+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 52 av 52

Diskusjon: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

  1. #41
    Medlem
    Rykte
    kiikii22 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    107

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Ferdig med invitasjonene!


  2. #42

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Hallais damer!
    Lenge siden jeg har vært innom her. Kom hjem fra supre dager i trondheim i går. godt å se papsen igjen og det er ikke lenge til vi skal oppover igjen, bare 3 uker.
    Flyturen gikk som en drøm! På turen oppover sov han, jeg gav flaske ved take off og landing og så måtte jeg skifte på ham inne på det trange toalettet, men det gikk fint. På turen tilbake sov han også hele veien. snille gutten min

    I går kveld kosa vi skikkelig for første gang siden fødselen Det gikk veldig fint, med god hjelp av glidemiddel godt å endelig være i gang igjen! men det skal bli godt å komme i gang med pillen slik at vi slipper å spise sjokolade med papiret på
    Men rett før vi skulle "sette igang" begynte junior å gråte så da måtte mamma puppe og pappa vente på godsakene...så når puppingen var ferdig og han var tilbake i senga si fortsatte vi kosen. Er vel bare slike avbrudd man må regne med når man har småbarn.

    I dag blir det bare kosing. drittvær ute

    Håper alle får en super dag med sine små nurk!

    kiikii: utrolig fine inbydelser!! jeg sendte bare melding jeg...angrer litt nå ser jeg ..men får heller legge sjel i bordkort og takkekort.

    Mamma til lille Daniel 28.08.11

  3. #43
    Medlem
    Rykte
    kiikii22 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    107

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Tusen takk søte deg godt med mamma og pappa kos! hehe vi så veeeeldig fram til å spise sjokoladen uten papiret på, og selvfølgelig var vi siiiiinnsykt trøtte den første dagen det var "ok" og neste dag fikk jeg mens! jaja vi får vente noen dager til.....

    idag tar vi livet med ro. Virker som mange andre gjør det også! Hehe så stille det har vært!! Jeg og snuppa kom nettopp ut av en laaang og deilig varm dusj. Ho hadde nettopp bæsj fra hodet til tå (ok da fra navelen til ryggen, med en liten svipptur ned lårene) så da var det rett oppi dusjen. ALDRi har jeg sett SÅ mye bæsj i en bleie! Hørtes ikke ut som det kom så mye heller, men det var liksom så mye at bleia ikke kunne trekke det inn mer så ho "bada" i det

    Ikveld tester jeg muffins igjen for å se om jeg klarer å lage dem mer "fluffy". Passionforbaking skal forresten ha cupcake kurs her i kr.sand om et par uker og jeg har sendt mail for å se hvor mye det koster!!! Tenk å få med meg det rett før dåpen! Hadde vært fantastisk!

  4. #44

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Så fine invitasjoner Kikkii, miner meg på at jeg må begynne og tenke på dåpen snart Er det ikke mellom 3-6 månder som er vanlig? Tenke vi ville prøve å det til i januar, da blir tulla nett fire månder.

    Helgen ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Våknet med sår hals og litt feber i går, min mor kom og hjalp meg med Sigrid så da bar turen til legen for meg. Halsen var hoven, men hun trodde det var virus. Fikk beskjed om å ta det med ro (veldig lett med en baby på fem uker) og ta kontakt med legevakten hvis jeg skulle bli verre. Feberen steg utover kvelden, men jeg tok en paracett og satset på at en god nattssøvn ville gjøre susen (sambo hadde tulla på gjesterommet) Når jeg våknet i kl 7 i dag hadde jeg 40,5 i :feber: Så det ble en tur på legevakten og penciliin på meg Føler meg heldigvis bedre nå og feberen har holdt seg på et akseptabelt nivå.

    Det verste er nesten at jeg har sendt Sigrid avgårde til min mor og far Vet hun har det godt, og jeg vil ikke risikere å smitte henne. Er det noen som vet hvordan reglene er hvis mor blir syk og far må være hjemme et par dager for å ta seg av barnet?
    Vårt herlige lille under ble født 14.09.11

  5. #45
    Medlem
    Rykte
    kiikii22 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    107

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Tusen takk september god bedring til deg! (Men tror faktisk ikke det skal være så lett for deg å smitte snuppa di). Når det gjelder pappa'n så skal han kunne ta seg fri og få betalt for det. Når ikke du kan ta deg av barnet så må han få lov. Telles da bare som sykedager de får når barnet er syk.
    _____

    Idag har vi hatt photoshoot. La inn et bilde i private'n Skal bare ta dagen med ro vi. Mamsen skal øve seg på cupcakes (rakk det ikke igår).

    God søndag!

  6. #46
    Medlem
    Rykte
    Jon Blund sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Asker
    Meldinger
    77

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    En rask tur innom og sier hei!

    Tilbake fra to uker ferie Utrolig flott tur!!

    Men nå gleder jeg meg til hverdagen igjen, slik at jeg kan lese meg opp og skravle litt her inne

    Jeg kommer sterkere tilbake til uken.
    - 2004
    - 2009
    - september 2011

  7. #47

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Sitat Opprinnelig postet av kiikii22 Vis post
    Tusen takk september god bedring til deg! (Men tror faktisk ikke det skal være så lett for deg å smitte snuppa di).
    Takk for det Kiikii. Siden jeg ikke ammer regner jeg med at jeg er like smittsom for snuppa som det f.eks pappaen ville ha vært.. Ellers så hadde jeg ikke overlevert henne til mine foreldre. Legen mente jeg var mest smittsom det første døgnet før pencillinen hadde begynt å virke. Gleder meg til å få henne hjem igjen i kveld Så får jeg heller betrakte henne litt på avstand, mens pappaen tar stellet
    Vårt herlige lille under ble født 14.09.11

  8. #48
    Medlem
    Rykte
    kiikii22 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    107

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Ja selvfølgelig...ammetåka vettu...glemte at du ikke ammer, sorry

  9. #49

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Hehe, ingenting å unnskylde Kiikii
    Vårt herlige lille under ble født 14.09.11

  10. #50
    Medlem
    Rykte
    kiikii22 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    107

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    Sitat Opprinnelig postet av SeptemberLove Vis post
    Hehe, ingenting å unnskylde Kiikii
    Husker bare jeg har lest flere ganger folk som blir irritert når man spør om amming og slik..det gjorde jeg ikke akkurat, men tok det som en selvfølge (selv om jeg NETTOPP hadde lest det du skrev i frustrasjonstråden)

    Jadaaaaa

  11. #51

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    God kveld søtiser

    KiiKii: flinking! Herlig med hjemmelagde invitasjoner, ser mye mer personlig
    LilleSilje: Håper dere fikk masse
    SeptemberLove: God bedring snupp!!

    ---

    Jeg er ofte innom og leser men får ikke alltid tid til å skrive, litt klønete å punche på Iphonen.. Vi har iallefall hatt en helt fantastisk helg! Igår sov nurket eksepsjonelt bra, så dro vi en tur innom byen og var både på kafé og shoppet. Jeg kjøpte meg en nyydelig Birkin inspirert skinnveske, en fødselsgave til megselv Så dro vi hjem og bada nurket (Btw han elsker å bade nå!!) også var det seng på judoboy og litt tafsing på mor og far

    Idag var nurket litt mindre medgjørlig, var rett og slett utilfreds og skrikende fra 11-16, men mor fikk likevel tid til å ta seg en tur innom SATS Jupp, andre gangen jeg var d
    Der, men gjør jo ikke noe annet enn å gå å trimme høna samt core.

    Lillemann er fortsatt uggen i magen, men både far og mor er ved godt mot og vi duller med han i de gode periodene han har og er hans støtte når de verste knipene kommer.

    Forresten hvor lang tid tar det for nurkene deres fra de får pupp til de sovner?

  12. #52
    Juniormedlem
    Rykte
    LineB sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Siggerud
    Meldinger
    20

    Sv: Vi skravler fra mandag til søndag (16-23.okt)

    SJ: han pleier å sovne m puppen i munnen og et herlig bredt glis han ser heeelt rusa ut og i happyland, alt på en gang hehe

    ____________________________________________________________ _____________________________

    Hei og hopp søte damer
    Er overlykkelig idag, lillegull sov første natt alene i bigboybed på soverommet sitt i natt. Siste mating skjedde på rommet hans i svak belysning og var ferdig 00.30, sovna med engang og lagde ikke en lyd når jeg putta han i senga og lagde ikke lyd før 6.40. Han lå å grynta og strakk seg i 20 min og kl 7 var han klar for frokost. Da hadde jeg alt mekka mat til bikkja og gjort klar MME til Mads`ern så da var det bare å skifte tissebleia og ta han m opp. Snakk om å få servert ting på fat

    Helgen har vært knall, for en gangs skyld. Pappaen var oppe på søndag og ga Mads frokost og jeg fikk sove 2 timer ekstra! Var så uthvilt!
    Vi hadde økedøgn på torsdag og fredag (føltes det som) og jeg var såå sliten på lørdag , men holdt meg våken hele dagen. Fikk besøk av et vennepar som var hos oss i nye huset og så Mads for første gang. Det var faktisk første vennebesøket siden fødsel, gått 6!! uker alt. Men jeg har absolutt ikke dårlig samvittighet, for jeg har vært sykt sliten, og Mads har hatt pågående øyekatar og gubben var slått ut i en uke med skiveprolaps.

    Så lørdagen var dagen for husarbeid ute for gubben, jeg fikk besøk mens gubben var borte og jobba litt og på kvelden var det pizza med familien min hos mamma og pappa.

    I går fikk jeg servert frokost (på kjøkkenet) halv 12 og da hadde sambo tatt med seg poden opp og satt og ga flaske igjen Resten av dagen gikk til vedkløyving og stabling, trilletur og bare kos.

    Nå sover han igjen, jeg har spist frokost og skal dusje. I dag skal jeg til legen for å få sjekka ut en vond kul jeg har fått etter fødselen, i håndleddet ved tommelen. Den er konstant vond, men det blir ofte mye verre og jeg klarer ikke holde ungen min engang da. Er så redd for at jeg skal måtte løfte poden alene når jeg har så vondt. Mistenker bruskansamling som legger press på nervene... Veldig rart, for det har bare blitt verre siden fødselen og når vannet gikk ut av kroppen.

    Nå er det i dusjen, mistenker at Mads`ern våkner snart.

    Tudels damer!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

    Lignende diskusjoner

    1. Vi skravler i uke 40
      Av Sukkerrose i forum August
      Svar: 126
      Siste melding: 10-10-2010, 21:14
    2. Vi skravler i uke 35
      Av Sukkerrose i forum August
      Svar: 126
      Siste melding: 05-09-2010, 20:52
    3. Mandag og vi skravler :)
      Av Lucie i forum September
      Svar: 14
      Siste melding: 24-11-2009, 17:50
    4. manda-mandag-mandag en ny uke har startet
      Av veslamor i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 13
      Siste melding: 28-01-2008, 19:41
    5. Svar: 16
      Siste melding: 22-01-2008, 00:52

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine