Har fått tips om BilligHotell.no
Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...
Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?
Har fått tips om BilligHotell.no
Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...
Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?
Har brukt hotels.com flere ganger. Har også besilt via Norwegian, om vi har reist med dem. De skal ha de billigste prisene, hvis ikke får man visstnok betalt mellomlegget (om du finner samme hotell billigere en annen plass). Men vet ikke om det gjelder om du kun bestiller hotell og ikke flyreise i samme slengen (du kan nemlig bestille hotell selv om du ikke flyr med dem).
Billighotell.no har jeg aldri brukt.
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Jeg har bestilt gjennom hotels.com til sommerferien, og ett hotell fra booking.com. Synes jeg fikk veldig gode priser!![]()
+
=
1997 og
2005
hotwire.com er og ålreit![]()
Vi pleier ofte bestille på onlinetours.no. Billig og bra, og har flere ganger fått ekstra fine rom på hotellene i forhold til det vi har bestilt.
Klem fra Synnemor og godjentene '99 &'04 og tøffingen'01
Opprinnelig postet av Tyrimor
Hotels.com ? Tilbud og rabatter for hotellreservasjoner fra luksushotell til billig overnatting er vel kanskje den beste siden for å booke hotell etter min mening. Prøvde Hotell - Bestill billig hotell sist gang og var ganske fornøyd med dem også. Hotelloppholdet ble 200 kroner billigere (over 3 netter i Stavanger) enn det hotell.com hadde. Ellers har jeg også brukt Hotels, hotel reservations, from luxury to cheap hotels - venere.com flere ganger.
Kelkoo.no
Der kan du søke etter det meste, og den finner det billigste![]()
Alenemamma til Herligste f:juni 2007!
Jeg har brukt billighotell.no og har aldri funnet noen billigere hoteller enn jeg finner der. Det er en liknende side som kelkoo, men den sammenlikner enda flere hotellsider og finner derfor flere hoteller og kanskje også billigere. Selve bestillingen gjør du på den siden som tilbyr det billigste hotellet, så du kan være trygg på at din bestilling trygg selv om billighotell er en by side som ikke så mange har hørt om.
hotels.com
Har ofte gode tilbud.![]()
Vil anbefale Tripadvisor.com for å finne hoteller. Der har ulike gjester som har bodd på hotellene skrevet hva de syns om dem og gitt poeng. Det kommer også opp 5-6 ulike bookingselskaper hvis de ber om pris. Det er veldig greit, for prisene kan variere endel. Greit at informasjonen ligger inne mht datoer og personer for da går det mye kjappere!
Man kan også booke flyreiser, restauranter etc der. Helt genial side!!!
Ellers går det an å sjekke hjemmesidene til Lonely Planet. Der er det også info å hente.
Idefix
Takk for mange tips.
Har noen prøvd å bestille gjennom www.spaniahotell.no eller www.italiahotell.no?
Sidene virker oversiktelig og brukervennlige, i alle fall......
Sist endret av sivit; 30-06-2010 kl 15:33
www.booking.com synes jeg er desidert best av alle.
Jobber selv på hotel og vet at de fleste hoteller legger ut sine beste priser på de sidene.
Jeg som jobber "på den andre siden" synes det er den utrolig lett side å legge ut last-minute tilbud på den siden ift. mange andre bookingkanaler vi bruker. I tillegg tar dem ikke så mye provisjon fra hotellene, slik at det er enkelt for oss å sette ned prisene der.
Vi selger rom for opptil 350,-Nok billigere enn til vanlig der....(og vi er allerede et lavprishotell)
Sist endret av Imiles; 30-06-2010 kl 21:29
Klem fra Linn som er stolt mamma til
født september`04
født februar `07
født mai `09
Har ikke hørt om billighotell.no før, men tok en kikk, og det ser virkelig veldig bra ut!
Finn deg et bra og billig hotell der, og sjekk opp hos tripadvisor før du bookerMen husk at noen gjester alltid er misfornøyde, så noen få dårlige reviews er ikke noe å bry seg om så lenge de fleste er fornøyde.
Lykke til(jeg bruker mest hotwire.com, hrs.de, venere.com, hotels.com, men billighotell.no så jo ut til å dekke mange av disse.)
'09
Hva med http://www.globaltravel.no? Der er det mange gode hotellsider. Jeg bruker globaltravel.no for å sammenlingne priser. Det kan du også prøve .
Sosiale Bokmerker