Jeg har oppdaget en skygge med mørke dunhår på overleppen, og dette plager meg så vanvittig. Egentlig så er nok ikke dette en sak for "pinlige" spørsmål, men dette er et ømtåelig tema for meg. Har fått skikkelig komplekser for dette. ( Og det vet jeg er tullete av meg, for det er flere andre ting jeg kansje heller buder ha komplekser for ) Men hvertfall er dette blitt så plagsom at jeg tenker på det hele tiden. Hver gang jeg titter innom et speil så ser jeg tydelig denne skyggen på overleppen, det ser ut som en liten tynn pubertet-bart
Vet ikke helt hvordan jeg oppdaget dette. Men nå ser jeg det tydelig. Samboeren nevner det også, jeg lurer på om det er for å irritere meg, for jeg tviler på at han vet at dette plager meg så mye som det gjør.
Jeg pratet med hudpleieren min om det i forrige behandling. Jeg spurte om dette var noe jeg burde vokse bort e.l. Hun sa at hun skulle være helt ærlig, å at det knapt var noen dun, og da de ikke var spesilet mørke heller. Hun mente at skyggen som jeg ser er mørke pigmentfelter. Hun ville aldri ha vokset dette mente hun
Jeg har ved 2 anledninger bleket håret selv. Uten å ha rådført meg med noen, for jeg har ikke turt
Jeg ser skyggen spesielt når munnen min er "sur". Den viser ikke når jeg smiler eller prater. Dette er jeg blitt så obs på at jeg nå hele tiden går rundt å lager meg til, altså smiler for å "strekke" ut skyggen...
Jeg er jammen ikke sikker hva jeg skal gjøre. Vurderer en ny runde med bleking ( jeg syns det blir bedre da, mulig at dette er bare noe jeg tro altså ) Men jeg vet ikke om blekingen kan skade huden rundt munnen. Tenker på om dette gjør at pigmenfeltene utvikler seg mere, og blir mørkere og større????
Jeg må hvertfall gjøre noe for detet plager meg skikkelig.
Noen som har råd, tips eller evnt erfaring ??? Hjeeeelp!!

Svar med sitat

Sosiale Bokmerker