Noen som har erfaring da med tanke på vedlikehold.
VI har plast nå, men lurer på om vi skal investere i skikkelige utemøbler og vurderer hvite eller brune.
Noen som har erfaring da med tanke på vedlikehold.
VI har plast nå, men lurer på om vi skal investere i skikkelige utemøbler og vurderer hvite eller brune.
Rent praktisk ville jeg valgt brun/svart, da ALT synes på hvite møbler. Anbefaler plastrotting, de er 100 % vedlikeholsfrie! Finnes mange kule sittegrupper, stoler, sofaer etc og en får kjøpt de i alle typer møbelbutikker, plantasjen etc. Så kan du stæsje med puter og pledd i friske farger!
Tenkt litt på det også, men vi bor ved skjøen har sjøtema på alt her og føler rottring er litt for moderne i forhold til huset vårt.
Jeg synes rottingmøbler kan gå til de fleste stiler.
Ang. farge så er jeg litt "begge deler". Jeg ville ha hvit spisegruppe, men ønsker meg en brun hjørnesofa i rotting.
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,the courage to change the things I can,and the wisdom to know the difference.”Reinhold Niebuhr
September 2005Mai 2010
Hvis du bor ved sjøen og har en maritim stil, ville jeg valgt hvitt. På en annen side, så er teak eller tilsvarende veldig fint sammen en maritim stil synes jeg.
Vi kjøpte vår hvite sittegruppe (benk, bord og to stoler) på Plantasjen. Betalte rundt 4000,- mener jeg og huske.
Jeg synes det er veldig fint med hvitt, men i sterk sol så skjærer det litt i øyene.
Rotting kan godt passe til maritim stil, det kommer helt an på hvilken type møbler i rotting det er.
Lillesøster 2006
Storebror og mellombror
må bare legge inn at INGENTING er 100 pst vedlikeholdsfritt.... plastrotting bør man beskytte vinterstid og vaske vår/høst. putene i disse møblene må jo også pleies,slik alle puter bør.
reklamasjoner grunnet mangel på vedlikehold kommer man ikke langt med
...tilbake til spørmålet; rotting kan være nydelig til maritim stil,særlig hvis dere velger den lyse utgaventrenger ikke være blåstripete og seilbåtform for å passe inn ved sjøen
![]()
"my er en klok klok dame!"
hvor får jeg tak i lyse rotting møbler?
Jeg synes rotting passer fint til gammelt hus og maritim stil. Det finnes mye fint i rotting som ikke blir for moderne. Gjerne kombinert med noen hvite amerikanske dekkstoler f.eks. Jeg bor selv ved sjøen i gammelt stilhus og har en blanding av rotting og hvite tremøbler.
http://viewer.zmags.com/publication/...a#/d83c946a/28
Hvis du går på www.rocka.no har de et enormt utvalg av møbler og rottingtyper/farger. Du kan finne møbler i plastrotting i maritim/nostalgisk stil også. NB! Lang leveringstid på spesialordre.
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
Sosiale Bokmerker