+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 15 av 15

Hvor er best å booke hotell på nett?

Har fått tips om BilligHotell.no
    Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...

Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?
    Neados og Prinsessen-04

Min oppussingstråd

Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ellaell sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Meldinger
    2,041

Sv: Hvor er best å booke hotell på nett?

Har brukt hotels.com flere ganger. Har også besilt via Norwegian, om vi har reist med dem. De skal ha de billigste prisene, hvis ikke får man visstnok betalt mellomlegget (om du finner samme hotell billigere en annen plass). Men vet ikke om det gjelder om du kun bestiller hotell og ikke flyreise i samme slengen (du kan nemlig bestille hotell selv om du ikke flyr med dem).

Billighotell.no har jeg aldri brukt.
    Lillerusk født november 08
    "For deg, tusen ganger til"

VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emmami sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bergen, vel
    Meldinger
    5,884

Jeg har bestilt gjennom hotels.com til sommerferien, og ett hotell fra booking.com. Synes jeg fikk veldig gode priser!
    + = 1997 og 2005

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    tranquil sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Meldinger
    1,426

hotwire.com er og ålreit

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Synnemor sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Meldinger
    2,393

Vi pleier ofte bestille på onlinetours.no. Billig og bra, og har flere ganger fått ekstra fine rom på hotellene i forhold til det vi har bestilt.
    Klem fra Synnemor og godjentene '99 &'04 og tøffingen'01

Sitat Opprinnelig postet av Tyrimor
    Synnemor, du er en vis dame!

per82
    Gjest

Hotels.com ? Tilbud og rabatter for hotellreservasjoner fra luksushotell til billig overnatting er vel kanskje den beste siden for å booke hotell etter min mening. Prøvde Hotell - Bestill billig hotell sist gang og var ganske fornøyd med dem også. Hotelloppholdet ble 200 kroner billigere (over 3 netter i Stavanger) enn det hotell.com hadde. Ellers har jeg også brukt Hotels, hotel reservations, from luxury to cheap hotels - venere.com flere ganger.

Seniormedlem
    Rykte
    MissPhun sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    2,980

Kelkoo.no
    Der kan du søke etter det meste, og den finner det billigste
    Alenemamma til Herligste f:juni 2007!

Reisetips
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Neados Vis post
    Har fått tips om BilligHotell.no
    Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...

Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?
    Jeg har brukt billighotell.no og har aldri funnet noen billigere hoteller enn jeg finner der. Det er en liknende side som kelkoo, men den sammenlikner enda flere hotellsider og finner derfor flere hoteller og kanskje også billigere. Selve bestillingen gjør du på den siden som tilbyr det billigste hotellet, så du kan være trygg på at din bestilling trygg selv om billighotell er en by side som ikke så mange har hørt om.

VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emmami sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bergen, vel
    Meldinger
    5,884

Sitat Opprinnelig postet av Reisetips Vis post
    Jeg har brukt billighotell.no og har aldri funnet noen billigere hoteller enn jeg finner der. Det er en liknende side som kelkoo, men den sammenlikner enda flere hotellsider og finner derfor flere hoteller og kanskje også billigere. Selve bestillingen gjør du på den siden som tilbyr det billigste hotellet, så du kan være trygg på at din bestilling trygg selv om billighotell er en by side som ikke så mange har hørt om.
    Har du brukt billighotell.no, eller jobber du for dem? Siden alle meldingene dine er reklame for dem, mener jeg. Helt greit det, men da kan du jo være ærlig om det. Er sikkert en utmerket side å bruke.
    + = 1997 og 2005

Veteranmedlem
    smbr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Bergen! :-D
    Meldinger
    3,206

hotels.com

Har ofte gode tilbud.

Vil anbefale Tripadvisor.com for å finne hoteller. Der har ulike gjester som har bodd på hotellene skrevet hva de syns om dem og gitt poeng. Det kommer også opp 5-6 ulike bookingselskaper hvis de ber om pris. Det er veldig greit, for prisene kan variere endel. Greit at informasjonen ligger inne mht datoer og personer for da går det mye kjappere!

Man kan også booke flyreiser, restauranter etc der. Helt genial side!!!

Ellers går det an å sjekke hjemmesidene til Lonely Planet. Der er det også info å hente.

Idefix

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Jun 2010
    Meldinger
    7

Takk for mange tips.

Har noen prøvd å bestille gjennom www.spaniahotell.no eller www.italiahotell.no?

Sidene virker oversiktelig og brukervennlige, i alle fall......
    Sist endret av sivit; 30-06-2010 kl 14:33

Seniormedlem
    Imiles sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    2,843

www.booking.com synes jeg er desidert best av alle.
    Jobber selv på hotel og vet at de fleste hoteller legger ut sine beste priser på de sidene.

Jeg som jobber "på den andre siden" synes det er den utrolig lett side å legge ut last-minute tilbud på den siden ift. mange andre bookingkanaler vi bruker. I tillegg tar dem ikke så mye provisjon fra hotellene, slik at det er enkelt for oss å sette ned prisene der.

Vi selger rom for opptil 350,-Nok billigere enn til vanlig der....(og vi er allerede et lavprishotell)
    Sist endret av Imiles; 30-06-2010 kl 20:29
    Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04
    født februar `07
    født mai `09

Medlem
    Timar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    484

Har ikke hørt om billighotell.no før, men tok en kikk, og det ser virkelig veldig bra ut!

Finn deg et bra og billig hotell der, og sjekk opp hos tripadvisor før du booker Men husk at noen gjester alltid er misfornøyde, så noen få dårlige reviews er ikke noe å bry seg om så lenge de fleste er fornøyde.

Lykke til (jeg bruker mest hotwire.com, hrs.de, venere.com, hotels.com, men billighotell.no så jo ut til å dekke mange av disse.)
    '09

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Jan 2013
    Meldinger
    1

Hva med http://www.globaltravel.no? Der er det mange gode hotellsider. Jeg bruker globaltravel.no for å sammenlingne priser. Det kan du også prøve .

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine