Tusen takk for alle svar jenter! Det er godt å høre at det ikke bare er meg som ammer så mye fortsatt... og ikke minst at det er flere små mars babyer som krever mat om natta... Helsesøster fikk meg til å føle meg som den eneste som gir denne servicen, men nå vet jeg vi er flere
Jeg synes amming er både hyggelig og absolutt den enkleste måten å mate tulla på. Men det er ikke så enkelt å få i henne nok melk før hun blir opptatt av noe annet og stopper å spise. Dette fører jo igjen til et det ikke tar lange tiden før hun er klar for litt påfyll. Så det blir noen ganger i døgnet, for å si det sånn...
Har introdusert henne for grøt og det vil hun stort sett ha litt av, men middag er ikke noe favoritt, heller ikke frukt. Forsøkte med litt brød en dag, men selv om bitene var som små smuler fikk hun det så lett i halsen. Så vi venter litt med introdusering av brød.
Selv om de er syv måneder nå, så er det vel fortsatt greit med morsmelk som hovedernæring tenker jeg. Det er vel ikke lenge før de spiser det meste...
Da er det natt her og snart tid for nattens første måltid...

Sosiale Bokmerker