+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    201

Sykepleier på sykehjem

Jeg lurer på hva dere har i grunnlønn jeg? Driver og skal takke ja til en stilling.......
    Snuppa født 16.02.06

Lillegutt kom 01.06.08

Sv: Sykepleier på sykehjem

Er spent på hva du får som svar her.. Jeg vil tro det kommer litt an på hvor i landet du bor. Ser du er fra Oslo!? Jeg mener at en kollega fikk tilbud om en stilling med 340 i grunnlønn for litt over et år siden. Hun hadde 10 års ansiennitet da, og dette var vel like før lønnsoppgjøret tror jeg.

Moderator/Dramaqueen
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Silje sol sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    1,293

Jeg har 6 års ansinnitet og får 314.000 pluss tillegg.
    En nyutdannet nå får 310.000kr.
    Solstråla 07 & Lille C 09.

Jeg ville ha tatt utgangspunkt i denne for så å legge på litt. Ikke verre enn at du får et nei! 10-20000 i lønn utgjør jo litt!
    nov. 08

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *Anita* sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Sørlandet:)
    Meldinger
    4,055

Vet ikke hvor mye hun tjener,men søs tjener mer å jobbe på sykehjemmet her i kommunen enn på sykehuset som er stat

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Hønefoss
    Meldinger
    659

Her i kommunen har de faste satser for lønn etter hvor langt du er kommet i studiet. Jeg ble ferdig nå i våres, og har fått ny avtale for tilfeldige vikariater der jeg har jeg har jobbet. På denne avtalen har jeg fått oppgitt årslønn på kr 324 800,-, og da har jeg ikke diskutert noen lønn etter mine erfaringer og ansinniteter.

Dette er en kommune med meget dårlig økonomi nå (styres under Robek), så under min lønn burde du ikke få.

VIP-Medlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lita84 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Meldinger
    7,019
    Blogginnlegg
    18

Ca. 310.tusen uten ansinitet og uten tillegg får jeg oppgitt av min arbeidsgiver (sykehjem), altså akkurat det Sykepleierforbundet oppgir (hovedtarikkavtalen). Ble justert opp litt nå fra Mai var det vel.
    Bitteliten kom 11. Januar 2010 Utstyr (2009) Mage (2009)

Magegalleri (2006) Lille skatt September 2006 Dagbok (2006)

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    julibe sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Ullensaker
    Meldinger
    5,227

Kommunen her lønner i tråd med tariff, dvs 310.700,- - 353.700,- etter ansiennitet.

Jeg jobber fast natt, og har vært direkteplassert i lønn; 357tusenognoe for 100% stilling (jeg jobber 70%), uyavhengig av ansiennitet.
    Pluss turnustillegg selvsagt.
    Nytt etter at jeg starter er at nattsykepleier lønnes etter ansiennitet med et tillegg på 20.000.
    Så jeg tjener bra

Storebror f. 300804
    Lillesøster f. 060406

Moderator/Dramaqueen
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Silje sol sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    1,293

Sitat Opprinnelig postet av julibe Vis post
    Kommunen her lønner i tråd med tariff, dvs 310.700,- - 353.700,- etter ansiennitet.

Jeg jobber fast natt, og har vært direkteplassert i lønn; 357tusenognoe for 100% stilling (jeg jobber 70%), uyavhengig av ansiennitet.
    Pluss turnustillegg selvsagt.
    Nytt etter at jeg starter er at nattsykepleier lønnes etter ansiennitet med et tillegg på 20.000.
    Så jeg tjener bra
    Jøss, ja du tjener bra! Tror jeg på alvor på gjøre noe utav planene mine om å jobbe på natt igjen når jeg er ferdig i permisjonen neste høst.

Ellers ser jeg på lønnslippen min idag at jeg får mer enn jeg trodde; 318.900 kr pluss tillegg.
    Solstråla 07 & Lille C 09.

+ Svar på diskusjon

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine