Jeg lurer på hva dere har i grunnlønn jeg? Driver og skal takke ja til en stilling.......![]()
Jeg lurer på hva dere har i grunnlønn jeg? Driver og skal takke ja til en stilling.......![]()
Snuppa født 16.02.06
Lillegutt kom 01.06.08
Er spent på hva du får som svar her..Jeg vil tro det kommer litt an på hvor i landet du bor. Ser du er fra Oslo!? Jeg mener at en kollega fikk tilbud om en stilling med 340 i grunnlønn for litt over et år siden. Hun hadde 10 års ansiennitet da, og dette var vel like før lønnsoppgjøret tror jeg.
Jeg har 6 års ansinnitet og får 314.000 pluss tillegg.
En nyutdannet nå får 310.000kr.
Solstråla 07 & Lille C 09.
Jeg ville ha tatt utgangspunkt i denne for så å legge på litt. Ikke verre enn at du får et nei! 10-20000 i lønn utgjør jo litt!
nov. 08
Her i kommunen har de faste satser for lønn etter hvor langt du er kommet i studiet. Jeg ble ferdig nå i våres, og har fått ny avtale for tilfeldige vikariater der jeg har jeg har jobbet. På denne avtalen har jeg fått oppgitt årslønn på kr 324 800,-, og da har jeg ikke diskutert noen lønn etter mine erfaringer og ansinniteter.
Dette er en kommune med meget dårlig økonomi nå (styres under Robek), så under min lønn burde du ikke få.
Kommunen her lønner i tråd med tariff, dvs 310.700,- - 353.700,- etter ansiennitet.
Jeg jobber fast natt, og har vært direkteplassert i lønn; 357tusenognoe for 100% stilling (jeg jobber 70%), uyavhengig av ansiennitet.
Pluss turnustillegg selvsagt.
Nytt etter at jeg starter er at nattsykepleier lønnes etter ansiennitet med et tillegg på 20.000.
Så jeg tjener bra
Storebror f. 300804
Lillesøster f. 060406
Solstråla 07 & Lille C 09.
Sosiale Bokmerker