Vi er heldige skjønner jeg. Farmor til ungene er nærmeste nabo og ungene elsker henne. De løper hen hver eneste dag bare for å få en kos av henne og hun stiller opp så godt hun kan. Jeg tror ikke noen har maken til henne, hun er fantastisk og det er aldri nei i hennes munn, så sant un faktisk ikke kan eller er syk.
Mine foreldre er og veldig flink, dog litt mer flinke til å si ifra når de faktisk ikke orker. Og det er veldig fint at de gjør. Håper svigermor og kan si nei når hun føler hun ikke orker, og det sier jeg at hun må. Mannen hennes døde før første barnebarn kom så jeg tror hun storkoser seg som farmor med sine små herligheter.
Jeg forventer nok litt mer enn jeg burde siden vi er så bortskjemte på barnevakt og jeg kjenner jeg hadde blitt veldig lei meg om besteforeldrene til mine barn hadde vist så liten interesse som endel her inne forteller om. Jeg vet hvertfall hvordan bestemor jeg skal være for mine barns barn, og jeg gleder meg.

Svar med sitat
Han har også olderforeldre som forguder han og ikke kan få besøk nok av han, hun ene på 88 har tilogmed sagt at hun kan godt passe han litt om jeg vil ta meg en tur til byen alene.. Tror nok jeg er en av de kravstore som forventer at familie skal hjelpe til
Mathias gullet f. 10.11.09 
- oktober 07
- april 09

Sosiale Bokmerker