+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lille Blink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Jæren...
    Meldinger
    4,406

cool For oss som vil prøve å få tak i en hopp-på tur

Fikk i grunnen et veldig bra tilbud i dag fra www.ving.no til Tyrkia-side i dag. 2 voksne og 2 barn på 2 og 4 år til 13 250kr, avreise 13 juli. Fikk holde den av til i morgen, men da må jeg desverre si nei takk Samboer har det så travelt med formaet han driver med (er offshore nå) og har ikke mulighet... Vi ble enige om å se på turer som vi kan hoppe på med bare 2-3 dagers varsel... så nå er jeg på utkikk da...

Tenkte bare at det kanskje var andre som var i samme båt som oss som også stadig er på jakt i disse tider...

Lurer litt på hvor dere mener dere finner de beste kuppene... vi må reise fra stavanger, kan til nøds reise fra Haugesund

Er ikke noe sånn helt spessielt jeg vil med denne tråden, men om andre er i samme situasjon så hadde det vært kjekt om dere vil legge ut hva slags kupp dere fikk tak

Tatt av: 18,5kg.Igjen:0kg (nytt mål er -5kg til,nå -2,5)(gått ned 3str)

VIP-Medlem
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,812

Sv: For oss som vil prøve å få tak i en hopp-på tur

Dere kan jo vente med å reise til september

Mye behageligere temperatur der nede da en midt i juli når en kan risikere de hetebølgene

"Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07

Veteranmedlem
    Lille Blink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Jæren...
    Meldinger
    4,406

yes i know, MEN vil reise nå!!!!

Skal nok klare å kjøle oss ned i bassenget og parasolldrinker

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    i eget hus
    Meldinger
    741

Vil bare ønske dere lykke til med jakten på tur!!!
    Vi gjorde slik i 06 og fikk tur for 2 voksne og 2barn i en uke i Bulgaria på nytt hotell for 4400kr inkl frokost og transport til og fra flyplassen....så man kan ha superflaks!!!
    Havnet på Sunwing flamingo hotell i Albena.
    Fyrer med ved og koser seg i snart en meter med snø!!!!

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Delfinus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Some place in Norway
    Meldinger
    15,962
    IKKE nybaktmamma lenger J: 1998 og j: 2002

Veteranmedlem
    Lille Blink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Jæren...
    Meldinger
    4,406

Sitat Opprinnelig postet av CillaBerg Vis post
    Vil bare ønske dere lykke til med jakten på tur!!!
    Vi gjorde slik i 06 og fikk tur for 2 voksne og 2barn i en uke i Bulgaria på nytt hotell for 4400kr inkl frokost og transport til og fra flyplassen....så man kan ha superflaks!!!
    Havnet på Sunwing flamingo hotell i Albena.
    Var det bra der? Vi vurderte sterkt å reise dit i fjor, men var så usikker på nettopp det å reise til Bulgaria... Hvordan var det der? Vi planla jo syden ca 6mnd før avreise og da ble det dyrt, tror at fra nå av så kommer vi til å ta en hopp-på-tur, det svarer seg jo noe sinnsykt

Veteranmedlem
    Lille Blink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Jæren...
    Meldinger
    4,406

Oiii oiiii der var det billig
    Når jeg klikker meg inn på linken som restplass har lagt ut så kommer jeg f.eks inn på ving sine sider og da står det IKKE TILGJENGELIG... Betyr det at det ikke er plass likevell da?

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    i eget hus
    Meldinger
    741

Sitat Opprinnelig postet av Lille Blink Vis post
    Var det bra der? Vi vurderte sterkt å reise dit i fjor, men var så usikker på nettopp det å reise til Bulgaria... Hvordan var det der? Vi planla jo syden ca 6mnd før avreise og da ble det dyrt, tror at fra nå av så kommer vi til å ta en hopp-på-tur, det svarer seg jo noe sinnsykt

Ja vi var storfornøyde!!! Hele byen er bevoktet så det var veldig liten kriminalitet, vi var ikke borti noe som helst. Det er kun turister der..alle de som jobber der bor utenfor byen. Så det var kun hoteller der og alt er lagt opp for turisme..men det var flott der. Ungene kunne gå litt som de ville uten å måtte tenke på biltrafikk..og stranda var knall!!! Alle spisesteder hadde barnemenyer og tegnesaker så ungene ikke kjedet seg mens de ventet på maten!'

Vi tok bussen en dag til Varna, flott by, men der er det jo da raskt mye mer folk, og man må passe på både vesker og barn.
    Og vi var en taxitur til Balchik. Der var det mer vårt tempo..stille og rolig..

Anbefaller dere en tur dit!! Søstra mi med sambo og lilletaa på 1år reiser dit i 2 uker i aug i år!!!
    Fyrer med ved og koser seg i snart en meter med snø!!!!

Veteranmedlem
    Lille Blink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Jæren...
    Meldinger
    4,406

Sitat Opprinnelig postet av CillaBerg Vis post
    Ja vi var storfornøyde!!! Hele byen er bevoktet så det var veldig liten kriminalitet, vi var ikke borti noe som helst. Det er kun turister der..alle de som jobber der bor utenfor byen. Så det var kun hoteller der og alt er lagt opp for turisme..men det var flott der. Ungene kunne gå litt som de ville uten å måtte tenke på biltrafikk..og stranda var knall!!! Alle spisesteder hadde barnemenyer og tegnesaker så ungene ikke kjedet seg mens de ventet på maten!'

Vi tok bussen en dag til Varna, flott by, men der er det jo da raskt mye mer folk, og man må passe på både vesker og barn.
    Og vi var en taxitur til Balchik. Der var det mer vårt tempo..stille og rolig..

Anbefaller dere en tur dit!! Søstra mi med sambo og lilletaa på 1år reiser dit i 2 uker i aug i år!!!
    Hørtes jo helt topp ut spør du meg... Har hørt at det er en mann som eier hele byen, at det er litt sånn mafia greier det der med at " de infødte" ikke slipper inn der på en måte... men jeg personlig føler ikke det har noe å si for min del, man er iallfall trygg når det er sånn

Ser ikke ut som det blir reise på oss denne sommeren desverre, men jeg skal jammen følge med i tilfellet jeg kan få overtalt mannen litt senere i år...

Likevell er det kjekt om noen har hopp-på-tur info som de vil dele... Hvor billig man fikk det til, hvor turen gikk til etc...

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Delfinus sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Some place in Norway
    Meldinger
    15,962

Sitat Opprinnelig postet av Lille Blink Vis post
    Oiii oiiii der var det billig
    Når jeg klikker meg inn på linken som restplass har lagt ut så kommer jeg f.eks inn på ving sine sider og da står det IKKE TILGJENGELIG... Betyr det at det ikke er plass likevell da?

Det vet jeg ikke, men kan jo virke sånn. Pleier å vente til 2-3-4 dager før avreise med å bestille jeg, DA er det billig da
    IKKE nybaktmamma lenger J: 1998 og j: 2002

+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine