+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lali sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    612

Er det muuuulig?????!!!!!!

Etter å ha handlet varer på Barneland på Sørlandssenteret i Kristiansand har kortet vårt nå blitt skimmet!!! Ble tatt ut 7000kr fra Hong Kong.. JA!! HONG KONG!!!!

Leste det i avisen her om dagen at de som hadde handlet der i Mai måtte sjekke kontoen.. og tror du ikke vi ble rammet av det her og!!

Nå er kortet sperret og heldigvis får vi pengene igjen enten av banken eller forsikring, men likevel...

Først blir bilen vår stjålet etter bare å hatt den i 3 uker.. så for ikke så lenge siden ble sykkelen vår stjålet av en psykisk syk person som stakk fra foreldrene sine.. og nå dette??? Greit vi har fått alt igjen, men hva skjer med verden???!!!

Jeg blir helt målløs jeg...

Sv: Er det muuuulig?????!!!!!!

huff da. så voldsomt uheldige dere er for tiden!?

Nei, verden er ikke barebare om dagen!! pratet så vidt med naboen her om dagen, og det har visst vært noen mistenkelige menn utenfor her, somhar beina av gårde når noen spurte de hva de drev med.. håper ikke de kommer tilbake..! Jeg liker ikke sånt.. spesielt ikke nå med en liten krabat i hus!!

Faren min opplevde jo å ha innbrudd i huset sitt i Nederland mens de sov for noen år siden. Tyvene hadde gasset soverommet dems. De tok gudsjelov "bare" bilen og TV og litt småstæsj. men de kunne jo like gjerne ha kidnappet halvsøsteern min som da var 6 år.. nei.. mye rart som kan skje i denne verden!!

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lali sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    612

Så ekkelt!!

Får jo helt angst jeg... Er jo hus og mørk redd fra før av jeg.. og gjorde det ikke akkurat bedre da tyvene gikk inn i huset her mens vi var hjemme og tok bilnøklene..

Og alt er dobbelt så ille nå synes jeg.. jeg er så redd for at noe skal skje lille snuppa...

Synes det er så sykt at folk kan finne på sånt!! Kjempe ekkelt at det kan være så enkelt for noen..

Her låser vi ALT og heldigvis er voffen litt mer voksen nå og sier ordentlig ifra når han hører noe

Ja, jeg er helt enig! Småangst selv!! Vi bor i 2.etg i blokk, så føler meg lissom litt "tryggere" enn om jeg hadde bodd på bakkeplan.. men er nok litt falsk trygghet.
    er spent på hvordan det blir når vi endelig kommer oss i hus en gang.. kommer sikkert til å være kjempeskvetten!

Vovs er bra!!! det har jeg lyst på også etterhvert! men blir nok ikke før om noen år enda.. mannen min er flink til å holde meg igjen! hehe.. har vel egentlig nok med lille K om ikke vi skal få en liten valp også akkurat nå :P

Klovnejenta mars '06
    Turboprinsessa april '09

+ Svar på diskusjon

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye diskusjoner
  • Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine