+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Diskusjon: 2 dager gammel

  1. #21
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Miwana sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,524

    Sv: 2 dager gammel

    Sitat Opprinnelig postet av Berta Vis post
    Jeg har tre barn som var tidlig fysisk sterke. De har hatt dårlig tid i livet som babyer og småbarn og det har preget dem på flere områder. De har feks aldri vært noen sovebarn og hatt sovehjerter før de ble noe større (les fra 3-4 års alder) og dette har sånn jeg har sett det hengt sammen med peronligheten og deres fysiske utvikling.

    Ikke noe i veien med dem, de bare er sånn.
    Sånn er Sjørøveren vår også.
    Han "romsterte" rundt på stellematten på sykehuset, alltid vært sterk og aktiv, og gikk da han var 9mnd.
    Miwana, Sjørøveren 02, Skjora 03 og Solstråla 07
    Enjoy the little things in life...
    for one day you`ll look back and realize they were the big things


  2. #22
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Surprise! sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    117

    Sv: 2 dager gammel

    Hei

    Lillejenta vår er helt frisk, og hun har også løftet hodet og vært veldig sterk helt fra hun ble født. Vi tenkte ikke over at det var unormalt at hun løftet hodet, men gjester som holdt henne skvatt når hun gjorde det.

    Nå er hun seks mnd. og krabber rundt i full fart, setter seg opp på gulvet og drar seg opp i stående. Hun fikk tenner tidlig også, så noen er nok bare sånn at de raser avgårde og får tidlig kontroll på kroppen.

    Hvis lillegullet har KISS får dere sikkert god hjelp, men jeg tror og håper dere bare har fått en livsglad og ivrig liten baby.
    Lille Caitlin kom til verden 13. april 2009

  3. #23

    Sv: 2 dager gammel

    Godt å høre at de fleste her har barn som slipper vondt og stiv nakke

    Lillemann har time til fysio på helsestasjonen nå den 5. Helsesøster, og i dag en lege, har registrert at han er litt stiv i nakken. Tror ikke det er så voldsomt ettersom han klarer vri hodet til høyre og venstre. Men håper det blir gjort noe iallefall om det er noe å gjøre.

    Kommer med oppdatering etter fysio
    Endelig en Regnbuefamilie



  4. #24

    Sv: 2 dager gammel

    Da har vi vært til fysio!
    Hun kunne ikke finne noe galt med han, puh!
    Men ettersom jeg fortalte om favorittside, skal vi passe på at vil får han til å ligge motsatt vei i seng, stellebord osv. Ellers skal han tilbake om 6 uker, og vi måtte si fra om vi følte det var noe som ikke var bra.
    Godt han ikke har vondt altså
    Endelig en Regnbuefamilie



  5. #25
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Surprise! sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    117

    Sv: 2 dager gammel

    Så godt å høre!
    Bare slapp av og kos dere med vidunderet.
    Lille Caitlin kom til verden 13. april 2009

  6. #26

    Sv: 2 dager gammel

    Sitat Opprinnelig postet av Surprise! Vis post
    Så godt å høre!
    Bare slapp av og kos dere med vidunderet.
    Tusen tak
    Endelig en Regnbuefamilie



  7. #27
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Luuca sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Nordvestlandet
    Meldinger
    4,119

    Sv: 2 dager gammel

    Både lillebror og storebror her i huset har snudd seg fra mage til rygg TIDLIG
    Storebror var veldig sterk helt fra starten av, holdt hodet ganske godt selv og har hele tiden blitt kommentert som "sterk" osv.
    Lillebror var "slappere" og trengte mye mer støtte til nakken da han var nyfødt. Snudde seg tidlig likevel siden han "makka" veldig når han lå på magen. Etter hvert ble han skjev og lå med hodet på skakke hele tiden. Han var veldig urolig pga dette, spesiellt i vogn og takhengt vugge (likte ikke gyngebevegelser - følte seg utrygg).
    Jeg tror mange barn ikke klarer slappe skikkelig av når dem ligger på magen, så derfor velter de rett og slett fra magen til ryggen, fordi de anspenner seg
    Også vil jeg bare si, at selv om han er sterk og slik så behøver det ikke være noe galt! MEN om det virker som han plages så ikke nøl med å ta kontakt videre - vi fikk en helt ny lillebror etter behandling
    Storebror okt 05
    Lillebror okt 08

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine