+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Skal du som brud tale?

Og hva evt skal du si i den talen?
    Er usikker på om jeg skal holde noen tale,
    ikke fordi jeg ikke vil, men vet liksom ikke helt hva....

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Niobe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    22,243

Sv: Skal du som brud tale?

Jeg talte i bryllupet vårt, og ville aldri latt være (selv om det var fryktelig skummelt). Jeg ønsket å benytte anledningen til å takke familie og venner for all støtte, og for å si noen ord til mannen min.
    “God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
    the courage to change the things I can,
    and the wisdom to know the difference.”
    Reinhold Niebuhr

2005 2010

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,812

Helt uaktuelt!

Jeg er (nesten) sykelig sjenert. Å gruer meg i det hele tatt til og gifte meg, da på grunn av oppmerksomheten mot meg.

Jeg takler dårlig at jeg selv får oppmerksomhet. Å snakke foran folk, ja det skjer ikke frivillig, å jeg vett jeg nok aldri hadde fått meg til å gjøre det. Selv om jeg har veldig lyst. Desverre.
    Men er nok for mange vonde minner, er ikke få ganger jeg har grått foran klasser oppover når jeg har skullet hatt fremføring.
    "Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07

Medlem
    mHm sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Langt inni skogen
    Meldinger
    381

Jeg holdt tale da vi gifta oss. Ikke noen lang flott tale, men veldig personlig. Vi møttes under studietiden da vi begge bodde et stykke fra familiene våre, så jeg begynte talen med hvordan vi møttes og "jobba" meg gjennom viktige ting i livet vårt (men som ikke alle visste om) fram til den dagen. Gubben spilte gitar og sang egendikta sang til meg

Medlem
    Trulte08 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Troms
    Meldinger
    145

Tenker på det ja... Driver å søker litt på nettet etter taler for tips. Har funnet mange sider som selger taler, men er litt usikker på om jeg vil kjøpe det Har forstått det sånn at det er meningen at en skal gjøre talene mer personlige etter nedlasting. Tror jeg skal prøve å skrive selv først

VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    5,261

Jeg sa noe ord..takket familie og venner først..så min forlover og hvor jeg sa litt om at jeg satte pris på henne.og deretter sa jeg noen ord til min kjære mann..tok det litt på sparket..litt skummelt, ja..men, veldig glad for at jeg gjorde det! Ikke mange ordene som skal til!
    ♥ Moni&gutta boys ♥

Huff, jeg vet ikke om jeg kan holde tale,jeg!
    Satt og holdt tale for bare meg selv i bilen mens jeg kjørte
    og jeg hylgrein da jeg kom tilbake!!
    Så når jeg sitter og griner når det bare er meg, hva tror dere når det sitter 120 gjester der... huuuh

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Humlesnurr sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Meldinger
    3,710

Jeg skal det, ja. Hva jeg skal si er noe helt annet. Det aner jeg ikke overhodet. Sitter og snoker etter tips her Men regner med jeg blir å holde en temmelig personlig tale til sambo, om hvordan vi møttes osv, ting som har skjedd...

+ Svar på diskusjon

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine