+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22

Diskusjon: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

  1. #1

    Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Når jeg leser rundt på nettet ser det ut som om alle er kjempefornøyd med bugaboo. Så nå lurer jeg på om det er noen der ute som ikke liker bugaboo, og hvorfor?

    Spør kun fordi jeg ble litt nyskjerrig på dette... Har den ikke selv så jeg kan ikke uttale meg...




  2.  
  3. #2

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    jeg har litt elsk/hat forhold til den! den er helt ubrukelig på noen områder syns jeg, og fantastisk på andre.
    pluss:
    -utrolig god bag! min store jente på 6 mnd har god plass enda! har ikke brukt sportsdelen enda, bare litt til storesøster før lillesøster kom..
    -du kan bruke den alle veier, genialt. Bortsett fra at det funker dårlig å trille med de små hjula foan, men det funker litt hvis feks sola kommer oppi vogna.
    -lettvint og gøy å bytte trekk og farger..
    -utrolig god på kjøpesenter og ny asfalt..
    - lett

    minus
    -skranglete iforhold til feks oth. lite dempet på de rette stedene. dempinga på de små hjula gjør at du bare kjører de nedi mykt underlag.
    - må deles i to for å putte i bilen. Eller sette den rett inn hvis du ahr stor nok bil.. det gjør ejg, men det tar iallefall plass!
    - håpløs å trille på skeiv og dårlig asfalt.. vi bor på landet og det er det mye av her.. bytter da over til vinterhjul, men da er den plutselig ikke genial lenger..
    - vondt håndtak. det er firkantet, jeg får vondt i henda..

    hehe, den er dum og deilig og jeg greier ikke å selge den! har oth og da.. de utfyller hverandre bra..

  4. #3
    Isa
    Gjest

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Det kan du nok regner med.
    Skal nok litt til at ALLE er fornøyd med den.

    Du må vel bare finne ut om den har de kvalitetene du er ute etter.

  5. #4
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    5,581

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg er nok en av dem (få) som ikke var så veldig begeistret over vogna. Men nå skal det sies at jeg hadde Mountain Buggy Urban Jungel, og ingen vogn kan måle seg med denne når det gjelder trillekomfort og fremkommelighet

    Jeg liker bedre både MB UJ og Stokke Xplory bedre. Hadde disse 3 vognene samtidig. Og stakkars Bugabooen ble bare stående nærmest ubrukt. Jeg syns den "trakk" veldig mot ene siden når jeg trillet.


  6. #5
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emmami sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bergen, vel
    Meldinger
    5,882

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Synes da jeg har lest om en del her inne som ike har vært fornøyd. Selv var jeg veldig fornøyd!
    + = 1997 og 2005

  7. #6
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Mamae sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,394

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg likte den store beggen godt.
    Den var ok med vinter hjula på (lite demping da men....),
    men når små hjula ble tatt i bruk hatet jeg vognen fra første stund
    Vognen trakk plutselig veldig til en side,de små hjula var umilig å komme seg fram med (over kanter ,ned i små dumper)
    Solgte den etter bare 5mnd

    Nå farter jeg rundt i verdens beste vogn













    OTH

  8. #7
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    snuppeline sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    1,287

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg elsker Bugaboo... og er mindre fornøyd med OTH'en som dagbarnet har.. eller nå er den solgt, og de har kjøpt Bee
    storesøster 30.10.05 lillesøster 28.04.08
    Er Trollemor på snartmamma

  9. #8
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emmeline81 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    1,762

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg likte den godt på jevnt underlag, men ute på tur var den ikke god. Hadde omtrent senebetennelse når man kom hjem fordi man hele tiden må gå å holde igjen vogna fordi den trekker mot siden om det feks er litt helling på veien. Vogna er heller ikke konstruert for å vippes opp, derfor er den ikke særlig god med vinterhjulene heller.
    Felix 06.05.06 Emma 18.12.08

  10. #9
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Den trakk til ene siden og var kun brukendes til by-vogn, hemsk håndtak som var vondt og holde i. Bugaboo er en motevogn som jeg tror mange vil ha fordi den er poppis. Stjernene triller bugaboo vet`du ...jeg falt vel for litt av de samme. Falt også for at den var vendbar i sittedelen for de trengte vi akkuart da. Vi var imidlertid såpass fornøyd m denne vognen at den reiste fra oss etter få mndr i stallen.

  11. #10
    Æresmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    millact sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    10,482

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg likte den ikke, så hos meg fikk den kun to trilleturer. Den trakk til siden og var ikke god å trille på asfalt på langtur.
    05
    08

  12. #11
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Luuca sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Nordvestlandet
    Meldinger
    4,119

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg er både fornøyd og misfornøyd.
    Tror nok det er slik med alle vogner, det er ingen som er 100% perfekt, og smaken er som baken; delt i to

    OTH er supergod å trille, men idiotisk at man ikke kan ha barnet vendt mot seg..
    Storebror okt 05
    Lillebror okt 08

  13. #12
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Simba77 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,391

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    den mest oppskrytte vogna jeg har hatt,ble jo helt ødelagt i håndledda av å prøve å trille den rett frem,skeinet jo bare ut til sida.Skranglete og tungvind å legge inn i bil var den og.Solgte den tvert jeg fikk prøvd OTH av ei venninne!
    november-05 februar-09

  14. #13

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?


    Selv om jeg ikke er på utkikk etter ny vogn ser det ut til at denne ikke passer mitt bruk iallefall... Selv har jeg en Emmaljunga City Cross som er god og stødig på tur, på diverse underlag, med 4-bente på slep



  15. #14
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tash sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    sør/vest
    Meldinger
    3,628

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Det er absolutt den vogna jeg har funne mer positivt med enn jeg klarer å finne negative. At den er vanskelig å kjøre på ujent underlag er det verste - eller så tar den en del plass i bilen. Det vil si at den blir kjempe liten om du pakker den helt sammen, men det gidder jeg sjelden

    Skal jeg remse opp alt det positive så kan jeg skrive en stund. Det jeg elsker er at lille kan sitte begge veier og at den er utrolig lett (mye bakker her vi bor) Jeg irriterte meg litt over sittestillingene i sportsvogn delen - helt til en fysioterapaut fortalte meg hvor ergonomisk riktig den var - nå er jeg super fornøyd med det også

    Skulle vi kjøpte enda en vogn en gang i fremtiden så hadde jeg kjøpte akkurat maken
    Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
    Alt før du var født, var du elsket -
    Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.


    93, 96, 99 og 08

  16. #15
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bulla sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    470

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Sitat Opprinnelig postet av Tash Vis post
    Jeg irriterte meg litt over sittestillingene i sportsvogn delen - helt til en fysioterapaut fortalte meg hvor ergonomisk riktig den var - nå er jeg super fornøyd med det også :
    Jeg har lurt litt på dette. For det er vel ikke full liggestilling i disse vognene som sportsvogn, er det? Er den ikke litt i samme stil som Brio GO? At barnet konsekvent får en knekk (som kan justeres noe) i knærne lissom? Eller er jeg på jordet nå?
    Hilsen Bulla med Tulla

  17. #16
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Helt øst i Norge
    Meldinger
    5,750

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Sitat Opprinnelig postet av Bulla Vis post
    Jeg har lurt litt på dette. For det er vel ikke full liggestilling i disse vognene som sportsvogn, er det? Er den ikke litt i samme stil som Brio GO? At barnet konsekvent får en knekk (som kan justeres noe) i knærne lissom? Eller er jeg på jordet nå?
    I Brio Go får man ikke den knekken. Der er fotbrettet justerbart så barnet ligger rett med bena.

    For øvrig har jeg alltid vært fornøyd med Bugaboo cameleon.
    Lykkelige Guttem@mm@ med
    02 04 07 11

  18. #17
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    3,373

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Sitat Opprinnelig postet av Lellell Vis post
    Jeg er nok en av dem (få) som ikke var så veldig begeistret over vogna. Men nå skal det sies at jeg hadde Mountain Buggy Urban Jungel, og ingen vogn kan måle seg med denne når det gjelder trillekomfort og fremkommelighet

    jeg klarte bare å ha MB i 3 mnd før jeg kvittet med med den. Kjøpte en BEE, har innsett at for oss er det ikke noe annet enn Bugaboo som duger!
    Nei, får gå ut av tråden, denne tråden er ikke for meg!

  19. #18

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Jeg var ikke fornøyd med buggis når baggen var på.. den var lav og ekkel og trille..

    med sportsvognen er jeg suuuper fornøyd.. men jeg syns likevel at oth MB er mye bedre å trille, men liker sportsdelen på buggis best nå når han er så liten.
    Sist endret av Strikkis; 19-05-2009 kl 22:24
    En stor og en liten.

  20. #19
    Isa
    Gjest

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Sitat Opprinnelig postet av Bulla Vis post
    Jeg har lurt litt på dette. For det er vel ikke full liggestilling i disse vognene som sportsvogn, er det? Er den ikke litt i samme stil som Brio GO? At barnet konsekvent får en knekk (som kan justeres noe) i knærne lissom? Eller er jeg på jordet nå?
    Det er denne knekken som gjør den ergonomisk riktig, så det er jo forsåvidt full liggestilling, den er bare ikke flat som man er vandt til..

  21. #20

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    klumpen sover kjempe godt i buggis sportsdel. det er noe med den knekken som gjør at han ligger kjempe avslappet.
    En stor og en liten.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 2
    1 2 SisteSiste

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine