+ Svar på diskusjon
Side 1 av 4
1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 36
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    millact sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    8,997

Vinterpose i bhg vogn

Planen er at lillebror skal sove ute i vogn i bhg når han begynner. Hva slags pose burde jeg bruke? Skal passe i en Brio Flex eller Simo (ikke kjøpt vogn enda).

Har en teutonia lammeskinnspose og en Odenwalder lammy xl men sistnevnte har noen lange snorer jeg er litt redd for, så tror ikke jeg vil bruke den til ham når jeg selv ikke kan følge med. Kan skinnposen duge tror dere? Eller burde jeg kjøpe noe annet og i så fall hva? Kan godt være et bruktkjøp, helst det.
    Jente 05
    Gutt 08

VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *star* sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Hamar
    Meldinger
    7,452

Sv: Vinterpose i bhg vogn

Mener storebror hadde en Odenwalder, den med bamsen inni. Hadde både den og Lammy XL, men da XL'en ble for liten så solgte jeg begge. Hullene i bamseposen passet nemlig overhode ikke i vogna.
    Spurte svigerinna mi om jeg kunne få låne voksiposen igjen (lånte den det første året til storebror også) så han har brukt den i vinter. Er bare to hull i den så jeg hadde ekstra seler slik at han ikke kom seg ut
    Skravlebøtta febbis 2005 og krølltoppen januar 2007
    Da er de første 10 kiloene borte, nå er det 5 igjen

VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    millact sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    8,997

Får vel sjekke hva som passer i selehullene når vogn er i hus i løpet av neste uke. Har et par jeg venter på svar på. Godt mulig jeg selger de jeg har og kjøper noe som passer bedre hvis de ikke passer.
    Jente 05
    Gutt 08

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Meldinger
    4,710

Vi sverger til voksi classic i bhg. Bruker odenwalder-bamseposen hjemme.
    Guttem@mm@
    27. juli 02 - 21. januar 04 og 30. august 07.

Vi har voksi Urban i barnehagen, den er lang, tett og har ingen snorer. Og så er det ull i bunnen av den, og det er jo bra på høsten og vinteren. Vi har sluttet med Voksi classic når ungene har vært rundt 1 1/2 år da vi synes den blir for kort.

Den første Voksi Urbanposen jeg kjøpte kom fra et parti med defekte glidelåser. Men etter at jeg byttet denne inn og fikk ny har vi ikke hadde noen problemer med posen. Vi er superfornøyde.

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Mamae sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,261

"Ticket to heaven" er bare helt suuuuper

Veteranmedlem
    Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Meldinger
    4,710

Sitat Opprinnelig postet av Rainer Maria Vis post
    Vi har voksi Urban i barnehagen, den er lang, tett og har ingen snorer. Og så er det ull i bunnen av den, og det er jo bra på høsten og vinteren. Vi har sluttet med Voksi classic når ungene har vært rundt 1 1/2 år da vi synes den blir for kort.

Den første Voksi Urbanposen jeg kjøpte kom fra et parti med defekte glidelåser. Men etter at jeg byttet denne inn og fikk ny har vi ikke hadde noen problemer med posen. Vi er superfornøyde.
    Har du knytt den så den blir lengst mulig da? Vi har brukt våre betraktelig lenger, mellombror sov i bhg til han var godt og vel 3 år og hadde fortsatt god plass nedi voksi classicen når vi knyttet den med å bruke snorene nederst ved bena....
    Guttem@mm@

Sitat Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
    Har du knytt den så den blir lengst mulig da? Vi har brukt våre betraktelig lenger, mellombror sov i bhg til han var godt og vel 3 år og hadde fortsatt god plass nedi voksi classicen når vi knyttet den med å bruke snorene nederst ved bena....
    Jeg tror kanskje ikke at jeg har sett så nøye det å forlenge dem nei. Skal se på de trådene nederst ved beina nå når vi tar den i bruk igjen. Men jeg synes posen blir så åpen ved halsen til barnet når det kommer i 1 1 1/2 årsalderen.

Veteranmedlem
    Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Meldinger
    4,710

Sitat Opprinnelig postet av Rainer Maria Vis post
    Jeg tror kanskje ikke at jeg har sett så nøye det å forlenge dem nei. Skal se på de trådene nederst ved beina nå når vi tar den i bruk igjen. Men jeg synes posen blir så åpen ved halsen til barnet når det kommer i 1 1 1/2 årsalderen.
    Ja 11 1/2 er nok i eldste laget ja

måtte bare litt av alderen, ikke meningen å spore av eller erte altså
    Guttem@mm@

Ungene har sølt noe oppi tastaturet på denne laptoppen, så jeg må være ganske hardhendt når jeg skriver. Derfor både mangler det mange og kommer en del ekstra bokstaver og tall i mine innlegg.

+ Svar på diskusjon
Side 1 av 4
1 2 3 4 SisteSiste

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine