+ Svar på diskusjon
Side 1 av 4
1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 35

Hvilken faktor bruker du?

Jeg lurer bare på hva dere nybaktmammaer bruker av merke og faktor i solkrem???

Jeg ble "prakket på" dermalogica sin spray faktor 30, og likte den faktisk svært godt, føler jeg blir jevnere brun og ikke så tørr etter å ha vært i sola. Føler i tillegg det er tryggere å smøre med høy faktor pga graviditet og pigmenflekker (men den var jo ikke akkurat billig).
    to fine fyrer

Sv: Hvilken faktor bruker du?

Minst 25. Akkurat nå bruker jeg sønnen min sin vichyspray med faktor 50. Ellers får jeg soleksem og blir skikkelig brent.. fordi når jeg skulle kjøpe nye solkrem til meg selv (cliniderm) så hadde de ikke faktor 25, bare 15. Og det mente damen var mer enn nok. Selv om jeg blir brent og får soleksem. Men det holder altså ikke

VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *star* sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Hamar
    Meldinger
    7,674

Decleor faktor 20
    Skravlebøtta febbis 2005 og krølltoppen januar 2007
    Da er de første 10 kiloene borte, nå er det 5 igjen

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Haci sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Nordaførr
    Meldinger
    1,122

Faktor 15 i ansiktet og to lag med klær ellers...
    Mamma til -03 og -06

20 på overkroppen, 15 på beina.

Sitat Opprinnelig postet av Haci Vis post
    Faktor 15 i ansiktet og to lag med klær ellers...
    I 30 varmegrader?

Jeg bruker eucerin eller vichy sin. Faktor avhenger av hvor lenge jeg skal være ute og når på døgnet. 25 og 50 på dagen og skal være mye ute. 15-20 tidlig og sent eller skal være lite ute. Lavere faktor på beina enn overarmer, rygg og bryst.
    Gullgutten 5 år
    Lille 4 år

faktor 15, når jeg husker å smøre meg...(får lett soleksem tidlig på våren, deretter blir jeg ikke solbrent resten av sommeren, heldig sånn)
    er nå stolt trebarnsmamma

Tidl. bruker
    Gjest

Bruker sjelden solkrem, selv om jeg vet jeg burde tross i at jeg ikke har "nordisk hud"...
    Jeg tåler mye sol, blir fort brun og jeg tror jeg har vært solbrent 2 ganger i livet.

Så om jeg først husker å smøre meg blir det faktor 15, fordi det er det jeg bruker på poden... så jeg "stjeler" litt av han.
    Merke... hm... nivea tror jeg...

Piz buin faktor 4.
    Brukt Cosmica faktor 15 frem til nå.

05 og 07

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Haci sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Nordaførr
    Meldinger
    1,122

Sitat Opprinnelig postet av muslingen Vis post
    I 30 varmegrader?

Jeg bruker eucerin eller vichy sin. Faktor avhenger av hvor lenge jeg skal være ute og når på døgnet. 25 og 50 på dagen og skal være mye ute. 15-20 tidlig og sent eller skal være lite ute. Lavere faktor på beina enn overarmer, rygg og bryst.
    Hvem har sagt at vi har 30 grader??? I skrivende stund har vi fem og sur vind... Shortsen har ikke vært fremme i år enda..
    Mamma til -03 og -06

+ Svar på diskusjon
Side 1 av 4
1 2 3 4 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine