+ Svar på diskusjon
Side 2 av 3
FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 41

Diskusjon: Presentasjonstråd juli 2010

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Viktoria1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Drammen
    Meldinger
    86

Sv: Presentasjonstråd juli 2010

Viktoria1 på SM.
    Jenta vår kom 19.juli, 1 dager etter termin. 4165 gr og 51 cm lang.
    Sover ganske mye og er en snill liten jente, men tror vi ghar litt feil døgnrytme de siste døgnene. Men det går seg vel til.

Heisann jenter Jeg er med i juniklubben, da jeg hadde termin 27 juni. Gullpia ble født 06.07.10, så jeg hører vel egentlig litt til her i juli-gjengen. Jeg kommer til å skravle i begge klubbene, for dere har jo utfordringene samtidig som meg i forhold til juni-jentene som allerede har "store" unger

Jeg er samboer i Nordland. Gullpia var 4040 gr og 52 cm da hun ble født. 37 cm rundt hodet.
    Hun er vårt 1. barn og er nydelig og helt perfekt.

Jeg ser frem til å bli mer kjent med dere Julidamer.
    Gullpia våres kom 06.07.10, så stor og fin og flott
    Tenk at hun er egget som festet seg i magen
    og testen som endelig ble positiv

Supermedlem
    Mavia sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Meldinger
    550

Mavir fra SM her.

Lillegutt kom til verden 22. juni, men føler meg som en julijente så kommer til å holde til her uansett.

Bor på en gård i Trøndelagen og gleder meg nå til å ha ett år permisjon fra lærerskolen for å være hjemme med mini.

JULI 2007 & JUNI 2010

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Meo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Tønsberg
    Meldinger
    5,795
    Blogginnlegg
    3

Hellu!

Her kom lillebror til verden på termin 22. juli - 4730 gram og 53 cm lang. Han har verdens vakreste storesøster, men de to har forskjellige fedre. Forrige gang var jeg alene, nå deler jeg gleden med min samboer og aller beste venn.
    Fødselen gikk kjempe fint og alt er egentlig bare fryd og gammen Skjer jo ting i mitt liv som i alle andres, men trenger ikke skrive åpent om det her.

Gleder meg til å fortsette å skravle med heeele SM-gjengen og kanskje bli kjent med noen nye juli-nm-damer
    Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
    ... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
    * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *

glis Sv: Presentasjonstråd juli 2010

Samme nick som på SM.
    Fikk en keiser og en keiserinne 15 mai (termin 8 juli) og er stolt som ei høne over disse to herlighetene
    Bor i Asker sammen med en fantastisk mann som jeg snart her delt 7 år sammen med.
    Er ultrasosial og har for tiden hendene stappfulle med deilig baby sånn 24 timer i døgnet.
    Prøver å få litt tid til forumhenging mellom slagene, men er foreløpig ikke fryktelig aktiv her inne.
    Kjempekoselig å se så mange "kjente" her inne! Gleder meg til masse skravling med dere fremover jenter

Ane - Stolt tvillingmamma til 1840 g og 44 cm og 2160 g og 44 cm født uke 32+4

Susette fra SM her
    Den stolte mor til Tiril som ble født 17.07.10
    9 laaange dager på overtid. Hun veide 3160, 49 lang og 33 h.omk
    Jeg er også mamma til en flott storebror født i 2003
    Er samboer med verdens hærligste og vi skal gifte oss 11.06.11 Gleder meg masse

Vetle (f. april-03)
    Tiril (f.juli-10)

11.06.11

Hei jenter!
    Vakreste Linnea kom til verden 17.07, syv dager over termin. Hun veide 3340 gram og var 48 cm lang og selvfølgelig helt perfekt. Hun er en rolig liten frøken som for det meste bare sover og spiser, og er litt våken innimellom, noe hun ser ut til å være tilfreds med.
    Ellers storkoser jeg meg i rollen som nybakt tobarnsmor Er nesten litt der at vi har begynt å tenke på nr 3 allerede
    04.01.07 17.07.10

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Mummitrollet sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Mummidalen
    Meldinger
    9,500

Jeg sniker meg inn her, jeg!

Lille Ru på SM, hadde termin 19.august, men lillesøster Knøttliten ble tatt med planlagt snitt 19.juli pga. placenta previa (morkaken foran mormunn). Hun var 47 cm lang og veide 2680 gram, og slet litt med premature lunger og vann i lungene etter snittet, så vi tilbrakte første uken på nyfødtintensiven. Nå har vi vært hjemme i halvannen uke og alt går greit, sånn bortsett fra at vi sliter litt med ammingen. Hun tar for øvrig flaske som om hun aldri har gjort annet, så mat får hun og hun har allerede tatt igjen fødselsvekten sin!
    Blir sikkert å være litt i juli og litt i august, vi får nett sjå!
    Bor i Bergen sammen med mann og barn (storebror Knotten f.okt 04), og foreløpig nyter jeg bare tiden hjemme.
    Mummitrollet
    med Knottentotten oktober -04 og Knøttliten juli -10

Hei!

Ms*Lucky fra SM

Lilletroll kom 25.April, 9 uker for tidlig. Mål: 1486g-39L-30ho. Nå er han 3 mnd, 57 cm lang og veier 5.2kg ca.

Ikke vært så aktiv siste tiden på sm fordi jeg fødte så tidlig men har planer om å være mye mer aktiv her . Lillegull skal jo også følge utviklingen til Juni/Juli barna
    Lillegull kom 25.April 2010 (31+2)

(Jeg er Ms*Lucky på SM)

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Romerike
    Meldinger
    350

Hei jenter...melder meg forsiktig inn her jeg også. Var så vidt innom SM som AAA123...Regner med å være litt mer aktiv her. Lille prinsen Aksel Leander kom etter igangsetting 17.7. Termin var 20.7. Vi koser oss masse og storesøstrene på 2 og 5 år er sååå stolte og ivrige. Gleder meg til å følge med dere!
    Stolt mamma til tre skjønne - Amalie aug 05, Aurora juli 08 og Aksel født 17. juli 10

Hei

Vi fikk ei lita prinsesse 31. juli. Hun var 3600g og 49 cm da hun ble født. Har ei jente på 4,5 år fra før. Vi bor i Kristiansand nå, men flytter tilbake til hjemkomunen i Østfold om 3 uker. Vi bygger hus der!
    Nora 28.01.2006
    Alma 31.07.2010

Hei!

Våres vakre lillebror kom til verden den 25. juli, 3980 g og 51 cm. Fra før har vi en stolt storebror på åtte og et halvt år, og med den aldersforskjellen der det nesten som å starte på nytt igjen! Vi bor og trives i Finnmark

Minstesøster kom 31 juli, 10 dager etter UL tremin. Hun var 3810 gram, 49 cm og 37 rundt hode. Har ei jente på 6 år som straks starter på skolen, og ei på 2,5 som skal opp i stor avdeling i bhg. For øyeblikket så er minisøs supersnill
    Mamma til Synniva mars04 , Vilde des07 og Hermine juli10

Hei Jeg er yakari fra sm.. Lille Luna ble født med akutt ks 27 juni, etter vannavgang.. Hun var 1820g og 40cm (uke 37+3) Hun er født med medfødt diafragmahernie og lå i respirator og med cpap.. Etter 4 uker og 4 dager fikk vi henne med oss hjem. Der ventet stolte storesøsken på 13, 6 og 2 år.. Hun har også en storebror som skulle blitt ett år i dag 6 aug, men døde i krybbedød bare 13 dager gammel
    Kaja okt 96, Fabian okt 03, Alva Evine april 08 og Leo aug 09 Lille Luna juni 2010
    Leo Aaron ble født 060809 kl 00:22 Han veide 2120g og var 43cm lang, han døde i krybbedød 190809
    Nå har han blitt storebror, men dessverre er lillesøster syk
    Her er hennes historie: Lunas Historie

Om dere vil "hilse" på Leo, kan dere klikke på denne linken: Leo sin minnevideo <3

Medlem
    Little Tee sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Øvre Romerike
    Meldinger
    247

Jeg er Little Tee som ble mamma for første gang til Mini Tee den 04.08.2010. Hun kom 10 dager over termin som egentlig var i Juli, med sine 3180 gram og 49 cm
    Vi kom hjem fra sykehuset i går og skal prøve oss på hverdagen sammen; jeg, hun og hennes fantastiske pappa.
    Vi bor i et lite hvitt hus på landet i Akershus.

Regner med å komme sterkere tilbake her på NM når vi har skjønt opp og ned på livet igjen
    Mini Tee august 2010

Sitat Opprinnelig postet av Tullhøna Vis post

Jeg er samboer i Nordland. Gullpia var 4040 gr og 52 cm da hun ble født. 37 cm rundt hodet.
    Hun er vårt 1. barn og er nydelig og helt perfekt.
    .
    Det var nøyaktig de målene på meg da jeg ble født for 25,5 år siden.

Vel her er jeg da. LØM her og på SM og 2 Små på BP
    Tvillingene mine Lillemann og Lillefrøken kom med planlagt KS 18 Juni uke 37+0 fordi de var dysmature, fremdeles bytrter de på og gå litt dårlig opp i vekt. Jeg er alene med mine herlige små som jeg elsker over alt og er så stolt av. Jeg er en sliten og lykkelig mamma med to Kolikkbarn, de sover aldri samtidig og helst ikke i sengene, mammas bryst er best og dermed basta, det er der de sover, jeg savner dyna mi og kunne strekke meg helt ut. Er ikke veldig forumaktiv ettersom tiden begrenser seg veldig, men håper det tar seg opp igjen.

Håper jeg ser igjen mange fra SM her.

Medlem
    Bromba sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    108

Hei, kan jo skrive noen ord her jeg også, er jo noen nye her.

Bromba, både her og på SM. Jeg fikk tvillinger, gutter, 17 juni (men henger her da jeg var i juliklubben på SM), uke 38+3. Jeg ble da satt i gang. Jeg bor med mannen i Oslo, og annenhver uke er vi en familie på 6 da jeg har 2 bonus barn. De har rukket å bli store jenter, og hjelper veldig gjerne til med de to små. De to små har vært utrolig snille siden de kom til, spiser og sover, og er iferd med å bli store! Ammer en og en får flaske (var veldig liten da han kom til, så puppen ble litt for vanskelig, og nå gidder han ikke ) Vi har vært super heldig å har hatt pappa hjemme i hele sommer, men på torsdag begynner han på jobb igjen Blir en ny hverdag på oss da!

Hei!

Innimellom vugging, bæring og vipping, fikk jeg endelig på plass en profil her.

Jeg ble mamma til nydelige Markus Leander 15 juli, etter 71 timer med modningsrier og rier.
    Tøfft, men allikevel fint. 3510 g og 53 cm.

Jeg bor i Oslo med samboer, katt og nå en sønn.
    Klem og hilsen fra Alchera,
    lykkelig mamma til Markus Leander

Mamma til lille Benjamin som kom i ekspressfart 24 Juli 2010, 4 dager før termin Han var 3820 gram og 51 cm. lang men masse mørkt hår. En perfekt liten krabat!
    Han er idag 5 uker gammel og vi storkoser oss!
    Vi bor i Bergen
    Lykkelig mamma til Juligutt 10 Venter spent på en lillesøster eller bror på nyåret

Juniormedlem

Medlem siden
    Oct 2009
    Meldinger
    31

Jeg er 35 år (skrekk og gru, hvordan skjedde dèt???), har fire barn, sistemann født 10/7 i år (førstefødte til samboeren)

Bosatt på bondelandet i Østfold og stortrives

Jeg er en småvimsete, fryktelig rotete person som Drømmer om å bake eget brød, men heller surfer oppskrifter på nettet...

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 3
    FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Lignende diskusjoner

1. Svar: 38
      Siste melding: 25-08-2010, 20:09
    2. Babling 7 juli - 13 juli
      Av *star* i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 25
      Siste melding: 13-07-2008, 21:41
    3. Skravlis 28 - ( 6.Juli - 13 juli)
      Av _Kine i forum 2007
      Svar: 77
      Siste melding: 13-07-2008, 11:21
    4. Presentasjonstråd
      Av Majsa i forum Mai
      Svar: 56
      Siste melding: 13-12-2007, 13:32
    5. Presentasjonstråd for juli, august og septemberjentene!
      Av Helene Harefrøken i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 72
      Siste melding: 02-12-2006, 22:53

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine