+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 13 av 13

Diskusjon: Parajumpers dunjakker - erfaringer?

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    2,838

Parajumpers dunjakker - erfaringer?

Dere som har de jakkene, er dere fornøyde? Jeg var i Trondheim sist helg og tilfeldigvis kom over ene modellen i en butikk. Hadde bare sett de på nett før, men så fikk jeg altså se og kjenne på den irl og prøve den, og den var bare sååå kul... Har så lyst på den nå, men altså, 7500 kr. Jeg skjønner at den helt sikkert er kjempeflott, god kvalitet, verdt pengene osv.osv. men synes likevel det er DYRT. De hadde ingen tilbud på den i butikken, har sjekket parajumpers.no og der er det heller ikke noe salg, pleier det å være mulig å få kjøpe de jakkene til nedsatte priser? Har også sjekket ebay (både amerikansk, britisk, tysk og italiensk ) men finner ikke det jeg vil ha heller. Må man altså bare akseptere at den er svindyr og man er nødt til å betale så mye om man vil ha denne jakka? Sikler skikkelig nå, jeg...
    Novembermamma med to novemberbarn
    02.11.2005
    19.11.2007

2.  
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Hetty sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Meldinger
    962

Sv: Parajumpers dunjakker - erfaringer?

De er utrolig fine, men jeg fikk faktisk beskjed av en butikkansatt som selv hadde jakken at den ikke var særlig varm....men, om det var for å selge meg en annen type...tja...det kan jo være.
    Hetty
    juli 2006 juni 2008 oktober 2011

det finnes jo 3 ulike modeller av dunjakkene. jeg har kodiak modellen. den med gule bånd på. det er den eneste jakka som er teknisk; altså vindtett og vanntett. den er SUUUPER!!!
    det har vært utrolig kaldt i vinter,og jeg har bare hatt på meg tynne klær under. fryser ALDRI! det beste kjøpet noensinne! bergangs,norrøna etc etc; gå og legg deg
    -07
    -09

Seniormedlem

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    2,838

Sitat Opprinnelig postet av maggivalle Vis post
    det finnes jo 3 ulike modeller av dunjakkene. jeg har kodiak modellen. den med gule bånd på. det er den eneste jakka som er teknisk; altså vindtett og vanntett. den er SUUUPER!!!
    det har vært utrolig kaldt i vinter,og jeg har bare hatt på meg tynne klær under. fryser ALDRI! det beste kjøpet noensinne! bergangs,norrøna etc etc; gå og legg deg
    Ja det var nemlig Kodiak jeg prøvde! Synes den virket helt supert, og så er den jo så kul... Nå har jeg ikke sett noen av de andre modellene live, men har nemlig veldig lyst på denne... Kjøpte du den i norsk butikk/nettbutikk? 7500 altså?
    02.11.2005
    19.11.2007

blonda
    Gjest

Jeg har også en slik jakke, men modellen Long Bear med nylonstoff. Den er i hvert fall vindtett og vannavstøtende (jeg trodde den var vanntett også )
    Jeg er veldig fornøyd med den, varm, praktisk og veldig fin

Har også en dunjakke fra Peak, den er noe tykkere og kanskje litt varmere, men siden den er mye kortere liker jeg PJ jakken bedre. Fryser aldri når jeg har den på meg, og har som regel bare tynn genser under.

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tigra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    1,730

Sitat Opprinnelig postet av SweetNovember Vis post
    Dere som har de jakkene, er dere fornøyde? Jeg var i Trondheim sist helg og tilfeldigvis kom over ene modellen i en butikk.
    Jeg har ikke en selv, men syns de er rå-lekre. Hvilke butikker i Trondheim selger de?
    08, 04, 03

Innbiller meg de selger slike på Carma i Nordre.

Seniormedlem

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    2,838

Sitat Opprinnelig postet av Tigra Vis post
    Jeg har ikke en selv, men syns de er rå-lekre. Hvilke butikker i Trondheim selger de?
    Jeg mener det var Kleins i Nordre gate, i 2. etasjen altså. Men tør ikke si det stemmer 100%, var på så mange butikker den fredagen og lørdagen. Hvis du skal dit, kan ikke du sjekke prisen og gi meg en beskjed om de har satt den ned
    02.11.2005
    19.11.2007

Sitat Opprinnelig postet av SweetNovember Vis post
    Ja det var nemlig Kodiak jeg prøvde! Synes den virket helt supert, og så er den jo så kul... Nå har jeg ikke sett noen av de andre modellene live, men har nemlig veldig lyst på denne... Kjøpte du den i norsk butikk/nettbutikk? 7500 altså?
    kjøpt i norsk butikk; lady rose i kristiansand til en saftig pris...
    -07
    -09

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Vianne Rocher sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    365

De har dem på Carma og hos Kleins her i byen ja. Kjempefine jakker.

Dessverre tviler jeg på at du får de på salg, for det første får de inn samme modeller og farger neste høst (så da kan de henge ut de de ikke fikk solgt nå i vinter til full pris en gang til), for det andre er det snustomt for PJS jakker hos produsent og lager så om du har vært så heldig å finne en som passet deg har du i grunnen hatt flaks
    Vianne et le Podè 13.03.08.

I drive really slow in the ultrafast lane
    While people behind me are going insane
    I'm an asshole

Anbefaler Sir Joseph dunjakker.. Perfekt dameform på damejakkene!!! Og sinnnnsykt varme og gode! Avhengighetsprodukt..
    2008 februar 2012

Uregistrert
    Gjest

Jeg har longbear i barnestørrelse M. Skulle vel hatt xs eller xxs i voksen, og ved å kjøpe barnestørrelsen sparer du 1000kr. Det samme gjelder kodilak, men den er da 1000kr dyrere enn longbear- jakken. Kjøper du barnestrl sparer du forsåvidt uansett 1000kr.

Uregistrert
    Gjest

kidoki Sv: Parajumpers dunjakker - erfaringer?

Jeg har jakken Kodiak og er veldig fornøyd. Den er veldig varm og jeg fryser aldri, har nylig kjøpt den og syns den er vært alle pengene. Var imellom å kjøper long bear eller kodiak. Kodiak har flere lommer men long bear er en tynnere fit. Pelsen på hetta er noe av der beste me jakke. Det er veldig mykt og når det er kaldt er det veldig deilig og ha.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Erfaringer med eye q?
      Av Cile i forum Barn med spesielle behov
      Svar: 2
      Siste melding: 09-03-2007, 13:17
    2. ABC - erfaringer?
      Av Cathie i forum September
      Svar: 3
      Siste melding: 09-01-2007, 16:07
    3. Erfaringer??