+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Vond hemoride!!

Uregistrert
    Gjest

Vond hemoride!!

Uff, etter fødselen for 5 uker siden har jeg fått en sånn en vond hemoride!! Det gjør så vondt etter avføring. Har dyttet de inn og brukt salve og stikkpiller, så de synes ikke utvendig, men de er så fryktelige vonde ved avføring! Blør også etter dobesøk. Går dette over eller? Noen med erfaring?

Sv: Vond hemoride!!

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Uff, etter fødselen for 5 uker siden har jeg fått en sånn en vond hemoride!! Det gjør så vondt etter avføring. Har dyttet de inn og brukt salve og stikkpiller, så de synes ikke utvendig, men de er så fryktelige vonde ved avføring! Blør også etter dobesøk. Går dette over eller? Noen med erfaring?
    Hvilke stikkpiller da?? Jeg syntes ikke de reseptfrie man får på apoteket hjalp noe særlig, alcos anal o.l. Den som funket på meg var Scheriproct - slet med det samme som deg etter fødsel med nr 2. Så om du kun har vært på apotek råder jeg deg til å ta en legetur og få resept på de som virkelig funker!
    Storebror april-2002
    Lillesøster mars-2005

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Stereophox sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    958
    Blogginnlegg
    1

Har du prøvd det skummet du får kjøpt på apoteket? Det heter AC3 Comfort. Det fungerte veldig bra syns jeg. Ellers har jeg i ettertid hørt at honning skal være bra.
    Det er også viktig å holde magen myk, men ikke for myk. Spis f.eks Activia yoghurt eller Biola
    Rumpetrollet 29.06.11
    Lillegutt 08.10.08

Uregistrert hi
    Gjest

Jeg fikk sheriproct stikkpiller på sykehuset, tok vel 5 tilsammen. Og så fikk jeg sheriproct salve.
    Skal bli flinkere til å drikke biola eller activia Takk for tips! Håper bare at jeg blir kvitt hemoridene snart, for det gjør så infernalsk vondt!!

Sitat Opprinnelig postet av Stereophox Vis post
    Ellers har jeg i ettertid hørt at honning skal være bra.
    Det prøvde jeg da det var på det verste og jeg skal ikke se bortifra at det hadde bra virkning. Brukte også alcos anal krem.

Jeg hadde dette problemet etter fødsel nr 1, og det var riktig ille ved dobesøk. Føltes som hele skålen var fyllt med blod. Men det gikk over etter noen mdr og jeg har ikke vært plaget siden. Hatt en fødsel etter dette også, men da fikk jeg ingen hemorider (takk og lov).

Håper du blir kvitt det snart

05 og 07

Lignende diskusjoner

1. Hemoride?
    Av Marilyn i forum Januar
    Svar: 2
    Siste melding: 18-02-2007, 13:46
  2. hemoride?
    Av hovedinnlegger i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
    Svar: 6
    Siste melding: 18-10-2006, 08:28
  3. Vond hemoride