+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Diskusjon: Cipralex

  1. #21
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *star* sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    starter på nytt
    Meldinger
    7,707

    Sv: Cipralex

    Sitat Opprinnelig postet av Billa21 Vis post
    Det stemmer det som Lita skriver. Faren for selvmord øker for di som er veldig, veldig langt nede.
    Men, ikke les på bivirkningene. Jeg bruker et annet merke, og er veldig fornøyd.Det har hjelpt meg utrolig masse. Men navnet "lykkepille" stemmer ikke nei. En blir ikke plutselig kjempe happy,og at alle problemer er borte. En får en støtte igjennom tablettene, og så kan en begynne å jobbe med de tingene en syns er vanskelig.
    Alene med skravlebøtta febbis 2005 og akrobaten januar 2007






  2. #22
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tingeling84 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    3,305

    Sv: Cipralex

    For meg så virker de på den måten at de dype dalene, ikke er så dype lenger. Og det er kjempegodt! Min bivirkning som jeg kan lese meg til, var gjesping (så der fikk jeg svar på det) Hadde nemlig en ukes tid hvor jeg gjespa noe så sinnsykt mye. :P
    Tingeling84
    Lille Hjerte: Mai 05
    Prakteksemplaret: November 06.

  3. #23
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Cipralex

    Jeg gikk på cipralex å vil advare mot dette, dersom du ikke har et godt støtte apparat ved din side. Dette legemiddelet ble skrevet ut til meg, fra en lege over telefonen. Jeg var så langt nede at jeg var villig til å prøve alt. Gikk på dette i en måneds tid, å endte med verre depresjoner enn noen gang tidligere. Var hos legen flere ganger, å sa jeg trengte hjelp fordi jeg ikke klarte hverdagen, var vel hos samme legen 3 ganger. Førte til ett selvmords forsøk, å har i ettertid blitt opplyst at dette kunne være en av bivirkningene og at man aller helst skulle vært under oppsyn, i startfasen.

  4. #24
    Uregistrert
    Gjest

    :( Sv: Cipralex

    Effekten av cipralex kommer vanligvis ikke før etter mange måneder, og man kan oppleve å bli enda mer deprimert i starten før det blir bedre. Jeg gikk på det 1 år før jeg ble gravid og opplevde at mye av angsten ble borte. Jeg mistet også evnen til å føle ekstreme følelser, som dyp tristhet, lykke, dårlig samvittighet osv.. Dette med at jeg ikke følte dårlig samvittighet gjorde at jeg behandlet kjæresten min ganske ille, noe jeg har veldig dårlig samvittighet for nå når jeg ikke går på dem..

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Lignende diskusjoner

    1. Cipralex
      Av Tidl. bruker i forum Psykiske problemer
      Svar: 4
      Siste melding: 13-10-2007, 13:49
    2. cipralex og CLA
      Av Uregistrert i forum Psykiske problemer
      Svar: 2
      Siste melding: 02-02-2007, 19:24
    3. cipralex
      Av Uregistrert i forum Psykiske problemer
      Svar: 14
      Siste melding: 11-09-2006, 01:40
    4. Cipralex
      Av Lisabell i forum Psykiske problemer
      Svar: 3
      Siste melding: 02-12-2005, 11:45
    5. Cipralex
      Av Tidl. bruker i forum Psykiske problemer
      Svar: 11
      Siste melding: 12-08-2005, 14:45

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine