Jeg har vært borte fra Norge i ca 10 år, og kom hjem i fjor. Mye har skjedd på de årene, blant annet har nesten alle husene har jeg bor iallefall hver sin kjempestore trampoline i hagen. Er det noen spesiell grunn til det? Skjønner at man hopper i den, ja, men. Har ikke barn i den alderen ennå så jeg forstår bare ikke helt. Hvorfor? Mote? Når skjedde dette? Og skjer det ikke ulykker? For meg ser det litt rart ut egentlig, men det er kanskje en vanesak. Masse flotte hus og nydelige hager, og nesten alle som en har en slik svær blå sak i hagen.

Svar med sitat
Det startet vel sikkert på den måten at naboen hadde det så maste ungene i neste hus eller unger som var innom for å leke på sine foreldre om å få sin egen trampoline. Helt til annenhver hage i Norge har det
Selv har alle våre tre naboer med barn trampoline, så vi er nok litt sære som ikke har det 

Dog har den ligget i garasjen til mamma og pappa de siste 10 årene da vi ikke har hatt noen hage å sette den opp i. Men siden vi flytta i fjor så kom den opp nå i våres ja

2010

Sosiale Bokmerker