Jeg syns det virker som jeg har litt lite melk.
Har i grunnen bare ventet på at det skal komme seg, men syns ikke det gjør det.
Begynte for en ukes tid siden, litt før kanskje, med at snuppa var veldig misfornøyd på kvelden, mye mer enn vanlig.
Tidligere har hun roet seg ved puppen, men nå begynner hun å suge for så å bli fryktelig sinna, drar i puppen, slipper den, vræler noe voldsomt. Prøver å legge henne til gjentatte ganger, bytte side osv. roer seg litt når jeg bytter side, men begynner snart på samme måte der også.
Når dette har skjedd har jeg flere ganger prøvd å pumpe meg for å se om jeg kan få ut litt til henne, men har nesten gitt dette opp da jeg kan bruke flere timer på å presse ut noen få ml når det er sånn.
Har i tillegg sjelden melkespreng, noe jeg hadde daglig før.
Drikker ammete daglig, men ingen nevneverdig bedring.
På morgenen og på dagen er hun fornøyd, men de siste dagene har hun begynt sånn på ettermiddagen også.
Jeg har flere ganger gitt henne ferdig på morgenen for så å pumpe meg helt tom på begge sider, og gjentatt dette litt senere på dagen for å prøve å øke mengden, men syns ikke dette har hjulpet heller.
Noen råd??

Storebror 02.02.03
Svar med sitat
Vørterøl og søvn!!
stressete det der!!!
Les litt hos
Og lykke til! Draing og kveldsmas har jeg også vært ute for ifb med øking. Mangel på melkespreng trenger vel ikke bety annet enn at brystet har vendt seg til den melkemengden.

Sosiale Bokmerker