+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26

Diskusjon: Lån og inkasso..

Sv: Lån og inkasso..

jeg tror ikke jeg klarer det så kjapt, for jeg klarer egentlig ikke leve som jeg gjør nå.. så jeg trenger litt ekstra i mnd.. men noe til overs kan jeg klare å betale ned til høsten.. jeg skal i allefall gjøre så godt jeg kan og så fort jeg kan..
    takk for råd.
    En stor og en liten.

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    London sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    866

Anbefaler deg å ta kontakt med inkassoselskapet og prøve å få en skreddersydd nedbetalingsplan. Feks kan du spør om de kan sette ned renten mot at du forplikter deg til å betale ekstra fra høsten av. Det er ganske vanlig å inngå slike avtaler.
    Fra londonliv til siddisliv
    nov-08 skal bli storesøster til des-10

Supermedlem
    Monicamor sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Nordland
    Meldinger
    946

Ikke for å kuppe tråden sin, Strikkis, men blir betalingsanmerkninger slettet med en gang de er nedbetalt?
    Jeg har også en betalingsanmerkning fra et par år tilbake og jeg betaler ned på den inkassosaken nå, men jeg fikk høre at jeg kunne ikke få innvilget lån/avbetaling osv. før 4 år etter jeg var ferdig med å betale.
    Storesøster november 2008
    Lillesøster ventes i mars 2014

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!

Æresmedlem
    Rykte Rykte
    millact sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    10,482

Bruk vognpengene og betal ned gjelden med dem. Du har vel sikkert en (eller flere) OK vogner og trenger ikke flere, ikke sant? Og om du skulle få lyst på ny vogn, igjen, så er det ikke lenge til gutten din skal i bhg og du vil da trille mye mindre med ham enn nå. Du har uansett mange år å spare til ham på, så bedre å bli kvitt denne gjelden og "starte på nytt" og etterhvert kunne kjøpe seg egen bolig. Du og barna vil tjene på det.

Om du klarer så betal bittegrann ekstra hver måned på gjelden, alt hjelper, om det så bare er en hundrelapp ekstra.
    05
    08

Æresmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    FlyAway sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2002
    Sted
    Ved Mjøsas bredder
    Meldinger
    11,276

Sitat Opprinnelig postet av Monicamor Vis post
    Ikke for å kuppe tråden sin, Strikkis, men blir betalingsanmerkninger slettet med en gang de er nedbetalt?
    Jeg har også en betalingsanmerkning fra et par år tilbake og jeg betaler ned på den inkassosaken nå, men jeg fikk høre at jeg kunne ikke få innvilget lån/avbetaling osv. før 4 år etter jeg var ferdig med å betale.

Tidligere tror jeg anmerkningene lå i systemet i to år eller mer. Nå blir de slettet når kravet er betalt. (Men kan være greit å sjekke at de blir slettet, ikke alltid det skjer automatisk..).

Leste et sted at anmerkninger likevel skal slettes etter fire år, selv om de ikke er nedbetalt, men det er jeg ikke helt sikker på .
    Sist endret av FlyAway; 07-06-2009 kl 21:18

LAURA ROIS
    Gjest

Hei, jeg heter LAURA ROIS, jeg vil dele med deg dette fantastiske vitnesbyrdet, jeg hadde et problem med boliglånet mitt og bilen min, jeg hadde ikke penger på meg
    Jeg dro til banken min for å få et lån på 700 000,00 € fra dem, og de nektet meg fordi jeg ikke har vært i stand til å spare opp til det beløpet lenge, og jeg hadde ingen god sikkerhet for å få lånet jeg var forvirret til jeg så en annonse av en pengeutlåner TRUST FUND LOAN COMPANY.

Jeg fikk mitt lån og jeg ryddet alle mine gjeld, og jeg er nå glad.
    Med bare 3% kan du være lykkelig som meg, de gir noe beløp du vil ha
    Kontakt dem i dag via denne e-posten: trustfundfinaceservice@gmail.com
    Du vil ikke angre på det.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner