+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Snuppa83 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    778

Leverandører av husbyggesett !

Vi tenker å selge huset vårt og flytte til mer barnevennlig område. Hittil har vi sett på diverse "brukte" hus, men etter å ha sittet å diskutert litt så har vi kommet frem til at det kanskje kan være vel så greit å kjøpe nytt og kunne forme det litt som vi vil ha det.

Har jo sett at det er mange av dere her inne som bygger nytt, og tenkte derfor å plukke opp litt gode råd og tips fra dere om dere vil dele

Hvilken leverandør er å anbefale f.eks ? Både prismessig og utseendemessig ? Hvor lang tid tar sånt noe, om man skal få dem nøkkelklare ? Og kan man bli med og evnt gjøre litt endringer ?

Ser for meg at vi skal ha ett hus med 4 soverom hvertfall, eget vaskerom og to bad men noe videre utover det så har ikke jeg/vi tenkt noe mer.
    Verdens heldigste mamma
    StoreGull 2003
    LilleGull 2008

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Februarmamsen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Sted
    Eidsberg
    Meldinger
    6,549

Sv: Leverandører av husbyggesett !

Jeg ville først funnet ett område dere kunne tenke dere og bo og sjekket hvem som har byggerettighetene der. Om det er ett område dere selv kan velge leverandør står dere jo mye friere.

Når det gjelder anbefalinger om ting ang utseende så ville jeg tenkt på hva slags hus dere liker og hva slags stil der er på resten av området dere skal bo. Synes man skal holde seg sånn tålig til samme type stil om man synes den er fin.

Vår byggeprosess tok 6 mnd. Papirabeidet i forkant kan variere avhengig av hvor mye endringer osv man gjør.

+ Svar på diskusjon

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine