+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Montering av forankringseler...?

Altså, jeg vet hvordan man skal montere de slik bruksanvisningene sier.

Vi har en caravelle med spesielle seter i baksetet, de står på egne bein, og baksetet består av 3 enkeltstående seter, slike: http://www.jany.dk/pdf_filer/801.pdf

Kan man montere forankringsselene i beina på disse stolene slik man gjør i fremsetet? Det er nemlig ikke så lett å montere forankrinsselene i glideskinnene el.l på stolene foran ( dvs vi får det til på noe vis om vi MÅ ). Vi har en twe stående bak passasjersetet nå og det kommer kanskje til å stå en multitech eller zento i midten ( venstre siden er okupert av en beltestol).

Kan vi feste de i stolen? Spørsmålet er jo om bruksanvisningene nevner å feste de i stolene foran pga bakseter sjelden har fester i seg selv eller om det er sikkerhetsmessig at de bør går på skrå ned til stolen foran.. Og at det går an i fremsetet pga barnestolene står mot dashbordet..
    Mine tre sjalbarn er født april 03 , mars 05 og januar 07 og bruker tøybleier

Sv: Montering av forankringseler...?

Ingrn som vet?
    Mine tre sjalbarn er født april 03 , mars 05 og januar 07 og bruker tøybleier

Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    emin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2001
    Sted
    Harstad, Troms
    Meldinger
    10,263

Sv: Montering av forankringseler...?

Jeg kan ikke se noen grunn til at det IKKE skal gå an å feste forankringsselene i setene.
    Hilsen emin, Storesøster (20.11.01), Lillebror (11.07.07)
    og Minstesøster (08.04.10)

+ Svar på diskusjon

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine