+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Aimy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Enebakk
    Meldinger
    1,603

Jernmangel og uteblitt menstruasjon..

Noen som vet om noen sammenheng her?
    Jeg er på cd 60 idag.. Har tatt tester som er negative,så det er umulig at jeg er gravid..
    For 1 mnds tid siden lå jernet mitt på 5,mulig at det har sunket enda mer før jeg begynte med jerntabletter..for jeg er en smule treg med å sette igang med ting..

Begynte å tenke på at dette kanskje var en sammenheng i går.Kroppen skjønner at jeg har jernmangel-kan ikke miste mer-dermed ingen menstruasjon..

Det verste er at jeg har så sinnsyke menssmerter også,har hatt det helt siden IKM i august..
    Lille G.T. født 06.03.08.Mammas lille-store skatt!

Veteranmedlem
    vicci sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    4,942

Sv: Jernmangel og uteblitt menstruasjon..

Uff, kan ikke være noe godt å ha det sånn. Har også lavt jernlager, er på 6, men har regelmessig mens. Men det var en gang før i år at jeg gikk nesten 2 måneder over, hadde også menssmerter, men var ikke gravid.
    fra vicci og gutta

Seniormedlem
    Aimy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Enebakk
    Meldinger
    1,603

Sv: Jernmangel og uteblitt menstruasjon..

Sitat Opprinnelig postet av vicci Vis post
    Uff, kan ikke være noe godt å ha det sånn. Har også lavt jernlager, er på 6, men har regelmessig mens. Men det var en gang før i år at jeg gikk nesten 2 måneder over, hadde også menssmerter, men var ikke gravid.
    Vet du hva det var?
    Jeg er jo overvektig da,men det har jeg jo alltid vært..
    Lille G.T. født 06.03.08.Mammas lille-store skatt!

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine