Gutten min som nå er 10 mnd har alltid sovet med hodet veldig bakoverbøyd når han ligger på siden. Spurte på føden om det var ok at han låg slik, og det var det visst.
Da han var 5 mnd gammel tok jeg han med til kiropraktor fordi han kava så fælt i mageleie, og det viste seg at han hadde flere låsninger i ryggen, og øverst i nakken. Etter få behandlinger såg vi tydlig bedring på han motorisk.
Da han var 8 mnd gammel tok jeg han med til kiro igjen fordi han var mye urolig, og jobba seg opp i høyre hjørnet i senga hver natt. Etter noen få behandlinger var han ganske bra igjen.
Nå er han veldig urolig igjen, og stritter mye. Når han ligger på sida og sover har han hodet i en vinkel som både jeg og faren har problemer med å forstå kan være noe behagelig.
Jeg har tenkt på at det kan ha med alderen å gjøre, og helsesøster trodde griningen og at han er misfornøyd kan komme av at han er utålmodig. Han vil mer enn han kan. Han vil opp, men klarer ikke reise seg enda. Han åler seg i lynfart, men krabber ikke enda.
Han skal til kiro igjen når han begynner å krabbe, men er det noen som har noen tanker om dette jeg beskriver? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe han når han er så urolig og stritter imot ofte når vi holder han, og når vi legger han på gulvet vil han ikke være der heller...

Svar med sitat

Tiana og
04 og
jan08 (termin i mars...) 

Sosiale Bokmerker