+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: trivsel i bhg

  1. #1
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    becky+1 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Meldinger
    1,228

    trivsel i bhg

    Ble inspirert av en annen tråd her og tenkte bare jeg ville fortellle litt om bhg-starten vår. Som førstegangsmor og rimelig spent så er lettelsen og gleden stor over at bhg-starten vår går så bra. Får så utrolig masse positive tilbakemeldinger fra personalet. Han er 17 mnd nå og blitt en skikkelig sjarmis. Da jeg leverte her en dag så sa de at han var et sånn postivt tilskudd til en ellers fin gruppe. De nevnte ord som blid, trygg, tillitsfull og tilpasningsdyktig. Han har blitt de store jentenes maskot og det virker som han har det så fint.

    Synes det er så deilig å få slike tilbakemeldinger og skal innrømme vi blir rimelig stolte. Han hadde en utrolig flott dagmamma fra april og det tror jeg også har gjort sitt. Håper han fortsetter å føle seg så trygg siden det gjør hverdagen mye lettere for han både i bhg og senere skole.

    Hilsen fra en lettet, glad og stolt mamma.

  2.  
  3. #2
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Simba 1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2002
    Sted
    ved fjord og fjell
    Meldinger
    1,832

    Sv: trivsel i bhg

    Så bra!!
    Det må jo være en lettelse å høre. Ikke alle som har like fine oppstarter i barnehage.
    Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)

  4. #3
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Feb 2006
    Meldinger
    2,869

    Sv: trivsel i bhg

    Ikke noe er bedre enn det!! Og ekstra vanskelig er det som førstegangsmamma å overlate barnet til fremmede, så da kan det ikke bli bedre.
    2006 2008

    Når man er ung, lengter man ut.
    Når man er gammel, lengter man hjem.


 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine