Fikk i grunnen et veldig bra tilbud i dag fra www.ving.no til Tyrkia-side i dag. 2 voksne og 2 barn på 2 og 4 år til 13 250kr, avreise 13 juli. Fikk holde den av til i morgen, men da må jeg desverre si nei takkSamboer har det så travelt med formaet han driver med (er offshore nå) og har ikke mulighet... Vi ble enige om å se på turer som vi kan hoppe på med bare 2-3 dagers varsel... så nå er jeg på utkikk da...
Tenkte bare at det kanskje var andre som var i samme båt som oss som også stadig er på jakt i disse tider...
Lurer litt på hvor dere mener dere finner de beste kuppene... vi må reise fra stavanger, kan til nøds reise fra Haugesund
Er ikke noe sånn helt spessielt jeg vil med denne tråden, men om andre er i samme situasjon så hadde det vært kjekt om dere vil legge ut hva slags kupp dere fikk tak![]()

Samboer har det så travelt med formaet han driver med (er offshore nå) og har ikke mulighet... Vi ble enige om å se på turer som vi kan hoppe på med bare 2-3 dagers varsel... så nå er jeg på utkikk da...

Svar med sitat

Sosiale Bokmerker