2007
Sosiale Bokmerker