Jeg finner ikke Metallicabillettene mine
Noen som kan se hvor de ligger?
Jeg finner ikke Metallicabillettene mine
Noen som kan se hvor de ligger?
Synsk er jeg ikke, men...
Første jeg tenker på er:
Lommeboka
Oppå kjøleskapet
I en konvolutt i "papirhaugen" (hvis du har det da).
Stående inntil veggen i et av kjøkkenskapene
I en skuff
I hanskerommet på bilen
I nattbordsskuffen.
Dette er alle plasser JEG har oppbevart billetter hvertfall.
Håper du finner dem da, jeg var på konserten i Juni og det er noe av det råeste jeg har vært med på!!!
Kos deg på konsert!
Keiserinna '03
Kronprinsen '07
Lynvingen '09
............................Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
"Vær alltid en førsteklasses utgave av deg selv - og aldri en andreklasses utgave av noen andre"!
..............................................- JUDY GARLAND-
Jeg trodde jeg hadde lagt dem i en eske da jeg flyttet. Men, nå husker jeg ikke om jeg har tatt dem ut av esken
Jeg var i Bergen i fjor og så dem for første gang!!!![]()
Skal til Köben denne gang, gleder meg villt! Drømte om Hetfield her en natt, han ville treffe meg igjen og være med på Skambankt-konsert![]()
Hehehe, slett ikke verst!
Skambankt varmet opp for AC/DC på Valle Hovin nå i Juni.
Hadde aldri hørt dem før jeg, og ble faktisk litt positivt overrasket. - Over Skambankt altså!
Kanskje Hetfield også hadde blitt det?
Trudde du sku i Spektrum den 30 Juli jeg, når er denne konserten da?
Uff, skal krysse fingre for at du finner billettene!![]()
![]()
Keiserinna '03
Kronprinsen '07
Lynvingen '09
............................Mine barn får ikke kropp og immunsystem forurenset med vaksine!
"Vær alltid en førsteklasses utgave av deg selv - og aldri en andreklasses utgave av noen andre"!
OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!
De lå oppå kjøleskapet!! Husker ikke at jeg la dem der
Tusen tusen tusen takk Annba!!!![]()
![]()
Sist endret av Tidl. bruker; 15-07-2009 kl 22:00
![]()
Jeg er synsk da vettu, ville bare ikke si det.
(As if)
SÅ UTROLIG BRA!!!!![]()
Keiserinna '03
Kronprinsen '07
Lynvingen '09
Jeg har sett Skambankt to ganger i Stavanger og en gang på Norway Rock Festival.
Første gang var ungene med. Dattera mi på 2,5 år danset på gulvet og sønnen min på snart 4 satt oppå skuldrene mine og viste rocketegnet med begge hendene. Han ville være med på Norway Rock siden jeg skulle se SkambanktRockegutten min
![]()
Keiserinna '03
Kronprinsen '07
Lynvingen '09
Sosiale Bokmerker