Noen som vet hva som skjer hvis man ikke henter denne innen fristen som står på giroen ?
Mister man pengene da eller kan man henvende seg til _NAV?
Noen som vet hva som skjer hvis man ikke henter denne innen fristen som står på giroen ?
Mister man pengene da eller kan man henvende seg til _NAV?
Hvorfor for du den ikke direkte inn på konto?
Tror når fristen er utløpt kan du ikke ta ut pengene, men må henvise til NAV igjen for å få en ny.
Storesøster 12.11.95
Mellombror 07.04.04
Lillesøster 16.11.05
giro? jeg får det rett på konto hver mnd..
En stor og en liten.
Jeg fikk giro første gangen. Nå får jeg det på konto.
Dersom du ikke henter den ut innen fristen må du be om en ny (når det er registrert at den ikke er hentet ut - det kan ta litt tid). Kanskje kan du be om å få den på konto i stedet da?!
Gullgutten 5 år
Lille 4 år
Har alltid fått den på giro og har ikke giddet å endre dette hos NAV fordi det tar så lang tid å få NAV til å gjøre noenting som helst , men nå må jeg jo sikkert sitte i telefonkø som nr 504 og du rykker stadig fremover i køen , for å få ny giro , så da kan jeg jo allikevel få endret det til å gå på konto fremover i samme slengen![]()
du kan jo bare levere dette: http://www.nav.no/binary?id=324497&download=true skjemaet inn.. eller sende det så slipper du å møte opp.. bare skriv i kommentarfeltet at du vil ha det på konto så derfor sender du inn.![]()
En stor og en liten.
Det er bare å sende det skriftlig, f.eks.
Jeg, XXXXX XXXXXXXXX, fødselsnummer, ønsker barntrygd utbetalt til min kt XXXX XX XXXXX .
Mvh
XXXXX XXXXXXXXXX
Send i posten, og du får det på konto.
Sosiale Bokmerker